Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de ő tisztán lát
Ha már tisztán látsz akkor mond már el nekem, hogy szerinted a hengerszámnak nincs semmi köze az elérhető fordulatszámhoz? Mert a 600-as 4 hengeresek 16 000-et pörögnek, míg a 750-es V2-es csak 12-13-at. Lökethossz, közepes dugattyúsebesség meg ilyenek. Vagy szerinted miért engedik a nagyobb hengerűrtartalmú V2-et együtt menni a 600-as sor4-el?
A Ducati sehol nincs, ha a statisztikát nézzük mert a királykategóriában sokáig nem indult. SBK-ban és SSP-ban nagyobb motorral indul mint a többiek...Ha valaki ért a motorokhoz az tudja, hogy szívómotorok esetén a köbcenti meg a fordulatszám befolyásolja igazán a teljesítményt, a hengerszám sokadlagos.
Ezt csak a tisztánlátás okán írtam be.
Halli !
Ha jól tudom a Ducati a legkissebb a motorsportban, de mit motor gyártócég is kicsinek számít.
A verseny eredményeik visszont még egy jó ideig behozhatatlanok a Jápánok számára!
Tavaly Canepa 2.-lett a stk 600 vb-n ducatival,a bsbk-ban is 3 japán márka duki után végzett az ama-ban se a duki lett az utólsó.Az allstar suzuki csapat gazdálkodik idén a legtöbb pénzből az sbk-ban.A honda ismét csak 1 fullos gyári gépet indít,nehogy honda keresztbeverés legyen,evvel semmi bajom csak megjegyeztem.
A Ducatit utolérték a többiek elektronikában, ez van. Furcsa paradoxon- japánok utolérik az olaszokat elektronikában...Az eddig mutatott teljesítménye alapján a sokak által lesajnált Honda áll a legjobban. Egyébként jól látszik a sok japán motorral indulóból, hogy azonos feltételek mellett a Ducati már esélytelen.
Megnéztem a 1098-ast a kiállításon, gyönyörű,már szebbek a hegesztések a vázon de a műanyagok kidolgozása és az összeszerelés minősége még mindig nagyon olasz.
A Desmosedici unikum, gratula, hogy kihozták. Állítólag már 3-at eladtak belőle, 2-t forgalombahelyezés nélkül (biztos sok lenne a teljesítményadó meg a biztosítás ) a kiállított példányért meg ott toporgott a negyedik vevő, hogy azonnal megveszi... Hja:pannonpuma meg a nagyajólét...
A Ducati gyári csapat, a Suzuki meg nem! Akkor miről beszélünk?
Ez nem a márkanevek harca, és nem is a Le. különbségeké, hanem a lóvéé, ki mennyit fektet bele,
mekkora mérnöki és szerelő gárdát vonultat fel, a tech. is annyival jobb lesz, kipörgésgátlók stb.
Bayliss különbenis most otthon volt. Hazai pálya előnyei.
A hírek a Duki lecsúszásáról számolnak be. 1: Honda 2: Suzuki 3: Duki
És miért nem beszélünk a WSS-ról is? Ott hol van a Duki?
Vagy akármilyen más nemzeti sorozatban, vagy európa kupán,
és a hosszútávú versenyeket meg ne is említsük!
A reálisan gondolkodó versenyzők nem szórják feleslegesen a pénzüke egzotikumokra,
mikor feléből is versenyezhetnek ugyanolyan, ha nem jobb technikával.
Hát én a japán motorok mellett állok inkább,de most voltam a kiállításon és 1 biztos....az olasz motoroknál nincs szebb.....az új ducati meg az mv.....a desmo duciról nem is mondok semmit.....eszméletlen király gép lehet...
Azt montd a kevés az erő a gikszerbe.230
Toseland sokkal esélyesebb mint a panaszkodós Bilyancsi.
Ja ti a multból éltek.Leszarom a ponttáblázatot hol van még a vége?
De nem akkorában mint múlt héten a 999-es volt. Kukkants már rá a ponttáblázatra, hogy hanyadik helyen is áll.
hát úgylátom meg láttam bajban van a nagy gixxer
Superbike Phillip Island - Gara 1 - Classifica

01- Troy Bayliss - Ducati 999 F07 - 22 giri
02- James Toseland - Honda CBR 1000RR - + 2.096
03- Max Biaggi - Suzuki GSX-R 1000 K7 - + 10.143

Superbike Phillip Island - Gara 2 - Classifica

01- James Toseland - Honda CBR 1000RR - 22 giri
02- Troy Bayliss - Ducati 999 F07 - + 0.274
03- Noriyuki Haga - Yamaha YZF-R1 - + 6.916
04- Max Biaggi - Suzuki GSX-R 1000 K7 - + 7.013
05- Troy Corser - Yamaha YZF-R1 - + 7.052
Úgyhogy esetleg Biaggi úr, és a Gixert inkább csupa nagy betűvel , mert amíg nem nyomja le a ducati az új gixert, addig tisztelni kéne ezt a két nevet, sőt inkább félni kéne tőle, mert ha netalántán egy gixer jelenne meg a dukid tükrében, inkább leindexelnék a helyedben, és nem tartanám fel
1. futam: 3.Lorenzo Lanzi: +13 másodperc , 5.Troy Bayliss: +17 másodperc
2. futam: 7. Lorenzo Lanzi: +16 másodperc , 8. Troy Bayliss: +23 másodperc.
Mintha kezdene megfakulni az a vörös szín
Gikszer meg Bijaddzsi mi? Hülyegyerekek!
Hát abból a Kawafejidomból nem sok maradt , meg a sárvédőből sem, meg a lábtartókból sem. De már új színben tündököl a Kawa . Úgyhogy szarvaspörköltet vacsira!
Hát persze hogy elégedetlenek
mzgaba!
A szarvas kemény lehetett. A Z 750-es csákónak megvan még a fejidomja lámpával? Megvenném.
A Banditot is tőlünk vették tudtad? Hívj fel légyszi lenne pár kérdésem. Köszi.
ddt500!
Aha, tudom abban a kanyarban előztem párszor, az agyban 240-nél letiltó haveromat 260-al,
és már jöttem ki abból a kanyarból, asszem 1-szer, 270-el is a Tesco felé.
Na ott menj Rum, Kám felé, majd Kám után balra, és egyből 1 fullstiftes kanyarban találod magad.
És az utána lévőt is próbáld ki, majd oda vissza, mindkettőt.
allver! Szerinted.
A hangos(!) kétkedők rendszerint nem a Ducati technikát, hanem az árat támadják, így mondják ki maguk, hogy elégedetlenek saját anyagi helyzetükkel.
Na várjá. Van a nagy TESCO. Előtte megy el az a 4 sávos út ami bele visz a körforgalomba. Egyenesen mész tovább egy keveset majd a lefordulsz Kám felé a 87-re. Ott jön egy 2-3km-es nyílegyenes út. Jó széles, majd utána jön az a bazi nagy kanyar amibe 160-nál még nem kell benne dönteni, de 260-nál már igen! Szóval ez a 87 út legeleje ha Szombathelyről kifelé mész Kám irányába a 8-as főútra.
Szerencsére az alma nem esett messze a fájától, a kisebbik Zentaiba is szorult hülyeség rendesen, megy, mint a mérgezett egér , de azért Ják-Szombathely szakaszon a helyiek mindenképpen előnyben vannak , haverom Z-750-nel ugyancsak nemnormális, ismeri is az utat, habár tavaly fogott egy szarvast a barátnőjével az erdős részen, -szerencsére horzsolásokkal megúszták-, szegény kicsi"Z" azóta is sok gyökér szemében "sóderágymetál"- legalábbis a keszthelyi találkozón ezt állították a "kemények". . A Gábor Bandittal nem hiszem, hogy két kiló fölött tudna menni, ahoz má" kő a Hornet , a TL-lel meg már rendesen küzdeni kell. Hosszú lesz ez a nyár...
Nalátod b.szki és én ugyanúgy marha jól érezném magam
ddt500! Sajna nem bírok rájönni, hogy melyik szakaszról beszélsz, de amiről én,
ott nincs körforgalom kilóméterekre se. Szhelytől merrefelé?
Na! 4 órán keresztül políroztam a Zentainál azokat a szarokat, olyan vagyok mint 1 kéményseprő.
Gabi is azza dicsekszik állandóan, hogy a fia is penge Ják-Szhely távon,
mondtam neki: na majd 1 szer összecsapunk, amiből ezek szerint gondolom te se akarsz kimaradni.
Ják főtere-Újperint tábla 125-ös Etz-vel(250 blokk, 125-ös váz) 3 perc 52 másodperc, kiakasztott gázzal, fékezés nélkül(125-130-cal a legdurvább kanyarokban is), végeredmény: bakancs talpa:-2 centi, kipufogó:-1 centi+horpadások, lábtartógumik teljesen lekopva+lábtartóból -fél centi. Szegény Mz olyat szokott kapni, hogy még kormányszitálásra sincs ideje. Amúgy a Trophy-t is le szoktam dönteni lábtartóig, azon is leszakadtak a lábtartógumik, + a két Mz-n eddig 3 hátsógumi lett falcszakadt, illetve a hátsóvillák perselyei nem bírták a strapát . Haverom Z-750-ével Ják előtti részen 210-el a kanyarokban volt az eddigi legdurvább élményem, telóval felvettük, de csak egy elmosódott üvöltő kék paca lett . Csak 7végén leszek otthon, Győrben vagyok egyetemista, de néha szivesebben basznám a rezet Zentaiéknál. Azért majd nyáron mehetnénk egy Ják-Szombathely TT-t