Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A honda nem indított magának konkurenciát,egy gépe volt,a ducatisok keresztbe verték egymástígy azért más a helyzet.
Például az f1-es ferrariban magnetti marelli,nem is áltak az út szélén mint a japánok a 16-odik helyért küzdve.
Menjen már a picsába az, aki itt a Ducati (1098) -n kívül egyébről fossa a szót, ha lehetne kérnem! Kit érdekel a japán motor és kit érdekel bárkinek a véleménye, harcolásilag ebben a témában? GSXR-eseknek van külön szobájuk, ott lehet játszani. Ha engem kérdeztek - de ha nem, akkor is - nálam a két motor megítélésekor tulajdonosaik átlagos intelligencia-szintje is nyom a latban, ha arról van szó, hogy választanom kell a kettő közül, átlagos használatra.

Most megyek és megszámolom, hány ducatis ugatott bele a GSXR-klub témába ilyen gyermeteg "azénapukámerősebb" módon, például az elmúlt három hónapban.
Hello mi!?

Te mirol beszelsz,ember?Ket Ducatit fogyasztottam el,a kotelezo szervizen kivul semmi masra nem koltottem,csak a motor szepitesere!
O,bocsanat!A 900-as Monsteren kiegett az egyik visszjelzo lampa!Igyen javitottak!Szoval hadjuk ezt a link dumat,hogy szar,meg szetesik,meg kell hozza egy masik gep alkatresznek!En hasznalom hetkoznapi kozlekedesre,palyan,turazni es tokeletesen mukodik!
HAAAAA?
Olasz megbízható elektronika létezik?
Ja, meg egy füldugót hogy ne halld azt az ultramodern csörgő-zörgő-zakatoló kuplungot.
Persze-persze. Csak ha közútra veszel egy Ducatit akkor vegyél hozzá egy másikat is alkatrésznek.
Halli!
Ismételten megnéztem az adatokat és még mindig azt állítom hogy a Ducati több versenyen volt eredményes mit a Japánok és tized akkora cég.
Ha nem ilyen leereszkedő stílusban attad volna elő magad akkor Én is normálisan szóltam volna hozzád.
anno azért nyert a honda egyből mert fogarty lesérült nagyon hamar, hagától meg sajna el lett véve 2 futamgyőzelem!
másodjára meg bayliss-nek nem sikerült pár verseny!
idén meg a superstock-ban mennek a 1098-al!
sőt a anno a superstock-ban is asszem lanzi a 999-el szivatta a japánokat!
Nem, nem gúnyolódtam csak nem neked válaszoltam. Szomorú, hogy bár a hozzászólásaidból kiderül,hogy szakmailag értesz hozzá, emberileg nem vagy alkalmas vitára, veszekedni meg nem szeretnék.
Elnézést a topic szétbarmolásáért kértem a többi fórumozótól.
Feltételezem ez is gúnyolódás volt. De azért kössz.
Bocsáss meg, igazad van.
Neked mi bajod van? Most a ducatiról vitatkozunk.Még ha nem is az 1098-ról. Én nem bántottam a ducatit.
Srácok miért nincs egy ducatiról sem fent értekezés a boncterembe?
Az Én szellemi színvonalammal nincs gon és szerintem ne is próbálj közellenséget csinálni belőlem. Utálnak engem itt már anélkül is.
Egyébként mielőtt itt valaki téveszmékbe kerülne szeretném közölni, hogy ez most kivételesen nem Ducati ellenes kirohanás a részemről. Inkább Boci ellenes.
Az 560-as hozzásazólásodban azt írod, hogy szívómotorok esetén a köbcenti meg a fordulatszám befolyásolja igazán a teljesítményt, a hengerszám sokadlagos. . Mellé még hozzátetted a: "Aki kicsit is ért a motorokhoz" ill. "Ezt csak a tisztánlátás okán írtam be" szerény szavakat.
Én próbáltam visszafogottan reagálni miszerint azonos ccm-ű motorok közül a több hengerrel rendelkező fogja elérni a magasabb forulatszámot. De szerintem ez a legtöbb motorosnak teljesen nyilvánvaló.
Ezután jött a kis szösszeneted a desmo szelepvezérlés előnyeirő ill. hogy lehet olyan V2-est építeni ami 16000 pörög. Én nem állítom, hogy nem lehet csak annyit, hogy nem tudok róla, hogy lenne ilyen pedig a Ducati már jóidelye fejleszti a kéthengereseit, tehát ha valaki akkor Ő biztos építene olyat ami tudja ezt.
Erre Te beveszed a vitába az SBK-t aminek semmi köze ehhez.
Megismétlem a kérést: Mutas egy V2-es nem ováldugattyús motort (nem kell ducati) ami 16 000 pörög.
Gondoltam benézek a 1098 topikba, hogy mik a tapasztalatok. Vagy hátha vannak képek.

Erre azt látom, hogy néhányan IDE JÁRNAK SZARNI az anti Ducati táborból.

Mire jó ez, mennyi energiát feccöltök ebbe? Nem lenne elég a saját topikotokban értelmesen hozzászólni.

Talán úgy lehetne kikoptatni ezeket az alakokat innen, hogy nem kéne reagálni a hsz-ükre, bármennyire sértő, idegesítő is az. Tudom nehéz megállni.
Sajnálom a fórum színvonalát a te szellemi színvonalad miatt. Sikerült a saját képedre formálnod, ha ez volt a cél, akkor gratula, sikerült.
Egyébként fognak majd versenyezni az 1098-assal, vagy az 1200-as változattal, ha sikerül "átlobbizniuk" a Flamini testvéreknél. Márpedig miért ne sikerülne, eddig is 1000-essel indultak 750-esek ellen, 750-essel 600-asok ellen. Amikor a Honda úgy döntött, hogy leveri a Ducatit akkor egyből megtette, pedig nem gyárt ezer éve V2-est. A MotoGp-ben ez már nem jött össze, szenvednek is és nem jönnek a nagy eredmények. Eddig még esélyük sem volt az évvégi aranyra.
Az AMASBK-ból is ki kellett vonulni, mert nem engedélyeznek olyan mértékű változtatást a szériamotoron mint a VB-n. Ott pl a Suzuki dominál mert a nagygixer a legharmonikusabb utcai ezres .
Szép estét Ducatisok.. :)

Konstatálom, hogy ismét dühöng a "kultúrális forradalom" sajátságos kivitele, teletűzdelve hőerőgépész szakmérnöki értekezés-szösszenettel.... bár, csak TIT alapon... :)
A 1098-ast ugye, nem indítják egyik versenysorozatban sem ? ....vagy rosszul emlékeznék ?
Pedig itt lassan másról sem szól a történet... :)))
Hajrá fiúk, hátha sikerül kipréselni magatokból valamit a topic témában is ! :)))
Ide figyelj Te szerencsétlen! Ne az SBK motorokról magyarázz bazd meg. Adva van a Ducati aki indul a Moto GP-ben és ezer éve V2-ket gyárt. Ha a desmodromicus szelepvezérléssel bármekkora fordulatot el lehet érni akkor miért V4-el indulnak? Egyébként tényleg baromi szánalmas vagy.
Nem kezd, már az. SBK-motoron nem lehet bármit változtatni...
Üdv.
Pedig te V2-es vagy!
Szerbia Berik!
CSeppet sem gondoljátok,hogy ez már kezd szánalmas lenni?
Szerintem kérdezd meg a Ducatisokta, hogy a Moto GP-ben miért nem 2 hengerest indíttottak. Pedig ott pont 16 000 pörögtek az 1000-ek. Egyébként megmondták, hogy azért nem, mert ott már könnyen ellenőrizhetetlenné válik az égés. Ja és légyszives ne add it elő magad, pláne ha hülyeségeket beszélsz.
Mert nem arról van szó, hogy Én nem érte ha nem arról, hogy Te élsz álomvilágban. Nem csak a szelepek kezdhetnek lebegésbe a túl nagy fordulatszámtól ha nem egyszerűen leszakadnak a dugattyúk.
De tudod mit? Mutass egy V2-es Ducatit ami 16 000 pörög. Vagy azt magyarázd meg, hogy miért nincs egy sem!
Valószínüleg te azt is vágod, hogy a desmo szelepvezérlés sokkal magasabb fordulatszám elérését teszi lehetővé, és persze ha van elég pénzed akkor igazán ettől függ az elérhető fordulatszám. Egy kéthenegeres is pöröghet 16.000-et ha arra tervezik. Kérdezz meg vkit ha nem érted.