Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia husky
ezeket a hidrotőkéket kevered a diesel golffal a pogácsásat meg kell állítani csak nem csavarral!

amúgy miért tanulod a kreszt söfőr leszel, vagy markolós ?
motorra van már jogsid? mióta motorozol? sokat endúrózol vagy utcán is nyomod?

amúgy neked bejön a TE 610? nem kell sokat szerelni? jól megy, erős stb....?
(a tapasztalatokról írjál bővebben mert a srácok nem tudják meg milyen a husqvarna és dr-rel keverik!)
valószínű hogy pogácsás .....vagy hídrotőkés....ugyhogy nem igazán kell állítani..
huu az a 139kg.....nem kevés........sőt sokk olooo.......50le meg nem tudom annyira nem sokkk.....pláne ennyi kilóval a nyakába....de mindegy.....
..tanulom a c-s kreszt holnap lerakom meg a nehézgépkezelőitt is lerakom.......soseárt!!!
szelep alitasnal 20-at kell beali tani vagy mi????
amit en akartam megvenni az 10000 ala fekudt ,alaprol ment majdnem ugy mind mikor a maxot adja,mutato szerint 180-at siman.

2-esen 100,ha menjen valahova,beteszed 3-ast es meg le akar dobni.

50 lo es talan 52 Nm nyomatek. 139 kg volt amit megvehettem volna 94 -es forditott telos.

baszottul ment,ha volna lehetosegem megvennem.
Minden álmom!
Egy jó DR125......
Még a hideg is kiráz ha belelgondolnék,hogy egy jó kis 125ös négyütemű vár a garázsba...kész
Amúgy meg újítsd meg a profilod,az exc korszak már a múlté ,hadd lássák h itt szabolcsban nem csak ilyen wukk wuduk flangálnak csoda 100lóerős vas,műanyagtankos déerzékkel.....
Miki!! nemhogy elcserélnéd a KDX-t egy jó DR125-re...
Mit szólsz hozzá
szerintem azért is élnek meg ezek mert sokan inkább vesznek 1 szar olcso de ujj motrot! minthogy vegyen 1 régebbit ugyan annyié kitudja milyen gonddal! és még az öregebbek akiknek nem számít hogy mien gyors azok ugyvannak vele h a 4t tovább tart és olcso is az a szar
Nem tudom megérteni a motorgyárakat!Miért gyártanak xar motorokat?Sztem azért mert van kereslet rá!És miért van kereslet rá?Mert sok a hülye ember,aki semmit sem ért a motorokhoz.Tehát amíg lesznek ilyen emberek,addig még lesznek ilyen csodálatos motorok mint pl egy keenwaj200as,vagy egy Vanvan,vagy egy dr125.....
Egy 125ös 2T enduró ugyan olyan jól fogyaszt ha jól van karburálva,és dupla olyan erős.....
Szewasztok mindenki!
kishapsi légyszi küldd el a az aszalos számát erre------ retroboi88@freemail.hu
+Zozzee itt vagy?
aztnáa 125 drben akkora erő van...alázza ám wudu drzjété
Fő a biztonság!!!
ez egy Keeway nem?
Megtaláltam álmaim motorját!Mit szóltok??Van aki képes ilyenért pénzt adni?
HONDA REPLIKA, 280 000 Ft



ÁLTALÁNOS ADATOK
2005. 8.hó, kék, 700 km, 1. tulajdonos,

MŰSZAKI ADATOK
4 ütemű, 200 ccm, 4 hengeres soros motor, hengerenként 4 szelepes, 5 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl, tárcsafék hátul,

LEÍRÁS
Garanciális enduró eladó újszerű állapotban kérésre képet küldök.
8 felett szerintem sincs teljesítmény.
Csak az eredeti osztrák szervízkönv és a győri adásvételi.
Se rendszám se jogsi se semmise
Amúgy nincs semmi papírod róla nem?
Akkor többet nem is forogna,vagyis ha forogna akkor is csak bőgne,nem húzna?
Mert pl egy WR250f pörög vagy 11-12öt,bár az már más kategória
Kishapsi
Az már-már halálfélelem.....nem?
ha van benne normálisna viz, akkor nem szabdna neki.
de egy 4T-t minek 8 fölé forgatni.?
8000-tő jobban még nem mertem.
Általában 4-6 között járok.
Azt hallottam ha sokáig magasan forgatod hengerfejes lehet.
a 650est kell megvenni, az egy beszarás ahogy az megy.
mielőtt megvettem a husky-t voltam kipobálni egyet, hát az a motor eg yállat, nem forog semmit, de 6 ban alapjáraton lecsumáztam, és és olyan érzésem volt hogy most szakitja el a láncot a motor, olyan nyomaték volt benne.
Egy TE410ehhez képest rakéta..ez nyilvános tény
Én is erőteljesen gondolkodom egy KLXben azért ez a nagy érdeklődés.Látom a tieden van fordultatszámmérő is.Mennyit forog?
evenx
Sok hasonlítási alapom nincs,de a 123-as (rotaxos)RX-et szerintem veri.
Bár az is lehet,hogy a kisseb fordulat és nagyobb nyomaték miatt érzem erőssebnek.
Jó pár mocit kipróbáltam mire ezt megvettem,a legobban a TE 410-en szt...be.
Ahoz képest viszont ez karcsú!
én álltalában 15 öst szoktam tenni.
meg van egy kezdett flakon 10 es is ithon és keverni szoktam.
Valóban 50-es rx -em volt,üdvözöllek ismét.
Meleg indítás mindig sikerül,csak a gázhoz nem szabad nyúlni.
Mire megtanultam bedagadt a sípcsontom.
A fogyasztását illetően kb:3,5-4 l/100Km