Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

S(soft) felé ha puhitani akarsz,H(hard) felé ha keményiteni akarod
S=soft
szóval erre
tényleg,igazad van a lényegen nem változstat melyik betü irányába tekerjem ha puhitnai akarom?
...bal azaz S!
Csá emberek.A telo tetején bal oldalt van egy S és jobb oldalt egy H betü.Melyik irányba kell tekerni,hogy puhitsam,és keményitsem?
én felfelé is használok,de nem mindig...mikor hogy
vasárnap szerintem nem fogok túl sűrűn..sietni kell majd nagyon...
hú de be leszek fosva a rajtnál....főleg akkor amikor felbasszák az 5 másodperces táblát...
nem volt időm a kuplunggal szarakodni... csak visszaváltásnál
oks probálgatom én is kuplung nélkül, de aszem még van máshol feljődni valo, majd utána elkezdhetem sporolni a kuplungot
értem
hülye vagy.. csolnokon csak a visszváltásnaál kuplungoltam... meg az elindulásnál... de az egyes fogaskereke feltehetően beszrt...
már kinn van a blokk... meg vissza kel kapnom a csapágylehúzómat hogy le tudjam szedni a lendkereket.. aztán szétszedem teljesen
inkább azt mond, hogy mi a kaki a váltoval? mert sokat kuplungoztál! látod anélkül kellet volna váltani
Probáljon ki egy DL 650-et,az is jó mocc és csak 20 paci a különbség!
és kizárólag küldöm... nincs szükségem rá.. pláne nem használom.... van bnőm
fater nem akar belemenni az új pegasoba...de mindenképp elég lenne neki 1 650es szentem.....kicsit féltem azért,első motorja és ezres....
értem! Ádinak van a legdurvább gyüjteménye....de monyuk ő használja is
Csak dőglőtt. De mind a monitort lessi.
neked milyen lófaszok vannak a gyüjteményedbe? cserélhetnénk!
Na megint be dőglőtt a topic?
nana, azért két büdös jár!
7 eres minimum 2 méteres
persze, küldtem is csere darabot! igazi ritkaság, ez egy kék eres méteres!
3 7 3 6
a nagy büdös lófasz megjött már?