Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szasza mit kerestél a patakban?
(legalább megtaláltad???)
Utána könnyen indult csak ki kellett szellőztetni
a motort, és kifacsarni a légszűrőt!

Egyébként elég üdítő dolog, mi is röhögtünk
mint az állat, csak utána volt még kényelmetlen
dolog míg visszamentünk az autóig.
Legalább lessz mit mesélni az unokáknak!
Na, azt hiszem ezt még én sem tudtam volna szebben,
10 pont!
fülig, ahogy kell
beindult utana?
Köves volt a meder wazze?
ZSakfos barátom a következményét mutatta be a
motrozásomnak . Én most megmutatom a kiváltó
okot ami miatt ki kellett szellőztetni az én kis
drágaságomat .

FIGYELEM!!!
SZIGORÚAN CSAK ERŐS IDEGZETŰEK,
ÉS 18 ÉV FELETTIEKNEK TEKINTHETŐ MEG!!
Látom ügyesek voltatok... .Mi is voltunk,de mi videókat csináltunk, azokat meg nem tudom ide felrakni . Tegnap mentünk 120 km-t, wazze kemény volt. Mondom egyik haveronak(nem endúrozott még soha) megszólal csak 120at? .
Thanx
A tegnapi motorzásunk egyik jelenete: Éppen szasza motorjából a vizet indítózzuk kifele, egy patak"motorozás" után.
AZ "acerbid" kézvédő nem jó ,mert az alubetétje túl puha, a legjobb az UFO márkájú
Tök mindegy hogy milyet veszel,csak legyen benne fém merevítés. A márka csak az árban számít
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség.
Az RMC-ben elvileg kapható kézvédő "olcsón" (kb.10eFt). Érdemes belefektetni vagy inkább vegyek acerbidet 20-ért??? Sima műanyagot nem akarok, és ha már ennyit ki kell érte adnom, legalább megérje.
Előre is kösz
Minnél többen vannak a csapatban annál jobb ! Egyedül viszont gáz nagyon...Történik valami sérülés vagy valami műszaki dolog azt annyi ...Volt már rá példa: egyszer félúton elszakadt az egyik haverom lánca(túl laza volt valszeg).Szerencsére csak a patentszem ment gajra, úgyhogy csőgáz haza, leszedtem a másik mocim láncát, és elvittem neki abbol. Annyi is volt a túrának akkor...
általában ha a zemplénbe megyünk a kkor 4-6 minimum, de volt már 12 is. Itt a környéken változó. Itt rengeteg az enduro motoros kb 25 haveromnak van. De ebből a "FANATIKUS" 4-5 ember
A kemény mag nálunk a következő : 2 DRZ 400, meg 2 Kawa KDX (a haveromé 25ös, az enyém 200as).Aztán általában jön még velünk néhány ember, de ez a 4es mindíg megy(2 hete pl 8an voltunk ).Van még egy csapat a környéken, csupa KTM, de velük ritkán találkozunk sajna . Ti csak ketten nyomultok?
Ha időben cseréled az olajat és az olajszűrőt,
na és a légszűrőt is lelkiismeretesen tisztítod,
akkor az meghálálja magát.Ja és a rendszeres
szelepállítás is fontos !
De ez az összes motorra érvényes egyaránt.

Kawaman milyen géped van és hanyas évj.
naés a csapatotokban ált.ban milyen motorok
vannak ?
Szia, mi vagyunk vagy tizen. Leugorhatnánk ha szárad egy kicsit.
Ha valaki pesti, endurózik, és most szombaton ráér, szóljon, mert haverokkal kissebb túrát tervezünk és minnél többen megyünk annál jobb!
A karbantartás a csavarok újrahúzását jelenti? Srác a krosszpályáról azt mondta hogy motorozik egy keményet és utána krova megy nyomatékkulcs... (neki is exc-je van asszem 450es). Ez nállatok is megy?
Ez a tulajtól függ, ha karbantartod nem lesz gond. Persze ha kroszpálylán kened ez is megfő. A kétüteműek(itt az ujabb évjáratokról beszélek) elég jól bírják. A négyütemű exc-k is jók 15e km-t biztosan elmennek felújítás nélkül. Legalábbis szasza haverom ebbe reménykedik
exc , olyat akaork én is. mentem egyszer 300assal(asszem olyan csak 2üteműbe van),nem volt rossz, csak egy kicsit fura hangja volt, meg olyan kompresszió volt benne hogy alig bírtam berúgni a 80 kilommal wazze (mondjuk az is sokat számított hogy a bal oldalon volt a berúgó, míg az enyémen jobb oldalt van). De megfogadtam hogy a következő mocim 4ütemű lessz, mert ezekkel a powerszelepesekkel rengeteg gond van.Mondjuk a KTMekről is azt mondják hogy sokat kell szerelni. Ez igaz?
Majd felrakok 1 2 képet.
Nos igen . Azzal indítunk Zsakfos barátommal együtt hogy teli tank,
+ nálam 2 liter(525 EXC ), nála pedig 5 liter(2ütemü 300-as EXC ),
aztán ha még hosszabbra sikerül a túra akkor még plussz tankolás.
De igazából nem is a táv ami lényeges, hanem a motorok amortizációja,
nem beszélve arról ha még besikeerül 1-2 nagyobb borulás is .
baz, az durva... azalatt már tankolni is kell . Eddigi rekordom 220 km, de az aszfalton. Az is fárasztó volt hard-enduróval wazze. Terepen kb 70 km-t szoktunk motorozni vasárnaponként. Az kb egy tank benya.
Mennyit ? KB 120-150 kb, de volt 190 is, de az reggeltől sötétedésig tart.