Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

husqvarna te 610- és 95-ös évj., de az aunert hívtam már és nem tudnak rendelni mer nincs ilyen a katalógusban, legalábis aszerint akivel beszéltem.
Más helyről nem sok esélyt látok a beszerzésére. De megnézem neked az auner katalogban a leirod a pontos tipust
szasztok nem tud vki olyan boltot ahol husqvarnahoz lehet alkatrészt kapni?
a mecsek motor a hivatalos importőr csak azok meg tiszta trógerek.
kuplung lamella kellene nekem, ha! esetleg valakinek porosodik a polcon az szóljon már lécci me fontos lenne : 30/5522-358, vagy kishapsi@vipmail.hu
Köszi szasza. Az nagyon zsír lenne
A emilem meg ott van lejjebb!

Előre is köszi
Szasza kawamen már megadta a címét (lásd 56-os bejegyzésnél)
Kawamen majd utána nekem is elküldhetnéd thnx.
Add meg az e-mail címed és én odaadom zsakfosnak a magyarnyelvű
szervízkönyvet ami CD-n megvan nekem és átküldi neked az a szarfej.

De ha a szelepállítás is elég akkor az :
2004-előtt szívó 0,1 kipufogó 0,15

2004 után szívó és kipufogó egyaránt 0,12

Ha nem ígérem azonnal mert még elő kell kaparni a ASSETUDOMHONNAN!!
Azért érdekel, mert a szomszédom akar venni egy 450 exc-t(én is akarnék ha lenne rá pénzem ).Csak az a téma h a motort németből hoznák, papirok nélkül, és igy nem tudjuk h pl mikor meg mennyire kell állítani a szelepeket. Neten nem találtunk semmit. Azt viszont tudom h nektek van egy 525ös aminek valszeg ugyanazok a beállitási adatai.(kezitek már kapisgálni? ). Namármost ha a tiétek 2004-es (vagy 05-ös) akkor tudnátok segíteni, h mik a beállítási adatok(olaj csere, szelepek, meg mittudom én mit kell állítani a ktm-eken)?ÉS MOST A LÉNYEG: mert csak akkor veszi meg ha megvannak az adatok,és ha megvenné akkor KÖLCSÖN ADNÁ NÉHA!!!! (kicsit hosszúra sikerült ez a hozzászólás )
Ehhhh...
Fincsi hegyi patakok hmm..
A kedvencem
Ugyanaz, de miért érdekel ennyire ez a téma? Csak nem.... ??
Akkor a olajcsere meg szelepállítás időköz is ugyanaz nemde?(mármint a exc-ken)
Szasztok nem tudja valaki hol lehet Budapesten 21 "" os motorfelnit javítani?????
Igen, és még az áruk is arányosan növekszik...
Alapvetően csak a furat, és a főtengely változik.
EXC szakértők figyelem: csak hengerűrtartalomban különboznek az új ktm-ek, vagy mást is változattak (gondolok itt a 400, 450 és a 525ösre)? Mert külsőre teljesen ugyanolyanok
Komoly hozzászólás Végülis valszeg senki se látta főoldalon.
Ha küldtök e-mail címet, küldök igazi "saras" videót! A címem:KAWAMEN@VIPMAIL.HU
Főleg ha a nyíregyházi KPM(és méllyen tisztelt és magasan kvalifikált szakemberei) is azt akarják!!!!!!!!!
Jesz-jesz-jesz:Úgy látszik nekünk endúrósoknak egy rugóra jár az eszünk.
Ugy van ahogy mondtad Kawaman.Szerencsére ez a hét is jó esős lett úgyhogy
mi megyünk is a Zemplénbe a hétvégén és csak úgy lubickolhatunk a sárban mint a malacok
szaszli kösz az ötletet.majd konzultálok az égiekkel....

A legtutibb endúrós idő a következő : max 15-20 fok, borult idő(akár szemetelő eső) és elötte 2 napig szakadó eső, hogy minden saras legyen!!! mert annál rosszabb nincs mikor minden csont száraz, megy elötted a haverod gyorsan, a felvert portól semmit se látsz és hírtelen jön egy frankón kiszáradt méter mély vízmosás....
Egy kérdés:

Ki szeret sárban motorozni, endúrózni?
Mert én pl. jobban szeretek sárban motorozni mint inkább nagy melegben és porban.
Mivel nyáron egy bizonyos szint alá nem vetkőzhetünk hisz a védőfelszereléseknek maradni kell, míg ha egy kicsit hűvös van és netán esik az eső is, azellen könnyedén lehet védekezni.
Számomra az igazi endúrós szezon ősztől a nyár elejéig tart egy kis szünettel közben akkor amikor repkednek a minuszok. De ha még este nem fagy és nappal is plussz van akkor simán megyünk a Zemplénbe motorozni.
Csinálj akkor hungarocelből mert az mégiscsak könnyebb a súlyát tekintve!
Kösz a fenomenális ötletet, csak az a baj, hogy nem nekem kell . Valami egyéb ötlet?
Csinálj palából!!!!
Segítsen valaki!!!!!!!

Használt első rajtszámtartó kéne crossmotorra. Egyszerűen nem találok ilyet sehol wazze!!!!!!!!!