Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De oda volt csak kíváncsi voltam hogy valaki rájön-e hogy milyen motor.
és a hirdetésnél nem volt odairva hogy 20kvarna
Hát én így csak a képről biztos nem tudtam volna. Egy hirdetésbe van van benne. Eladó.
mé nehogy azt mond hogy komolyan nem tudtad?
amúgy találtad vhol azt a képet vagy mi?
ja így könnyű volt
ez egy nagyon jó motor
ennél jobbat még nem gyártottak.
majdnem olyan jó mint ez:
Ki tudja ez milyen motor?
Szeretném eladni 95-ös honda Cr 125-ösömet.Teljesen fel van újítva. Nekünk már 750.000Ft-unkban van.Bizonyítani is tudom
Ezek zsír újak benne:
Főtengelly dugó és az össze tartozéka(cxsapszeg meg gyűrű)
hátsó rugóstag
kormány az renthal
zsír új gumi
nah szó ami szó majd az egész motor fel van újítva.Benne van a 42 lóerő.
350.000Ft a kiindulási ár.Nyíregyházán van. Ha komoly vevő vagy és eljössz a motorért én kimegyek veled vele egy körre.
Alkalmi vétel a motor.Érdeklődni a 06-30-336-7860-on.
volt szerencsém az osszeshez ,a DT az jo kezdok nek,lent huz font nem,gyengede mivel hosszú áttétel van benne azért jo gyorsulást lehet belole kihozni ha kinyitod a dobot + kipufogo,kiindulásnál elony hogy nem kell porgetni lentrol megy,

kdx lent nyomatékossabb kozéppet a legjobb csak rakod neki majd kiporgeted 6-on Supermoto-ra a leg alkalmassabb.

a TS gyárilag kibaszottul nyomatékos nem az a porgos motor csak 11500 porog gyarilag,terepen nincs elenfele mivel nagy fokozatban kis fordulattal is megy,ha kiporgeted akkor vaddiszno,de uton a kawa+ tuning DT elhadja 5-on 6-ON

a CRM lent totálisan semmi 9000-tol megidul de akkor megy terepre nem jo met az NSR-bol származik a motor és az áttetel tul hosszú motocrosszra,szintén Supermotora.

fékre a legjobb TS-CRM holt verseny majd kawa és vegul DT

telok ra kawa a legjobb TS-CRM-DT holt verseny mivel hogy az elso villa ugyan az.
a hátso meg croosra a legmegfelelobb a TS,a tobbie tul puha.

vegre Kawa crm kb ugyan az 135,a TS-be is belegyurod 130 felett,az enyém ment 145 de tuningolva,a DT jo esetben 120.

fogyasztásra kawa 10 liter,DT 7,6 CRM 9 liter,TS 8 liter.

gyári állapotban gyorsulásra 70 ig kb ugyan az, utánna CRM ,KDX-TS holt ver. ,vegul DT.
Nem elfogultság miatt ! Mielött elkezdenétek ugatni velem!
Sztem a KDX meg CRM azok a jók....
Ha találsz hozzá bontóba idomot akkor mákod van,boltba meg sztem horibilis összeg!
Kawamentől kérdezz,és a shop-os :)
Hi all!

Ti mit gondoltok egy 94-es Kawasaki kdx 125-ről (szerintetek milyenek a dt-hez, ts-hez vagy a crme-hez képest ?)? És kb mennyibe kerülnek hozzájuk az utángyártott idomok? (Most van előszőr 125-ösöm és nincs sok összehasonlítási alap)...
A brembóról meg csupán annyit, hogy az MZ-nek is ők szállították a fékeket az ETZ-re, mégha nincs is rajtuk kis -b-logóval jelölve. ezt egy német szakkatalógusban olvastam, úgyhogy tuti hogy így van.
bocs, 92-2000ig!
A cr+ az rm se 4 taktos ! sztem ha nem akarsz sokat költeni, vegyél 250es 4ütemű XR Hondát, húz, mint egy traktor, megy is olyan kényelmes 90-120at vagy többet ,ezalatt 4-5liternél többet nem eszik, a forgalmiban általában 24kw van, ez a valóságban sem sokkal több. ha ráakadsz egy kb14-20000km es ,,megkímélt"" gépre, akkor megfogtad vele az isten lábát.
Egyébként a japán endurókat a belgák kezdték forgalmazni európában-én úgy tudom -.
50-es DT-ket spanyolok szereltek92-től 200ig .
Nemtudom mit problémáztok a fékekkel, nekem NISSIN van a CRM-en, +a hűtővel sincs gondom, most meg pláne ,egyébként sérült is, de még lassú hegymenetben sem tapasztaltam az általatok említett túlzott melegedést.
Itt annyi a külömbség,hogy 18 évtől köbcenti korlátlan,de LE korlátozott.
én nem tudom hogy van nálatok a jogsi de nálunk
15 éves korosztájtol lehet 50ccm-ig de nem mehet tobbel mint 45 km/h
16-tol 125 ccm -ig de max 15 loero,és 110km/h vég sebesség
18-tol 400-ig de csak 25 kW-ig és 160-tol nem mehet tobbel a gyári adatok szerint
21-tol akár mekkora

250 4-utem kozul nekem a HONDA CR,de inkább a SUZUKI RM kéne,de ez tuti nem fér bele a jogsi határaiba,úton sem mehet.
Helló!Segítségeteket szeretném kérni..250ccm-is 4T endurók közül melyik tipust és márkát érdemes venni,ami még belefér az A-korl. jogsiba?És megyis! Fontos lenne,1-1 infóval megdobhatnátok..kösy!
a haverom CRM-jén BREMBO fékek vannak,elég jo de az igazi a NISSIN.
a HP-moto is olasz cég de japcsikat japcsi alkatrészbol raknak ossze,pl HONDA CRE eredeti CR-re tesznek villanyokat akkut stb....

lehethogy ott szerelik ossze,mint pl nálunk Galántán van a SAMSUNG,de az alkatrészt nem itt gyártják,mindig ot vannak gyárak ahol olcso a munka ero.lattam már olyan DT 125 LC ami 87-es évjárat megy de kibaszottul,és MADE IN TAIWAN.
Ember mikor irtam,hogy a fék jelenti,hogy mit hol csinálnak?!
Egy szóval se mondtam!
A HONDA MAXX POWERBA mondták,hogy a crm et olaszba rakták össze... Nem én álmodtam...
már megírtam neki, hogy az nem ér ám!
Ő bizta nagyot ad, s attól félek!
meg jön valami smasszer is vele. bizta fél tőlünk!
Itt vagyok, figyelek ám. ;)

Akkor majd szólok neki, hogy a maflásodat adja oda helyettem.
igen, mert te sem vagy annyit itt, meg én is dolgozom néha :o))
bár ma talizom az uraddal hé!
Túróóó, akkor már biztos hiányolod is a fikázást. Rég kaptál már.
oké főnök.
látod nekem azért nem tűnt fel, mert akkor sem érdekelt ki fikáz kit!

én azt imádom amikor Zsu meg dínny fikáz engem!
akkor jó a hangulat!
tudom most jön az hogy akkor meg még jobb, ha nem vagyok i tt!