Háát, én félnék a váltóproblemtől
sztem az a legnagyobb basz egy motornál. Meg ahhoz a blokkot is szét kell rántani, ki tudja mi lesz még abból. Ktm kuplungnak mi baja?
Hondának mennyi idős a dugója? Hengere milyen, hüvelyezett már?
250 amúgy kevesebbet szik mint egy 125-ös, lényegesen
ja én azt hittem hogy a első lánkerekes felével utánna meg lecsupaszítva a tengely.....
ha már a többi kerék is rajta van az mér neccesebb..... főleg a hogy az első lánkerék felvágja a segged
aha... ja mint mindenkinél nálam is a píz a fő szempont.... hiába van rá pénzem.. nem szeretném rögtön az egészet elverni mert nem tudom hogy hogy lesz
Azt a hondát nekem is ajánlotta a Gyuri, amikor el akartam adni a ts-t. Ha lett volna vevőm akkor tuti megveszem! Nem hiszem hogy rossz vétel. A másik az, hogy a Gyurit meg lehet VERNI .
Egy 125-t eladni is nehezebb, ha ez szempont
Ktm-nek még a kipuja nem tetszik, hogy olyan gyűrött