Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

uhh geci megjöttem.... sisa, bacardi, viszki, jin, minden ami létezik.... megittam... és ezekután hazabicóztam
Csövi urak!Van egy KTM sx125em eladó,2004es sérülésem miatt adom el,zsir a vas,csak a térdem van rotyon.Ha tudtok rá valakit szolhatnátok.Kösszz,ja az ára ami irányár 650.000.-
269.000.- az iá,ennyit tök megér sztem,nekem nincs már rá szükségem
kopóalkatrész bizti van minden, lánc, dugó ilyesmi, csak nagyobb dolog ne kelljen, mert drgága gyáriban
Még semmi,de találtam egy jó állapotútés lehet hogy ráugrom.
Viszont nem akarok Tokyo-ba járni alkatrészért.
oké kössz még 1 er
meek csöcs
mi kéne?
Nem ismerem, de sztem van hozzá minden, bontva is
telókban is évente kéne, legalább elöl érdemes, a hátsó az nagyobb macera
Tudtok valamit a a Honda XL600R alkatrészellátottságáról,van hozzá minden?
gyertyát, olajat évente
gyertyát mikor mien időközönként kell cserélni?
én is mint szerintem mindenki más ngk-t használok és már amióta nálam van a moci(egy fél éve) azóta már a 2000.km -t taposom vele
az biztos is
kérdezgess körbe akit ismersz és összerakhatod magadnak az infót.
Faszság, de ebből lehet tanulni, nem a más faszságából legjobban. Én autószerelőként is követtem el olyanokat, amit hallottam, hogy vigyázzak. Nem vigyáztam- megtanultam. Gyorsan, maradandóan. Te se fogsz többet ilyet csinálni..
nekem a 250 esen nincs
az nsr emen van, szóval a kis crm 125ösön is van ilyen
hát persze a hondára basznak rárakni egy kis ablakocsk át
figyu nálam nagyobb hülyeséget biztosan nem csinált senki mert én a hülye fejemmel megvettem a tök jó vacsi új valvolin 10w40 es motor oilt és elkezdtem bele tölteni a blokkba anélkül hogy leengedtem volna na amior kivittem egy körre észrevettem hogy a hátsó telónál foik ki a blokkól az oil és már el is vitem a szerelőhöz aki jól leugatott hogy hogy a picsába nem lehet leengedni az oilt
aztán én is elgondolkoztam hogy mekkora egy balfasz voltam hogy hogyan képzelhettem azt hogy eltünik belőle az oil vagy mi? de aztán semmi sem lett belőle és ez a lényeg
azóta nem naon merek rajta semmit sem csinálni amiben nem vok biztos hogy jó lene
jellemzője, hogy nem fog semmit, nem rögzít semmit. Nehogy rossz csavart nézz, máshol is folyhat a csavart ha kiveszed
olyasmi, csak nem legalsó, hanem kb. 1/3ad résznél lehet- ne folyjon ki az összes olaj
Kawánál jó, ott van kis ablak
Én a saját faszságaimon tanultam, senki nem segített. Tom milyen szar az
az mi aza anívó csavar? nem az ahol a oldal blokkon a legalsó vagy akörüli csavar és ha azt megengeded és akkor amikor már nem foik belőle az oil akkor jó a mociba az oil szint?
de ha több, max kinyomja, ha jó a szellőzője és nincs eldugulva: ellenőrizd, nehogy kitolja a szimmeringeket
kössssssssssszzzzzzzz
te vagy már a motorszerelőm lelkiekben