Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért vannak egykategóriában

a 125 2T helyett meg jött a 250 4T


500 2T helyett már nem akarták behozni a 900 4T-t
Olvasd el még1x és megérted
Azért köszi, egyelőre csak érdeklődök mit kéne venni...tél végére lesz kb aktuális a motorcsere
Mindent én sem tudhatok.Nem tudom mennyi van a dugóban az előző gazdája versenyezett vele majd utána került ismerősömhöz aki amatőr szinten használja kb egy éve azért adja el mert sikerült vennie egy fiatalabb gépet . Nem vettem észre hogy gyengébb lenne mint az én motorom. Többet tényleg nem tudok róla.
a 450 4T a 250 2T helyére jött be!
Hány üzemórás a dugó benne? Meg kb kicsit mesélhetnél róla, hogy milyen motor...telók, erő stb.
Mit szeretnél tudni arról a mociról? Nem rég lett benne szelep cserélve. Jól indul tudtommal nincs semmi baja. Bent van egy motor kereskedésben .
tuti kipróbálnám
Jah értem Te képes lennél rá? (nem célzás :D )
mert kevés votl az olyan állat aki megüli
500as Crossok gyártását miért hagyták abba?
Vagy csak én nem hallok róluk? Vagy bejött a 450-4T a helyükre?
Volt....Ritka öskövületek(mai szemmel ) http://www.suzukicycles.org/RM...
Meg van a kézvédőőőőő
KÖSZI még 1000X SZECSU!
Ádi szerintem ez 450es volt csak felfúrták (ha jól olvastam a leírását)
mondjon már nekem valaki angliai motoros oldalt(természetesn cross & enduros legyen)
ami foglalkozik alkatrészekkel
nem is tudtam v van 500 as rm is
igen.... vhogy ezt akartam leírni.... kicsit be vok haluzva
Jó ez értelmes volt tőlem
Erről láttam már műsort nagyon komolyak Crossblokk vann bennük
Szasztok.Na itt van az uj favágó gépezetek királya a KX 500 blokkos fürész
RM500
És ennél?
Máshogy megy.Nem jobban!(alul erősebb.)
Oké.Megvagy!