Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Osztom...sajna de azért tegyükk hozzá hogy a németeknél hamarabb megkapok bármit mint itt.....ott nem ennyire gázz a szitu....amugy a 2000 után gyártottakná már ez a probléma kevésbé jelentkezik..

az álmommm:
nem kérdés, kibaszott j ó motor, csak az alkatrész elláását tehetné jobbá a gyár.
TE 610.....hát bisztos hogy jó enduró,, talán az egyik legjobb enduró motorokat gyártó cég a husqvarna és mostanság ujra a régi fényében ragyog....


Nekem volt XT600-am (84-es berúgós) dögnehéz volt, de volt benne bika rendesen. Ha terepezni akarsz és nem vagy gyengusz akkor jó az XT600 első szériája, mert azt még kifejezetten erre gyártották. Hosszabb a rugóútja és erősebb is a 89-es utániaknál. Nagyokat nem fogsz vele ugratni mert lezuhan alólad olyan nehéz..:-) Viszont előnye hogy nagyon nyomatékos, iszonyatosan megbízható és olcsó. Kis gyakorlás után kellemesen felvettem kettesből kerékre és el tudtam váltani 4-esig...földön. Sárban/homokban nagyon meg kell vele küzdeni, de ha a krosszpályákat messze elkerülöd akkor jó mulatság.
Ha XT mellett döntesz akkor az első szériáva jársz a legjobban. Igaz még csak dobfék van hátul, de jobb a futómű és a blokk mint később...akkor már túrásabb lett. Azt meg ne hidd el senkinek hogy ezekkel nem lehet terepezni...igenis lehet mert anno arra gyártották, hogy enduroversenyeket nyerjenek vele...csak eljárt fölötte az idő, de attól még jó mulatság.
JA!! A KTM drága szar!!!!
A barátomnak DR 600 as volt,de a 80-as DT-vel a szántáson rávertem.
Szerintem nagyon nehéz,bár nyomatékos és erős,nem a nehéz terepre való.
Bóklászni az erdőben ok.de ugrállni nem.
Mellesleg nagyon csinos.(de nem RX)
Pff.nincsen...ez a lőrinc (18ker) sznob hely nagyon,csak ilyen újgazdag buzi KTM es köcsögök vannak,de már kurvára iritálnak
HabisztiGusztik..... Már unom,hogy mindenki KTM KTM KTM
Szerintem mást nem is ismernek,csak kurva sok pénzük van
és nincs a környéketeken egy hasonó xt?
Hy Kishaps!
Figyi,az a konkrét dolog,hogy adnám az RX et meg kb kapnék 80-90-100e FT ot...
Csak a moci messze van....tehát ,csak úgy,hogy tipli le azt kipróbálni nem úgy megy :S
pontos adatot nem tok de olyan 140-150 kiló körül van,
ugrásokat szerintem felesd el , mert nem is az hogy nehéz hanem nem igazán arra let kitaláva, gyenge a futóműve ahoz, félő hogy a telo elhajlana.
az xt az turaenduro, arra jó hogy 250-300 kilométert el tudsz mennni, vele akár földuton is, de nem ugratni.
de szerinem probáld ki , és dönsd el te.
Szasztok!
Sztetek Yamaha XT 600 mennyire megbizható mocika?!
És mennyire viseli el a lájtos ugrásokat meg ezeket?! TEhát félre értés nemessék,nem crossos "állat" vok
Csak néha egy picike jump.!
Tényleg,és hány kg?! 93körüli,mert hátul tárcsás!
Husqvarna 610
A kawának volt még 2004ben új kétütemű KX500-a????
http://dirtbike.hu/dirtbike.php?oldal=motorok&gyar=kawasaki& tipus=KX500
S a TT-R 250 ről érdemes vmit tudni, mert használtak közt van 93as is meg 99es is. Eléggé gyengusz nemde? Nem tudok rola semmit, nem versenyenduró ugye?
igen a wr 250 en lehet, azon már láttam.
hát, nyárra lecserélném én is a hondát("90-es), egy újabbra, a husqi wr250, tetszik, de nincs vmi sok ebben az évjáratban, s lassacskán, még ha nem is tetszik, de át kéne állni 4T-re ott meg a honda crf 250 x lenne jó, de azt + nem lehet 2személyesíteni(nem fér el a hátsó lábtartó a dob miatt). Yamaha wr250-et lehet vajon?
na 250 es rendszámos, 2 személyes megbízható szép gépet tok, csak az a baja hogy nem 4-7 éves hanem 14, de nagyon megbízható, ha nem tiltottak volna el a jogsitól , akkor azt vettem volna meg suliba járni.
azé mert ezt a tipust gyárilag supermoto val szerelték, csak az már eladó sorba került róla.
az öninditós változat nagy részét már utcai forgalomra szánták, az erdőbe meg azt mondták hogy ott a tc610.
na így nézne ki.
ez egy magyar példány
de a sárvédője már ennek se a régi.

van vagy 100 db husky-s képem a régitől az ujjig.
nemtudtok vmi 250-es rendszámos 2személyes 4-7éves eladó gépet lehetőleg Akorl-ra? vagy ha A-s, az se gond
mért van rajta supermotyós sárvédő elől?
az oldaldeklin+1-2 műanyagon ott van a husqi emléma + nemsok gyárnak van 610-es gépe
ya ebben az egyben nem votam biztos hogy most 99- től vagy 2000 től gyártották ezt a öninditós változatot, az a baj hogy így már közel 130 kilós lett a kicsike, és túl zömök blokk, nem lehet úgy használnimint az elődjét, pedig az aztán a motor.
ma is járattam egy kicsit, meg felmatricáztam, de nem volt szivem ilyen hidegben kivinni.
mindent eltaláltál csak az évjáratot nem. itt azt írják 99-es
így kép alapján egy 2000 utánni husqvarna te 610, gyárilag 59 Le és ránézésre kintről behozott motor mert egész szépen egybe van.