Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem emelt ki egyáltalán,ha ált a motor lehetett váltani de ha beinditottam nem mert nem emelt ki!ha elengettem lefele egy lejtőn akkor 2tol felfele el tudtam váltani kuplung nélkül.
na az jó ötlet... mert a váltót kb 15x néztem át h minden a helyén van... amikor a kosarat raktam már hajnali 3 volt és igencsak álmos voltam
kuplungak kurvára nem rug vissza... csak mint a lepkefing.. amennyit visszahúz a kallantyú rugója
az a hiba h azt nem tudom h az a kallngyú mit mozgat.... gondolom vmi "behúzó" tengelyhez kapcsolódik ami összehúzza a lamellákat
a kuplung kosárnál!
visszarúg a kuplungkar?
vagy úgymarad?
a primer tengelyen?
a váltóban?
Egyszer én is jártam igy.... ....és az vot,hogy rossz helyre tetteb be egy alátéet.
nem én szedtem szét az a gond. Hozzám útólag hozták. Igen én is erre gondoltam h a kallnytyú másik végét kéne megnézni.
Én a deklit levenném és a "kis kallantyú" belső részét nézném meg hogy a helyén van-e
Mert ha addig jo akkor szóval a bowden jo így valahol beljebb lehet valami nem jol összerakva
feltéve ha mielőtt hozzányúltál működött?
Csövi. Vki tudna nekem segítni?

Főleg a szakikra számítok:)

Összeraktam a Hondát. A váltó tökétletes lett. Viszont vmiért a kuplungom elszállt. Vmi olyasmire gyanakszom h a kuplungbowden és a Kuplungtárcsák/kosár közt nincs kapcsolat. Szal amikor húzogatom a kuplungart csak azt a kis kallantyút mozgatom amibe a bowden bemegy. Mit kúrhattam el?


Fontos lenne ha mondanátok infokat:)

Előre is köszi.
Nyergesen vagyok
zooze ma 10:34: Faisst_"majd délután kettőkor beköszön, hogy jó reggelt !"
reggelt skacok
mizuvan?
jjjeeeeeeeeeeee

We gotta take the power back

Yeah, vi gata ték de pawa bekk
kamon, kamon
vi gata ték de páwa bekkk



rage
bekk
páwwa
ték
Sziasztok mi a helyzet?