Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

minden bentvan a golyó kivételével XD
ráment egy éjszakánk belőni a ktm en a kuplungot..... amikor megvettem kicseréltük az egészet
bazzzee rátapintottál a lényegre... a golyóóóóóóóó
pontosan
Ami ábrát bemásolt, az alapján igen.. Bár nekem úgy rémlik a régi CR125-nél a jobb oldalt van a kupl.kiemelő...
azt is el lehet baszni,csak az sokkal drágább
jól sejtem, hogy a bowden a blokk bal oldalába megy bele, a kosár meg a jobb oldalon van?
Először is sztem nézd meg hogy bent van-e a 10-es pálca, nem hagytad-e ki a nagy álmosságba.. Vagy esetleg a 20-as számú kis golyót...
az igaz...a ktm en 27500 :D
haverom még hencegett h most amikor még nem tudtam h nem emel ki h jobb lett a hondán a kuplung mint a ktm en..... mert hogy milyen jól beolajozta a bowdent... na akkor már gyanus volt
majd ha meg a ktm-en elszáll a kuplungbol az oil,akkor meg a régi bowdenes verzio lesz az ász(100ft 5perc javitás)
rájöttem h kurvára szeretem a hidrakuplungot a KTM EN
jaja a hondán
má ugyis unatkoztam múlt vasárnap óta.... és a legjobb h nem kapok érte csak egy baráti vállveregetést.......... többiek egalább fizetnek ez a közös motor átka... de ha kész úgyis eladjuk és megkapom a részem
nem emel ki a kuplungod?, lusta vagyok visszaolvasni
nem indítgattam... vót má dolgom 1-2 blokkal ... de még úgy nem sikerálét összeraknom h nuku kuplung....

de szinte biztos h 2 ásítás közben vmit nem jó helyre tettem

éjszaka motort szerelni csak akkor ha nagyon kipihent vagyok... ez a tanulság amit levontam
bizony,szed szét és ellenörizd át még egyszer,nehogy nagyobb bajt okozzon!
szal a 10 est nyomja a kallantyú... és a 8 ast kéne bezsírozni?
szerintem akkor ne indítgasd amíg ki nem derült, mert ha tényleg az a kis cucc van a váltóban, akkor csak idő kérdése és lefő a KV
na minnya mondom h én mit vettem le ebből
cr125 AMIT HAVERRAL KÖZÖSBE VETTÜNK... utánna lett saját ktm em...


de ellőtte csak én szoptam vele szervízelés esetén.. má nincs olyan rajta amit ki nem cseréltem mert elszaródott..


most a tengelynél mondtam azt h intézze ő.. a másik szerelő meg elküldte a picsába.. uhogy maradtam én
tehát a bowden meghúzza ugye azt a pillenpátyot, aminek a másik vége nyomja meg azt a kis tengelyt, ami a kuplung közepét nyomja. Ha az kiesett, akkor van ez
ugyanez a helyzet... összeraktam.. állóhelyzet megvan az össze sebesség... jeeeeeeeeeee

indítom kuplung be 1 es lefullad... mondoma kurva annyát nem emel ki.. na de azé megnézem h jó e... betol bebasz 2 esbe elindul sebességek megvannak kuplung továbbra se... na ott mondtam h a retkes lószopó kurva anyáddal szórakozzál te buzeráns geci... betoltam, fel állványra és azóta nem votl időm megnézni
milyen motor egyébként?
alapból vannak összeszorítva. a kuplung közepét benyomja egy tengely, akkor van oldva, azaz kinyomva a qplung. Nekem az MTX-nél volt olyan, hogy összerakásnál ha nem ragasztottam bele a deklibe a pöcköt zsírral, akkor kipottyant, és semmi nem nyomta ki a kuplungot. Ezt onnan lehet megismerni, hogy a kuplungkart behúzod, és úgymarad.
Persze lehet hogy nálad kanyarba nem így van, csak leírtam egy lehetőséget