Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok köszi a segitséget!
hát szerintem motorja válogatja....
belövöd a gyári táblázatból hőmérséklet és tengerszint feletti magssághoz,utána meg mész vele és hallgatod,figyeled a gázreakciókat,

gyertya elszineződése ilyenkor sokat tud segíteni...
neeem
Barátok Köztbe
ilyen beavatkozásokat inkább csak ha rendszer van akkor kell eszközölni nem? Szal ha csak dob van és jól kipörög stb akkor nem kell hozzányúlni?
ez ugye nem nekem szólt?
Na akkor itt az okosság,ebből el lehet indulni,de ezek csak kiinduló adatok,tehát a változtatás jogát fent kell tartani

Főfúvóka:370
Alapjárati:37.5
Tű:6BEG20-69 és felülről 2. pozíció
Levegőcsavar:1 1/2

Ez a ProCircuit rendszerhez tartozik,mivel amodaát a HGS-t nem ismerik igazán

Ha fekete volt akkor a vízkőoldózás után fújd le hőállóval több rétegbe,és annyi
Azt el is hiszem,nekem is az RXV az életben nem motorozom ki!
Pedig ezzel még a pályát is felszánthatod!
Nekem túl erős!
Köszönöm szépen az ajánlatot de annyiért nem akarok most venni!
A motorom árából 1milliót meg akarok tartani 400-500-at meg költeni mocira!
Kezdődik a Fábry
Karácsonyfa tartónak is jó!
Laci kicsit bezúzott a tagnak
25 üzemóra,2007-es
Csak most csak neked 1050.000ft ajándék ár!
Szívem szerint MXV 450-et vennék de az túl drága,most olyan 400-500között akarok ha az Aprilia RXV550 elmegy.
Mennyiért adhatnak egy ilyen fenevadat?
ezen a motor a Berg
és fetreng a rider
A festékkel mi legyen mert ugye ez használt és a csizma kicsit lekoptata a festéket!
a motoros csak összezavar a képen
nini
Az 550-es Fetrem-BERG az nagyon zsír!
Ez egom-kerói pálya ugye?
Ez itt ni!