Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én meg egy huszas Aranyhordót. Egésség!
És milyen karbi az. Voltaképp két karbi, közös úszóházzal. 3 hengerenként egy primer és egy szekunder torok. Ez utóbbi akkora, mint a tenyerem. Plusz két félcollos gyorsítószivattyú. És a léxűrő akkora rajta, mint öreganyán lábmosó lavórja. Ezek a legjobb bömösök. Havernak volt 320-as, hosszú főtengellyel (323) és ötös váltóval. Kéccáznál kellett neki az ötödik. Sokan meglepődtek
Na akó egéssssség.
Meg kezdtem egy hatos Drehert.
*karburátoros
jó neked nekem csak aegy Fiatt 605 jutott....
automatát még soha nem vezettem,sokan esküsznek rá....én szeretek váltogatni.
Hát, franctuggya. Nőknek bizti jó az ótómata. Én eccer vezettem olyat, időnként olyat toppantottam bal lábbal, hogy majdnem kirúgtam a trepnit. Nekem nem kéne
1982es Soros 6 hengeres karbirátoros
520as BMW 2.literes motorral
1. Gépjármű amibe beültem
szia!
az kellett volna anyámnak is...csak akkor nem biztos ,hogy tartani tudtuk volna a 6,5-7L fogyit.....
Szewa. Én a hangember nikk vagyok
Részvétem
Hy
Ilyen rönköket vittünk. Nemtom milyen súly vót, de szólóban nyomtuk
Ifa+póttal rakottan pécsre!
sziasztok
Jézus.... Na az érdekes lehetett. Futót nem húzott vele néha?
Há me bizti üres volt.
Egyik havernak vót a 40-es hosszúplatós. Én ültem a motoron. Nemtom micsinált vele, de még előztünk is
Itt még el lehet rejteni vagy két bangladesit!
De csúnya tiszta a motorja.
Én tom milyen kullógni pl Ifával.
még igen...
Ezt lehet überelni otomata..havernak volt!
Félmilliót elmegy a gyári motorral. Többen állították
és milyen igazuk volt....teljesen megváltoztatta a közlekedési szokásaimat...3-400km-ket mentem 70-80al ésmégis odaértem időre...

én imádtam azt a gyorsulását...