08 MY – KX450F
Az új KX450F – gyári (factory) tuningolást kapott, hogy a Lime Green versenyzőket a mezőny élén tartsa. Alapvető tartani a gyors köridőket az állandóan változó körülmények közt és tartani a ritmust. Hatalmas különbséget jelenthet az, hogy hogyan reagál a motor minden egyes gázadás éles hangjára. A versenyzőink további lineáris erőátvitelt akartak, így megnöveltük a főtengely egyensúlyi hatékonyságát (James Stewart versenypilóta szintjére).
Míg az elsődleges szempont a magas sebességű egyenes vonalú stabilitás volt, addig az alváz módosítása az alacsony sebességű kanyarodást és az egész motorozás érzését célozta meg. Az új motor biztosítja a finom hangot, az alváz merevség egyensúlya pedig biztosítja a könnyebb kezelhetőséget az alacsonyabb sebességű kanyarokban, még több hátsó kerék meghajtást és a könnyebb érzést. A belső gumit körülvevő DLC fedőrétegen túl, egy súrlódást csökkentő Kashima fedőréteg kerül a külső gumi belsejére és nagy pontosságú csúsztató lemez biztosítja a jobb felfüggesztést. Az átdolgozott felfüggesztés beállítás hozzájárul a jobb motorozás élményéhez és a motor jobb tartásához. És kiegészítésképpen az új gyári-stílus tuning-hoz az új KX450F-hez biztosítva van a hozzáillő új gyári-stílus egyenruha.
hát el is gondolkodtam hogy micsináljak most...
enyém is suzuki és ráadásul még nemis drz és még mindezek mellett még nem is tuning... csoda hogy egyáltalán gyártották
"egy nagy rakás szar az összes drz, mindegy milyen !
gyenge nehéz és kutyaszarra se való!
nekem volt egy és utána vettem egy 525öt és nem is tudom elmondani a különbségeket mert nem fér ide mennyivel jobb egy ktm mint egy szar suzuki
soha többet nem veszek ilyen szemetet
ja és az enyém tuning volt és úgyis kula
tehát a drz az nem motor"
Üdv Kerkyjra!
Amit előzőleg írtál, miszerint egy ismerősöd hozatott mocit Amcsiból, érdekelne. Én is ez előtt állok, és szívesen venném, ha megosztaná velem a tapasztalatait. sz.adam83@index.hu a címem, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot. Ha megadnád ennek a haverodnak a mail-címét, talán az lenne a legjobb. Előre is köszi!
Széles utat!
Az új KX450F – gyári (factory) tuningolást kapott, hogy a Lime Green versenyzőket a mezőny élén tartsa. Alapvető tartani a gyors köridőket az állandóan változó körülmények közt és tartani a ritmust. Hatalmas különbséget jelenthet az, hogy hogyan reagál a motor minden egyes gázadás éles hangjára. A versenyzőink további lineáris erőátvitelt akartak, így megnöveltük a főtengely egyensúlyi hatékonyságát (James Stewart versenypilóta szintjére).
Míg az elsődleges szempont a magas sebességű egyenes vonalú stabilitás volt, addig az alváz módosítása az alacsony sebességű kanyarodást és az egész motorozás érzését célozta meg. Az új motor biztosítja a finom hangot, az alváz merevség egyensúlya pedig biztosítja a könnyebb kezelhetőséget az alacsonyabb sebességű kanyarokban, még több hátsó kerék meghajtást és a könnyebb érzést. A belső gumit körülvevő DLC fedőrétegen túl, egy súrlódást csökkentő Kashima fedőréteg kerül a külső gumi belsejére és nagy pontosságú csúsztató lemez biztosítja a jobb felfüggesztést. Az átdolgozott felfüggesztés beállítás hozzájárul a jobb motorozás élményéhez és a motor jobb tartásához. És kiegészítésképpen az új gyári-stílus tuning-hoz az új KX450F-hez biztosítva van a hozzáillő új gyári-stílus egyenruha.
mondjuk az nagy öröm ...ha le tudnád szopni magad .....na meg a motor
eszméletlen zsír
sokkal szelídebbnek tűnt mint a crf...nagyon lágyan adja le a teljesítményt..szerintem
kb 1-1.5 év mulva hozzájutok egy kisebb összeghez...abból ki tudom perkálni a felét...
ennyit tudok segíteni muteréknak...
enyém is suzuki és ráadásul még nemis drz és még mindezek mellett még nem is tuning... csoda hogy egyáltalán gyártották
vhogy küldjétek már errefele mert így nemtuti a karácsony, főleg hogy már túl is vagyunk lassan rajta..
"egy nagy rakás szar az összes drz, mindegy milyen !
gyenge nehéz és kutyaszarra se való!
nekem volt egy és utána vettem egy 525öt és nem is tudom elmondani a különbségeket mert nem fér ide mennyivel jobb egy ktm mint egy szar suzuki
soha többet nem veszek ilyen szemetet
ja és az enyém tuning volt és úgyis kula
tehát a drz az nem motor"
remélem bele is mennek muterral hogy becseréljük...az elég jó lenne
Amit előzőleg írtál, miszerint egy ismerősöd hozatott mocit Amcsiból, érdekelne. Én is ez előtt állok, és szívesen venném, ha megosztaná velem a tapasztalatait. sz.adam83@index.hu a címem, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot. Ha megadnád ennek a haverodnak a mail-címét, talán az lenne a legjobb. Előre is köszi!
Széles utat!