az 1,6 d nem jó ahoz sok pénz kell és nem is lehet tartósan felhuzni. a szivodizelben nincs dugóhütés és a helye sincs kalakitva ugyhogy nem is lehet bele tennni. és akkor még meg kell venni hozá a turbos adagolot 15 ezer a szivo kipuff csinkot 10-15 ezer között, a hőcserélőt 5 ezer, és műr kapásból ott vagy mintha venél egy 1,6 td-t.
én ha majd megkapom a t3at(amivel szálítottuk a motort,oda hozzád ) akkor szerintem a 2,5ös tdi lesz a nyerő....alapból 1.6os 5 sebis volt benne most pedig 1.9tdi 5sebis passat motor,de már ki van egy kicsit a lelke,mondjuk gond nélkül megy 110et,ezt tartja akár 500 km-en keresztül is,de dízel létére 10 litert fogyaszt ami sok...és a turbó sem az igazi(már) aztán ha hozzám kerül majd 1x akkor lesz rendes festés+ zene
hát kinek mi az olcsó.
most adtam el egyet épp, igaz az nem sima 1,6td volt hanem egy gt20 al volt bővitve, olyan 100-110 paci körül mozgott . ezt 80 ért vitték el. amúgy az alap sima1,6 td-t olyan 60 ezertől már lehet vásárolni. netenkell folyamatosan nézelődni, na meg a VW depot ovasni. abba sok jó dolog van filérekért.
xl:
kell a kurva anyának a pdtdi. 200,000 km utánn kiverődik a hengerfej szétmegy a pumpa benne, na meg az a sok buzi elektronika. sima 1,9tdi lesz benne mechanikus adagoloval 6 os váltoval.
a 2,5 tdi már V6 os az kicsit nehézkesen férne el, de annak igazán a váltojával lenne gond.
viszont van T2 ben olyan amibe beletették a 2,5 v6 tdi-t mechanikus adagoloval, olyan 180Le körül van
faisst nagyon jó a videó ez a supermotyó speedi meg cross ..........tetszik............zene is ..........
az első szám az egy régi men at work szám a down under rockos feldolgozása ki követte el nem tudod?
14 : 50 de 49 szokott lenni csak most nem volt a boltban csak ötvenes és siettem ! de ez 250 es crosshoz endúrózni való áttétel végre 140-145 kmh és 5be 70-80 -nál gázra felveszem kerékre
ha crossozni használsz egy ilyen 250-es motort akkor előre 13 fogas fogaskerék kell hátra meg attól függően milyen a pálya stb...48-52 esetleg ha van 53 , de átlag a 13:51 crossra 120 lehet max. a vége olyankor de nem az a fontos!
jó minőségű magyar üzemenyag érdekes h apa teherautóiba -15fokon beledermed az üzemanyag(gázolaj) de az oroszoknak is gázolajos gépeik vannak mégsem maradnak ott a -40,50fokban
Milyen képekre gondoltál??
DR-Z 400 sm-re keresek sportkipufogót!
Minden megoldás érdekelne csak jobb oldali legyen a dob és igényesen nézzen ki!
köszike
a huskyd hány kiló volt?és menyit evett?
most adtam el egyet épp, igaz az nem sima 1,6td volt hanem egy gt20 al volt bővitve, olyan 100-110 paci körül mozgott
xl:
kell a kurva anyának a pdtdi. 200,000 km utánn kiverődik a hengerfej szétmegy a pumpa benne, na meg az a sok buzi elektronika. sima 1,9tdi lesz benne mechanikus adagoloval 6 os váltoval.
a 2,5 tdi már V6 os az kicsit nehézkesen férne el, de annak igazán a váltojával lenne gond.
viszont van T2 ben olyan amibe beletették a 2,5 v6 tdi-t mechanikus adagoloval, olyan 180Le körül van
Erröl a 2 mocirol mi a vélemyényetek??
éjjel meg irogassatok reggel tudjakmit olvasni kávézás közben!!!!köszönöm
jó éjt!
aba a második szám ez: sum41 - hell song
jó éjt ! aloha!
Tud valaki eladó ktm sx 125 vagy yamaha yz 125 ös crossmotort?
na mentem végső álomást nézni tévékettőn
az első szám az egy régi men at work szám a down under rockos feldolgozása ki követte el nem tudod?
ha crossozni használsz egy ilyen 250-es motort akkor előre 13 fogas fogaskerék kell hátra meg attól függően milyen a pálya stb...48-52 esetleg ha van 53 , de átlag a 13:51 crossra 120 lehet max. a vége olyankor de nem az a fontos!