egy része. de úgy kell kalkulálnom h mi az az összeg amit 12 hónapos futamidőre fel tudok venni és vissza is tudok fizetni, de közbe tudjak motorkálni
mert 2009 augusztusáig dolgozom. Most szeptembertől meg indul levelezőn a félbehagyott technikusim aminek a 3/4 e megvan
hallod ezt zoozee,, szabálytalanul használod a motorodat,, asszem irok is egy emilt mattighofenbe hogy van itt egy féllábu ktm-es aki direkte szabálytalanul, nem a gyári elöirásoknak megfelelöen használja az ö általuk gyártott szobabiciglit,,
Olvastam több fórumon. hogy ktm deklije gyári hibás és ha fával találkozik automatikusan kilukad A gyár azt ajánlja, ne használd a motort erdőben, csak otthon néha indítsd be és annyi, különben elvész a garancia.
szeretném elmondani a történetet hogy zoozee deknije is csak azért lukadt ki, mert poroszkálva haladt az ösvényen, és egy alattomos szikla alulrol fénysebességgel neki ugrott a blokkjának, hogy ne tudjon velűnk jönni motorzani,,
hát teljesen jó...mondhatni hibátlan egy traktor....nagyon jó vezetni , könnyen kezelhető
végül is még nem volt baja pedig ütöm verem .....elég komolyan húzzuk vonjuk és eddig semmi ....
mondjuk ezért vettem mert még nekem nem volt ez meg ....de sok van itt a környéken barátoknak és együtt veretünk és bizonyított mindenkinek..fasza gép ...hard endurózni meg mi mást is vehettem volna?
már nem kisérletezek.....azok az idők elmúltak 85. -dik motorom....javarészét én vettem többit aputól a kettes átlagért
hűtőventillátor, olajcsere(1000km) meg a légszűrő(1-2 motorozás) az fontos néha megnézem a szelepet ..mondjuk ebbe egyszer láttam....
a kopón kívül meg amit letörtem róla semmit sem cseréltem....kb.6000 -ret hajintottam bele.... ez távolságban nem sok de ez egy év alatt gurult bele aszfalton nem volt max. keresztbe mentem át rajta .... csak úttalan utakon....sőt még azon se......ott már tud sok lenni ...volt már olyan , hogy egy délelőtt mentünk 800 métert .....nem is egyszer ....így már jó a 6 ezer
eddig egy-egy fékbetétgarnitúrát evett
egy láncszettet...........elöl negyedik gumi, hátul hatodik- hetedik ...ez azért egyel több mert a gyárikat újkorában eldobtam a szemétre róla....
4 első izzó hátul kettő..... ...egy lánckerékszimmeringcsere mert feltekertem egy darab drótot.....
egy kis oldaldekli mert beszakította egy szikla... egy üléshuzat mert elszakadt mikor fát döntöttem vele.
kerkyra mentek ma ki motorozni
mert 2009 augusztusáig dolgozom. Most szeptembertől meg indul levelezőn a félbehagyott technikusim aminek a 3/4 e megvan
végül is még nem volt baja pedig ütöm verem .....elég komolyan húzzuk vonjuk és eddig semmi ....
mondjuk ezért vettem mert még nekem nem volt ez meg ....de sok van itt a környéken barátoknak és együtt veretünk és bizonyított mindenkinek..fasza gép ...hard endurózni meg mi mást is vehettem volna?
már nem kisérletezek.....azok az idők elmúltak 85. -dik motorom....javarészét én vettem többit aputól a kettes átlagért
hűtőventillátor, olajcsere(1000km) meg a légszűrő(1-2 motorozás) az fontos néha megnézem a szelepet ..mondjuk ebbe egyszer láttam....
a kopón kívül meg amit letörtem róla semmit sem cseréltem....kb.6000 -ret hajintottam bele.... ez távolságban nem sok de ez egy év alatt gurult bele aszfalton nem volt max. keresztbe mentem át rajta .... csak úttalan utakon....sőt még azon se......ott már tud sok lenni ...volt már olyan , hogy egy délelőtt mentünk 800 métert .....nem is egyszer ....így már jó a 6 ezer
eddig egy-egy fékbetétgarnitúrát evett
egy láncszettet...........elöl negyedik gumi, hátul hatodik- hetedik ...ez azért egyel több mert a gyárikat újkorában eldobtam a szemétre róla....
4 első izzó hátul kettő..... ...egy lánckerékszimmeringcsere mert feltekertem egy darab drótot.....
egy kis oldaldekli mert beszakította egy szikla... egy üléshuzat mert elszakadt mikor fát döntöttem vele.
hellotok
ki biceg oda?
jó reggelt