Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, hogy a motorozós népségben is látnál csodákat!
ezt kifejthetnéd egy kicsit bövebben hogy hogyan butitja,,,,,,,,?
Lehet, hogy simán koton?
nem szoktam tapizni az aljat
na de holnap man csak alajja nyulok egyszer mindennek ki kell derulnie
ne is folytasd..........
Ja, a gyári 2.ik túlméretben benne volt mindkét cég névjegye...
Ha mérges érte, hogy alányúltál:

Ha tetszik neki:
pasi
vagy leszbi
melo végén letörlöd,,,?
azt mondta Bajner fater, hogy ha kiszakad, kurva gyorsan hajítsam el messzire, mert onnantól gyűjti a homokot, mint egy kis zsák.
azt rakják a sógorok?
Ha hím van a közelben NŐ lesz, ha NŐstény, hímmé válik...
De ha megmogyorózod, az a biztos!
szerintem jo dolog, egy szezon, kb két garnitura, bal oldali hamarabb szét megy a rugozáskor a féktárcsa megkezdi,, a telo védő műanyag pedig felűl kidörzsöli, nyáron fel kell huzni a felső szárra, mert nincs rá szűkség, és nem árt néha alaposan kimosni,,,
Hm, erre nem gondoltam. Nem mozog rajta elég gyorsan a levegő ki-be?
Igazából mi a fenének?
Évente kellene cserélni olajat a gátlóban- ha nem használod, akkor biztos így is lesz
Okés...méregzöld Renault rángat egy rozsdaszínű futót, ami akkora, hogy felszáll rajta két Boeing egymással szemben, na az vagyok majd ÉN
akkor most en dontsem el nezzek ala
a rúgózást mindenképpen butítja, nem is kis mértékben.
nekem azt mondták, hogy "amatőröknek való...", úgyhogy vettem is gyorsan, jövő héten fel is rakom.
Akkor szerintem wössner
a wiseco 4t be tud nagyon jóféléket
De amúgy tényletg Vertex a NO1.- főleg, hogy az ktm gyári...
meglepődtem, de ha nem a saját szememmel látom...
ket pucsitva pozolo ficko egy akacosban ....
tobbet nem mondhatok. a vegen meg holnap kikapok es letapostatak velem az egesz palyat
ha latyak van , én egy trükkösebb megoldás híve vagyok...majd ha talizunk meg mutatom
tom, használom
Lehet, hogy unisex? Izé, biszex?
a KAWASAKI meghatározhatalan,,,