Egyik faszi se komplett aki ekkorát ugrat a vassal
Inkább menjenek sárkányrepülni vagy siklóernyőzni vagy bármi ami repül, ha madárnak szeretnek lenni, de motorral
Meg látni sok olyat is mikor a CR500 blokkot bekókányolják az alu vázba és aztán a hegesztésnél megindul a repedés és ketté törik.
Amelyik vázhoz hozzá piszkálnak ott sincs már felelőssége a gyártónak, csak ilyen a fogyasztói társadalomban az észlény, csak a márkát nézi. Pedig az nem minden esetben szar, csak akkor ha az van ráírva, hogy KTM
Azt azért borítékolhatjuk, hogy ha nem érezte volna a gyár magát ludasnak akkor nem cseréli be a sérült portékáját! Asszem az évi friss modell volt és ezen volt valami változtatás az előző évihez képest. Főleg ezért cserélte be a gyár, hogy meg tudja vizsgálni mit baltáztak el a marketingesek, mert kis túlzással a KTM-nél azok tervezik a motort, nem csak a mérnökök...
Annak a váznak több szempontból is a marketing tette be a kaput. A japcsik úgy adják ki a bolti gépeket, hogy a legnehezebb emberre van hidegre beállítva, ezért a könnyű paraszt ha ráül akkor pattog rajta mint a vakolat az országházon.
A KTM jó finomra hangolja a futóművet, mert az átlag krosszos 65-70 kg környéke, és ez a mézesmadzag mert mind elájul aki boltit boltival hasonlít. De ha erre a finom cuccra ráül a 100 kilós állat és nagyokat ugrik akkor a gátlók felütközésével szétveri a vázat... Rémlésem szerint ott is ez volt a kiváltó ok.
Ettől függetlenül krosszra használt krossz gépnél én még csak ennél a márkánál láttam váztörést, pedig mi is estünk kurva nagyokat és nem keveset (átlag 5 méter magasról csőrös meg hátas). Egy ilyen nagyobb becsapódás után már nincs a vázra semmi garancia, ilyenkor már nem lehet a gyártót okolni, ettől függetlenül a japcsik évtizedeket bírnak még így is.
Az a váznyak kiszakadás elsősorban a KTM hibája volt, fentebb írtam az okát.
Nem találom azt mikor felüljárót ugrat át egy CR500 és mellé fújja a szél a rámpának és kb 15 m magasról lapjára a betonra...
Motor egyben maradt, de a kerék az nagyon tojás lett
Ez fordítva is igaz! Ha ráülnénk stewart motorjára,akkor se tudnánk kutyaszart se!
Pár éve cimborám szerelt freestyle bemutatón a nagy ámerikai pilótáknak. Ő mondta hogy mindegyik hozta magával a saját teleszkópjait,meg a külön neki gyártott hátsó villát.
gyerekek ez a lényeg Jól mondja Jimmy aki tud az tud.Ha a nagy Taddy elkérné Dew RMX-ét olyan dolgokat mutatna vele,mindannyiunknak amire még álmunkban sem mertünk volna gondolni. szerintem ezen felesleges vitázni
Felmerült itt pár név a márkák összevetése kapcsán.egy dolgot nyugodtan,leszögezhetünk ezzel kapcsolatban.A gyári versenyzők által használt gépeknek,semmi de semmi közük nincs a szériákhoz.Az utolsó 6-os alátét sem abból az anyagból készül,mint az átlagos motoroké.A Polák Taddy gépének bekerülési értéke kb 10-szerese,egy szériának,és ha valakinek lenne is ennyi pénze ezt megépíteni,akkor sem tudná,hiszen a nagy alkatrészgyártók gyártanak egyedi cuccokat a gyári csapatoknak,amik természetesen
kereskedelmi forgalomba nem kerülnek,sőt szigorú szerződések szabályozzák,hogy ez ne történhessen meg.Ha valaki megnézi Cairoli gépét és látja a gátlókon a WP matricát azt hiheti hogy ha ő is ezt a márkát és tipust használja az ővé is ugyan azt tudja majd.Hát közel sem!Még azt a csizmát sem kaphatod meg,amiben a sarat rúgja,esetleg csak nagyon hasonlót hozzá.De így van ez minden technikai sportban.Hasonlitgathatunk.szériát a szériával,
tuningoltat a tuningolttal,a csúcs gépeket a csucsgépekkel,de ne keverjük őket össze.A tudásról meg csak egy pár mondatot.Jól mondja Jimmy aki tud az tud.Ha a nagy Taddy elkérné Dew RMX-ét olyan dolgokat mutatna vele,mindannyiunknak amire még álmunkban sem mertünk volna gondolni.
Köszi,hogy belinkelted ezek a képeket. Janek 90 csak meg tanulja már lassan,hogy amibe nem látunk tisztán akkor ott nem okoskodunk. Mert amikor újjal mutogatunk másokra,csak egy új mutat rá,a másik 3 magunkra mutat. A KTM -et meg mindig az szidja a legjobban ,,,akinek még sose volt.
Én úgy érzem hogy Te szentül hiszed hogy csak szakadékban törik el a Japán váz.HA..ismernéd annak a motornak a gazdáját akinaek a képét feltetted tudnád hogy bő 100 kiló és 30 méteres asztalokat ugrált vele...akkor kérdem én,mi a különbség?
Tudom,az hogy Te így gondolod
Akkor hagyhatjuk is a demagógiát, ugyanis nem az volt az állítás, hogy csak a KTM vázát lehet eltörni! Még jobb is, hogy ismered az esetet, mert akkor tudod, hogy azt arra használták amire tervezték, és mégis eltört. Az meg egyáltalán nem meglepő, hogy a szakadékba esett motorok váza is eltörhet.
Pastrana is tört már el RM vázat a nagy kanyonban
Inkább menjenek sárkányrepülni vagy siklóernyőzni vagy bármi ami repül, ha madárnak szeretnek lenni, de motorral
Meg látni sok olyat is mikor a CR500 blokkot bekókányolják az alu vázba és aztán a hegesztésnél megindul a repedés és ketté törik.
Amelyik vázhoz hozzá piszkálnak ott sincs már felelőssége a gyártónak, csak ilyen a fogyasztói társadalomban az észlény, csak a márkát nézi. Pedig az nem minden esetben szar, csak akkor ha az van ráírva, hogy KTM
Annak a váznak több szempontból is a marketing tette be a kaput. A japcsik úgy adják ki a bolti gépeket, hogy a legnehezebb emberre van hidegre beállítva, ezért a könnyű paraszt ha ráül akkor pattog rajta mint a vakolat az országházon.
A KTM jó finomra hangolja a futóművet, mert az átlag krosszos 65-70 kg környéke, és ez a mézesmadzag mert mind elájul aki boltit boltival hasonlít. De ha erre a finom cuccra ráül a 100 kilós állat és nagyokat ugrik akkor a gátlók felütközésével szétveri a vázat... Rémlésem szerint ott is ez volt a kiváltó ok.
Ettől függetlenül krosszra használt krossz gépnél én még csak ennél a márkánál láttam váztörést, pedig mi is estünk kurva nagyokat és nem keveset (átlag 5 méter magasról csőrös meg hátas). Egy ilyen nagyobb becsapódás után már nincs a vázra semmi garancia, ilyenkor már nem lehet a gyártót okolni, ettől függetlenül a japcsik évtizedeket bírnak még így is.
Az a váznyak kiszakadás elsősorban a KTM hibája volt, fentebb írtam az okát.
Akkor mazsolázgassunk, mit bír a japcsi váz
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/watch?..
.
https://www.youtube.com/watch?...
Nem találom azt mikor felüljárót ugrat át egy CR500 és mellé fújja a szél a rámpának és kb 15 m magasról lapjára a betonra...
Motor egyben maradt, de a kerék az nagyon tojás lett
Pár éve cimborám szerelt freestyle bemutatón a nagy ámerikai pilótáknak. Ő mondta hogy mindegyik hozta magával a saját teleszkópjait,meg a külön neki gyártott hátsó villát.
Mibe való ez?
Komolyra fordítva valószínű mutatna pár dolgot, amit a motor tud, csak a motoros nem
Mindenki azzal menjen, amivel akar!
Ilyen nézőpontból is érdemes hozzászólni, hogy vehetsz te olyan márkát, amivel Jarvis megy, akkor se fogy úgy menni mint ő
kereskedelmi forgalomba nem kerülnek,sőt szigorú szerződések szabályozzák,hogy ez ne történhessen meg.Ha valaki megnézi Cairoli gépét és látja a gátlókon a WP matricát azt hiheti hogy ha ő is ezt a márkát és tipust használja az ővé is ugyan azt tudja majd.Hát közel sem!Még azt a csizmát sem kaphatod meg,amiben a sarat rúgja,esetleg csak nagyon hasonlót hozzá.De így van ez minden technikai sportban.Hasonlitgathatunk.szériát a szériával,
tuningoltat a tuningolttal,a csúcs gépeket a csucsgépekkel,de ne keverjük őket össze.A tudásról meg csak egy pár mondatot.Jól mondja Jimmy aki tud az tud.Ha a nagy Taddy elkérné Dew RMX-ét olyan dolgokat mutatna vele,mindannyiunknak amire még álmunkban sem mertünk volna gondolni.
Szerintem is japánt vegyen, azok ezt bírják...
Tudom,az hogy Te így gondolod
Pastrana is tört már el RM vázat a nagy kanyonban