Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Farokidom megvan még?
Hogy megy?

Hátsóféket érdemes kitanulni az elején, csak utána a többit és akkor nem lesz hanyatt esés, meg farok törés
Elején míg ezt tanulod nagyobb gázokkal vedd fel, hogy túl akarjon billenni és taposd meg a hátsó féket, meg kell szokni, meg rá kell érezni.
Szerintem nehéz a hátsóféket jól kezelni, hogy ne taposs nagyot, de ha kell akkor taposd, s ne lefele ugorj róla.
Aztán még ott van a többi, a holtponton tartás, meg a kidőlés elleni egyensúly megtartása, tesáthelyezéssel, stb.
Bonyi egy kicsit amíg rá nem érzel, utána már azt se tudod mit csinálsz, jön ösztönből. Nekem messzi még a vége, sokat kéne gyakorolni, csak unalmas egy idő után.
Nagyon hasznos az egykerék rengeteg helyen, ha érzed meddig jöhet fel az eleje, csúszós helyeken is sokkal könnyebb így megindítani, stb, stb.

Arra érdemes figyelni, hogy nyújtsd ki a karod mindig, addig dőlj hátra, míg ki nincs nyújtva, úgy sokkal egyszerűbb, ha "hanyatt akarsz esni", s ezt gátolod meg a fékkel, meg kuplung játékkal,
hajlított karnál már hajlamos az ember a kormányt is forgatni akaratlanul az meg visz el egyből oldalra és dőlsz el. Szerintem nyújtott kar a tuti az elején, amíg nem érzi az ember, utána már lehet test előre hátra mozdítással is holtponton tartani, nem mindig kell a fék és kuplung, sok titka van, mindre rá kell érezni.
Nekem még az oldalirány megtartása nem megy, meg a holtponton tartás se az igazi...nem árt az egészhez jó egyensúly érzés, sajna ez nálam kevesebb.

Sok sikert és kitartást hozzá!
Jó estét!

Kipróbáltam ma a 9 lamellás megfurkált kuplungot(F rugóerő nem változott, más a belső tányér, így itt is ugyan ott nyom, hiába 9 lamella), így nem csúszik, nem nyekeg, de a hűtése így se tetszik, pedig most már kisebb az egy párosra jutó hőterhelés, meg a belülről kifele folyton áramló olaj is állandóan hűti, egyenlőre nem értem
Így jobban csúsztatható, nehezebben szorítja ki az olajat, cserébe nem fog össze olyan gyorsan, szerintem ezért nem nyekeg.
Lehet visszatérek a régire, még tesztelem, jó lenne a száraz ismét, mert ebben a sárban nem tudom összehasonlítani a régivel.

Kopott C10 sáros gyökeres sziklás talajon kurva gáz, egy helyben reszeltem minden módon(kisgáz, nagygáz, megrúgatva), s nem volt meredek. Egyedül egykerékre felvéve azaz kb. 200 kg al terhelve a hátulját tudtam megindítani. Nagyon gáz anyaga van a gumijának, nem tapad a sziklákon, 6day, akár kopott is, sokkal jobb súrlódási együtthatóval rendelkezik szikla esetében, de a RIGA is.
Ha az uszoszintet nem tudja beállítani ott már baj van
Elviszem szerelő hoz...aztan meglassa..baxxa meg ha mar szerelo..legyen jó. Csak a multkor is az uszoszintemet igy elallitottamondvan hogy az ugy kell legyen hogy ha letamasztottam is fojt ki a benzin a tulfojon.....maskepp ugyes es jol dolgozik...
Ha leveszed az uszóházat 2torksz csavar fogja...
Otthon nemtudom lehet e csinálni,elég buzi alakja van.
De alapjárat állításnál a torlózár állítócsart is hangolni kell és a legmagasabb fordulatra kell beállítani ha jól tudom.
Jouu..Hat akkor nekem is az a ludas valamilyen szinten mert nekem se sokat reagall az alapjaratira ...ha csavarom be akkor nem reagall es egyszer csak felugrik az alapjarat.Arra vagyok kivancsi,hogy hazilag meg lehete csinalni,mert en ha rendelek amcsibol az hoszu mire ide er.
Es aztmilyen csavarok fogjak osze?...alolrol?
Igen nekem az volt a baja..de nekem nem hogy az alapjárat volt szar hanem alapon annyi benzint kapott miatta hogy alig tudott kimozdulni a fordulatszám úgy sokallt.Az alapjárati csavarra nem reagált semmit hiába tekergettem. kivett tömítést elvittem gerecséhez,ott csak pislogtak hogy mi ez,nem tudtak szerezni,de még nem is láttak ilyet...
Neten találtam egy amcsi oldalt ahol minden keihin cucc rendelhető, ismerősöm rokona amcsiba él,rendeltettünk haverral pár darabot,és kipostázta Mo.ra.
Szóval megoldotta a gondom,havernek is.
Ha hazaértem linkelem neked az oldalt kB 9-10 körül.
Tevedesbe vagytok.A hengerfej a gyari az gyari parameterekkel van,elmeletileg...de csak elmeletileg
ha raksz bele tuning hengerfejet es a szurke betetet rakod be az en esetembe az sem a gyari meretet adja,hanem kisebbet.
Az S3 sujjal kapcsolatba pedig azokra a gepekre keszitik amelyeknek a lendkerek sulyuk a kisebbik fajta....tehat 2006-tol 1012 ig....
Fetnor....neked az alapjarat azota normalisan megy amiota azta pakolast kicserelted?
Lehet kapni olyan pakolast vagy vagtatok oda valot?
Akarom mondani: amikor megvetted elkezdted alakítgatni, most meg vissza alakítsd
Nem tudom megszokni,a telefon kitalálja mit akarok írni,kevés sikerrel.
mi?
Amikor megverték elkészítés alakítható,most meg visszaalakítod
A szurkevel nagyon jo lett...fojathato es megvan az ero benne.Nem tudom mekkora a pressav,de megy jol.ha a narancs szinuvel 0,9 koruli volt akkor a szurkevel 1,1 koruli kell legyen.ami ponjo.a videokon is latszik...maszik mint a kecske..
hály kolbik...

janó.. ez faxa.. igy már érthető-bb..
hova szoktál járni olyan közel motorért olaszba...

hát figyu.. a motoreladás...közel 1 7 ig tartott..kedd este raktam fel a hirdetést.. és kedden du vitték el...
tudod ..a szart lehet sokáig árulni.. a jót meg ..pikk pakk elkapkodják..(ahogy elment a kis sx ...hivott a másik srác is aki egy nappal előtt már nagyon be volt indulva..mondta hogy kedd valamikor jön nézni a gépet.. mert ő is endúrózgatni szeretne.. és valahonnan ő is képben volt.. .de hát őt már nem tudta megvárni a motor)
megnyugszol ha azt mondom.. 5 kilót adott érte?...mondjuk nem egybe..de 5 kilót...3 kiló répát meg két kiló zŐdséget
és nem is hazudok..mert tényleg adott azt is..a zsettán kivül...majd leszen belőle bográcsgulyás a 7végén...nyami nyami...mert ő meg ezzel foglalkozik..
mondom is neki.. hély haver ..akár mit akarsz csinálni a gépen...első dolgod telifon kézbe...felhivol! .. és elmagyarázom konkrétan én szerelem majd a motort te általad mert épp csak ismerem ezt a tipust fejből ..de mondtam első olajcserét meg szelephézagra hozza vissza.. megmutatom közebe megcsinálom... és nem fogja utána elbaxni ha majd egyedül is csinálja...mert azért csak szerettem a kis esikszet.. ugyhogy nem kivánom hogy úgy nyirja ki valaki hogy közbe meg csak a jószándék vezette, de közbe az meg motorszereléskor is általában az azért ölég kevés
Három betét van a hengerfejhez. Az ezüstel javasoltam 1,8-at akkor narancs 1,6 fekete 1,4 mm lesz.
Nagyon olcsón adhattad azt a megkímélt motort ha már elvitték.
Itt áll a futó az udvarban de mikor 1500-2000km megyek motorért inkább így hozom, gyorsabb!
ez amúyg kafi.. végül is attól ez is lyobb hogy monduk busszal mész oda és lábon hozod el..
rátolattál egy motorosra ..ne mis egyre kettőre
olyan pöpec motorjaid voltak.. és nix lóvé egy futót kölcsönkérni
bakker.. ez nagyon izé
de ahogy jól esiksz

az esikszért már bizti nem jössz..mert már nem az enyém
7végi.. bordányi race..

sztori.. behaltam mikor mesélték..
én nem voltam ott ..de több órányi sztorit..trÚ szorit tudnék róla mesélni...
de a legütösebb.

tudjuk ott volt kornél....aki mesze a legjobb...ott volt grill úr is aki miatt én 1994ben a röszkei versenyt látva ..el akartam kezdeni ezt az örült föld talajon történő motorozást.. aki 2012ben egy fe 570 nel a pécsi versenyen (is) nagyot alakitott..kori mögöt volt nem sokkal ami ..ami nagyon álltat . egy 570 fe vel.. ugye.. hát nem véletlen

volt még nagyon sok ikonunk.... az egész ország szÍne lyava

de a sztory:
az egyik futamban.. az utolsó előtti körben grill úr visssza előzte korit... aztán kori azért csak nyert ..de az hogy visszaelőzte az már nagyon ultra dolog. ..
rendező haverék mentek oda grill úrhoz ..mondták neki..
-apám állta volt hogy megelőzted kornél...
grill úr csak csak annyit mondot..
-a fenét előztem meg..hagyta hogy elmennyek..
na ekkor mindenki ledöbbent...ez ultra brutál

szóval kornél nem véletlen az iksz endúrón a blazkóékat veri szorongatja...
nem véletlen megy át egy keréken a 4dik nyél gázon50-60 cm magas traktogumikkal tarkitot akadályokon amin valaki perceket tud időzni...
a drz74 rakta fel a bordányi racéról a videót
1:08nál figylni..de nagyon.. mert 1 szevillanás nek az egész
Akkor én sem megyek az sx-ért.
na hály.. visszatértem

lyól mondod dév..
a 2t az művészet.. a 4 t csak élvezet(mig rá nem dobál az ember 2-3 kilót )

faxa...1:27től.. előtte is az volt ..de ott nagyon kafi..
oda pont egy 570ről álmod6ott járviksz...régebben 525 ről ..de már ő is fejlődött mondom most már 570 ről...

konkrétan elfelejtenek elfáradni.. mikor meg van a feladat és el kéne fáradni..a végén vagy még hamarabb!.. konkrétan azt a részt kihagyják.... és mennek tovább..úgy van vele ..majd pihen a race után..akkor ugyan is rá ér már..nézi a tévén a bosszú angyalát vagy épp a mónika sÓt oszt akkor úgy is elfárad.. de akkor a kanapén már rá ér pihenni..kényelmesebb is mint a motoron ülve, kormányra buktatott fejjel


nem tudtam hogy ekkora téma voltam itt... ez viszont azt jelenti...
de megköszönöm ha már nem leszek téma...

sokan panaszkodtak eleinte hogy lapos volt a fórum mikor nem irtam.. de mondom ez hülyeség mert akkor is lapos volt mikor irtam....

kell szroti
téma
történet
párbszéd
vita..
érvelés ellenérvelés..
kell
kis fikázás is...

kell a megbocsájtás a feledés...

meg kell még több a motoros sztori


kelene egy együtt hajtás is...
az nagyon.. hogy mindenki tudja hova teszi magát a csoportba.. ez fontos lenne a sok szálykarate elbúlyok a niknév mögé ..miközbe akkora hÍresség vagyok az endúróban hogy mindenki ismer...azoknak lenne onos ..hogy mi lássukk.. van kire felnézni.. nem csak azért mert itt a fórumon művelt, mint fŐd széle
Most kezdtem gyakorolni a lassú kerekezést
Fasza,hál istennek nem csúszik,mondjuk rugók,lemezek, kopók vadi újak.Most olyan szépen emeli az elejét mintha dróton húznák...
Sok sikert a kuplunghoz!
Milyen a kuplungszett, próbáltad már?

Enyémet ma szedem szét, valószínű kicsit megfurkálom a tányért (inner hub), meg kap 9 kopó párost a 8 helyett ha belefér