pontosabb képet kapnál egy hazai ecn szerintem. pl hány db David Knight replikát számolsz meg egy körön belül.
F1 ből nem indulnék ki, hogy ami ott jó, az jó lesz az átalg piacon is, még ha esetleg az F1 csapat átadja a tudását a széria csapatnak, a széria csapat találkozni fog a költséghatékony korlátokkal, s már is ott vagyunk, hogy sehol, nem lesz olyan a termék, mint az F1 ben.
10 ből 3 nál megtörtnéik ugyanaz már elgondolkodtató, de még ott is lehet anyaghiba, gyártáshiba, stb, pont annál a 3 dbnál,
Számomra ez hihetetlen kategória, azt esetleg elhiszem, hogy szervíz limiten belül találod őket netán, de hogy kopás nélküli gyári állapot, az túlzásnak tartom. Bocsi, ha túl szó szerint értettem
persze aki rövidtávon tervez a motorral, mert 1-3 éven belül úgy is lecserélni, annak mindegy mennyire nyírja ki a belét.
az xr4 nem egy vad gép de örökké hátracsúsztam gázadáskor
inkább érdekes volt mint jó, szóval nem kellene síkosítani azt az ülést