, nem tudom milyen ék lehet az, hogy megbírja a főtengelyen lévő nyomatékot.
, szétbassza a hengert a sok ki becsavarozás. Miért nem rakták be a csavar a hengerbe(mint a hengertalpnál van), s felül az anya...
arra voltam kíváncsi, mi van ha menet közben szarik be,
jel
Akit érdekel, annak infó, csak kíváncsiság képp.
Azokban az években nagyon nagy versenyek voltak,szinte minden bajnokin ott voltunk szurkolni,Lacháza,Csév,Kaposvár,Fehérvár,Kanizsa,Ajka. Akkoriban nem is emlékszem hogy a tiszántúlon lett volna pálya.Hihetetlen hangulat,és ma elképzelhetetlennek tűnő nézőszám volt.Egy ajkai Béke Barátság kupán annyi néző volt hogy a 8-as baloldalán a föld út is tele volt autóval.Nyomták a ruszkik,szakadó esőben a cetkákkal,volt amelyik már az első körben elvesztette az ülését,de végig csinálta a 40 percet.Az öreg Borkát a depóban úgy kellett lesegíteni az ötszázasról annyira elfáradt,igaz az akkori ajkai pályán ez nem volt ritka látvány
elé régi találmány...bár az igaz hogy öreg Kornél meg Gyurászik még nem használt ilyesmit..
nem véletlen hogy a robogoknál a mai napig maradtak a mechanikus olaj szivattyuk, egyszerü, megbizhato, örök élet + 1 év...
Ami szimpatikus, hogy pl a blokkot a versenygépből butították, szóval benne van a lehetőség a háztáji fejlesztésben. És a fék teljes értékű. A futómű alapról a futóműves tudna vaéamit, hogy mennyire jó alap gyárilag.
A ktm ezt a lehetőséget direkt lezárta, ennek ellenére ugyanannyiért adják mint a versenygépet.
Kérdés mennyire sikertörténet a freeride sorozat gazdaságilag.