Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

42 évesen!!!
20 percet mentem benne..gyorsabban is lehetett volna,de akkor mar lehet esni ,es nagyon faraszto.
http://youtu.be/zRkDIMkuCr8
http://youtu.be/zg5G3S5Le9E
Ez egy konyunek mondhato feljaro volt,egyszeru cikicakis...befele le sem kelett szallni.
Köszi a videót, csinos volt, ez nem a lehetetlen kategória, ahol huzkodni kell a motort.
Lefelé szerintem rosszabb lehetett rajta menni
Jarvis behúzta a 6. X et a romaniacson.
Jo napot!
Itt egy kis Redbullos fel es lejaro..Gold Massacre..persze kopott kemeny gumival,de ugyis elveztem..jarvis papa ezt a feljarot kb 5 perc alatt piritotta fel,igaz en az aljaba rengeteget elreszeltem.
http://youtu.be/J8AP9XASeOc
http://youtu.be/crkH_MURuyk
Igen az fontos hogy aki elmegy segiteni legyen.kepben alapveto dolgokkal. Adtam.el.ugy motorom hogy este 10 kor jottek. Egy " hozzaerto segitseggel" a vevonek elso motorja volt .. A lenyeg hogy egy viszhangzo garazsba inditottuk be . ez egy par oras uj motor volt. Azt mondta a segito szar a motor hangja. Megmozgatta a labtartot ebbol meg azt allapitotta meg hogy jol szet van ez mar hajtva :))))
na csak mert en is rm 250nel kezdtem:
konnyed endurozasra a 350es szerintem tok jo. felenk van tobb (regebbi is) sosincs veluk gond. hardba viszont a 300t-vel sokkal konnyebb. nem boffen le, konnyu forgatni (zorro), konnyen felporog stb. a sulya se mindegy mikor ugyeskedni kell.

az rm utan 4t motort vettem, aztan kiprobaltam egy komolyabb felfelebe egy 300ast. ugyhogy most egy 300assal endurozom (nem kirandulni jarok) :-)

egy 4tvel jobban ra lehet faragni mert dragabb egy felujitas rajta. en a cross 4tmet is most ujitottam fel meg a 2t is. 350 kontra 100.

a legjobb tanacs szerintem olyannal nezd meg a motort aki ert hozza (nem csak szoban hanem mondjuk szerel is ilyeneket) es hallgass a tanacsara. volt mar olyan is nalunk aki a szerelelo srac kimondott tiltakozasa ellenere vette meg es ra is faragot rendesen.
Előre köszi a videókat!
Marhára mellé lehet nyúlni és nagyon nem mindegy hogy 2T vagy 4T ég és föld a kettő, hiába motor mind2...a te stílusodtól függ, hogy neked melyik jön be.
Haveri körben ha van 4T legalább egy pár órára cseréljetek, hogy megtapasztald milyen is egy "gőzmozdonnyal" a segged alatt motorozni :)
a 350 is hasonló lesz csak talán könnyebb egy kicsit.
Szerintem pár órára egy 300 as 2T is nézz meg, az RM250 után az is nagyon más lesz.
Nem robbantottál ki semmit,beszélgetünk.
Te meg majd veszel valamit oszt ha tetszik örülsz,ha meg nem akkor veszel másikat
Hát igazából eddig okosabb nem lettem de kezdem is már úgy érezni , hogy tök mind1 ,hogy 2t vagy 4t ha jó lesz tetszeni fog és jó állapotban lesz megveszem annyira nem tudok mellényúlni . Köszi azért a válaszokat ! -hálálkodósmile- /jah és nem akartam kirobbantani egy 2132313599ik 2t vs 4t vitát/
Husaberg 300 tudtommal nem volt 2006-ban, de ha Csabi mondta... Mondjuk lehet hogy ő is magára gondolt, mikor az évjáratról beszélt..
Én is csak a szófordulat miatt írtam a "vitáznék" kifejezést,a baltát már el is tettem
Igen Husaberg volt és nekem azt mondta,hogy 2006-os,de majd Jaxy megmondja,hogy így van e
Csabikanak a karbit en allitottam be a te regi szettinged alapjan,egyszeru miert megy jol
Vitázni nem szeretnék, csak a véleményemet írtam le és természetesen elfogadom a tiedét is.. Viszont amire kiváncsi lennék, hogy milyen a 2006-os 300 berg..?? Vagy lehet hogy Csabika a 2006-os és a berg 300, akkor meg a berg évjárata érdekelne, meg hogy a "berg" szó nálad is Husaberget jelent e vagy sem..
EXC
2003-as de ez könnyű én meg erős vagyok
Milyen évjàrat? Mert a 2012 előttiek nehezek,mint a dög. Nem csoda ,hogy jól érezted magad a 300 on.
Szali..nem gyors a terep hanem gecire nehez..olyan bejarok vannak es feljarok hogy eszed faszod meg all...ezek sokat vevallalnak es esnek fejre..en a 4 nap alatt vagy 5 szor alltam fejre de epen meg usztam..a feljarok meg direkt Jarvisz papanak vannak kitalalva de lehet elvezni ha erzed a paripat.
Ha haza erek majd jonnek a videok lassan..van minden de szopas az sok
Ezzel most vitáznék!
Nekem is 4T van (ECX450),de a múltkor erdélyben mentem Csabika 2006-os 300 bergjével és bizony nyomatékos volt mint a dög és bizony összeszedte magát a felfelében mikor elváltottam magam és bizony ugyanúgy lehetett mászatni ,kuplung csipkedve mint a 4T-t és bizony pont akkor tankolt amikor mi és bizony kibaszott könnyű volt
Szóval én mint megrögzött 4T párti elbizonytalanodtam
Ez csak az én tapasztalatom
Sokkal jobb a 4t-vel motorozni, kivéve ha nagyon nehéz terepen mész, plussz kevesebbet is eszik. A kezdeti gyerekbetegségeit, garanciába javították, így mostanra nemhinném hogy még van olyan amibe nem lenne kicserélve a problémás alkatrész..
Az világos ,hogy patika legyen de nincs még 4t tapasztalatom persze kipróbálás nélkül nem is vennék 4t ! De abban a 10 percben amit vásárláskor hajt az ember nem is derül kis sok minden . Viszont szeretem az új dolgokat és mivel 2t tapasztalatom már van így bassza az agyam hogy a 4t milyen lehet ! Csak a 350esek vélt vagy valós gyerek betegségei érdekelnének, hogy egyáltalán számoljak vele vagy hagyjam ne is nézzem őket ! Mondjuk meglepődtem ,hogy németben szinte fölösleges nézni mert nagyon fent vannak az árak !