Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Baszki! Lehet én vagyok a hülye, de még mindig nem értem hogy a gas gas fórumon mi ez a tpi őrület? Oké értem hogy ide irnak a legtöbben a régi tagok közül és enduró fórumban ez pörög a legjobban, sok régi öreg név van itt Dew, Jaxy, Zari igaz 13 éve nyomom én is a fórumot, bár legtöbbször titok olvasok csak. Ez egy dolog! de nem értem, hogy valaki már-már erőszakosan próbálja bizonygatni hogy jó e vagy nem a tpi meg úgy általában a ktm ezt nem birom felfogni! Feri miért nem engeded el ezt a részt? A tpi-t akkor is venni fogják, ha szar! Nem fogsz senkit átcsábitani a beta táborba sem igy sem úgy! Leszarja mindenki, hogy a tpi-nek miyen gyerek betegségei vannak! Annó a beta gyerek betegségeivel sem foglalkozott senki! Nem értem, hogyha a beta olyan fasza, akkor minek nyomod ezt a ktm öninditó meg TPI hisztit? Engedd el ember! Ahogy előttem irták ez egy szar kampány a betára nézve is, hiába nyomod a Renó véleményét, mint tudjuk hogy Rénó sokat köszönhet neked és szart amúgy sem fog mondani! Tisztelem a rengeteg videót meg vlogot amit nyomsz, bár mostanában azt sem követem, de ezt a vonalat engedd el, mert beteges!
Cerakote specialis keramia festeket nem tudjatok honnan lehetne beszerezni?
Szerintem mosolyogva olvas
Zari hol vagy??T Tegyék màr rendet....
Ez beszaras :) zöldel kiemelhetted volna a dicsero szavakat is.
Így azt Déw rendszerbe rakhatta volna.....ez utàn szazalekosan lathatjuk ,hogy most akkor szar ....vagy jo a tpi. Tessek odafigyelni!
Ne vegezzunk fel munkat :)
feri nem ert angolul
szia Feri,

regota olvasom a forumot, de a fenti kommented mellett marnem lehet szo nelkul elmenni.

a manual azt irja, hogy ha kened a mocinak, akkor magat ujraprogramozza. de ha SZALLITOD (mint az a kis kep is mutatja, es az uriember is megemliti a videoban), akkor alkalmazni kell a leallitos procedurat.

erdemes kicsit tanulni angolul, utana okoskodni.

sajat velemenyem TPI-rol csak az, mint minden uj fejlesztesnel - sosem veszek uj fejlesztesu motorot, mindig varok 1 generaciot, pontosan a fent emlitett indokok miatt, mert szopas lesz. egyenlore karbi, aztan majd ha TPI kiforrja magat, akkor toljuk.

mint vallalkozo adok egy jo tanacsot: ne forumozz vagy inkabb tanulj meg pozitivan kommunikalni. nem tesz jot a Beta markanak a jelenleted a forumon, a negativ kepet amit kialakitottal tobbekben a csodas megalapozatlan, agressziv es okoskodo hozzaszolasaiddal a Beta marka sinyli meg, egyszeru.
Ok,majd írj a fejleményekről.
Itt meg csatolnék egy képet amin látni hogy mennyire a szádba adjuk a dícsérő szavakat. Mert te nem szidodod a másik márkát.
Idéznék tőled Münchausen ezt úgy is imádod.
"a TPI nagyszerű megoldás, nagyon egyszerű a lényege, a probléma az hogy nagyon gyenge a megvalósítása.
kezdve a külön olajazással, utána a sok érzékelő és a sok hiba amit vétett."
Először felmagasztalod majd a sárba döngölöd. Ezt hívják szidásnak, herótozásnak, lejáratásnak. Az is lejáratás amikor negatív vidiket teszel fel más márkákról Egyébként ezt a külön olajzást amit itt szidsz, a Betában még dicsérted. Minél többet írsz egy témában, annál jobban látszik a hozzá nem értésed. Nem mondom hitelesebb lennél ha Betáról írnál, mert szerintem teljesen elvesztetted a hitelességedet, de egy picit legalább jobban tolerálnánk.
Elnezest Feri! Felreertelmeztem akkor az altalad hasznalt "yoo' kifejezest, es ugy ertettem hogy ez jo vagy jobb,mint a gyari ECU es ezzel hibat lehet javitani, mikozben a "yoo" ezek alapjan a jo linkre utalt.
En sem kotekszem, mivel annak csak akkor van ertelme ha kialakulhatna vita (szakmai vonalon).
Megegyszer elnezest!
Csak egy érdekesség.... Sàrkànyos repülőtàrsam vett egy motoros vitorlàzót. Ha baj van....és nem ér vissza,megnyom egy gombot,motor kiemelkedik a testből ,és màr forog is a légcsavar. 300 ccm 2 T injektor hajtja. 200 órànként dugó csere. Màr több mint 600 óràt ment,hibàtlan.Valami osztràk motor ez is,a bmw f 650 injektor van rajta....
Petivel.melle fogtal tv. Srac ugytunik erti amit beszel es ir. Es amit masok irnak. Sok idot toltottel a rajongo taborodban a nyari szunetben. Nekik eleg volt egy zsirtv s matrica. Itt most ugy tunik alap szint a magasszint. Tv.
Feri,
Ismet nem ertem amit irsz. Ha elolvasod a hozzaszolasokat akkor lathatod hogy az uj kit nem hozott javulast, sot megnyomta a legszuro hazat es port szivott. Majd visszakerult az eredeti ecu.
Csak gyorsba olvastam at, videot megnezni nem volt most idom.
Lehet hogy rosszul ertesz angolul Feri? Vagy egyszeruen azt gondolod mas ugysem olvassa el?
Feri,
Ismet nem ertem amit irsz. Ha elolvasod a hozzaszolasokat akkor lathatod hogy az uj kit nem hozott javulast, sot megnyomta a legszuro hazat es port szivott. Majd visszakerult az eredeti ecu.
Csak gyorsba olvastam at, videot megnezni nem volt most idom.
Lehet hogy rosszul ertesz angolul Feri? Vagy egyszeruen azt gondolod mas ugysem olvassa el?
Tervezés
Felnőtt egy olyan generáció aki nagyon okos de gyakolati tapasztalatok nincsenek
A "régiek" már a 3 kerekű biciklit is műtötték 4 évesen utána jött a Jawa Mustang még a Simson Zsiguli stbstb
Majd tervezték az opel-audi meg a többit
A mostani gyerekek még már csak az autó gyárban látnak először műszaki tartalmat
Amúgy kb ez a hiba az indiai mérnökökkel is aki jobban benne van a témában tudja hogy mindenhol itt vannak nagyon okosak és ügyesen dolgoznak csak az a kis plusz nincs meg....
Az utolso bekezdesed ami jellemzi az embert. A sok borju meg elhiszi hogy joszandekbol mondja.

Azt is jegyezzuk meg, hogy egyik kereskedo (meg a gasgasosok) sem hirdeti itt az iget, sem a sajat sem a konkurencia motorjara. Amit feri muvel az vegtelenul inkorrekt. Uzleti magatartasbol elegtelen. (Amugy ha tenyezo lenne akkor a ktm az elmult ket naoi irasai miatt siman perelhetne, mert mint beta kereskedo fogqlnazott meg olyan allotasokat melyeket nem tud igazolni csak hallomasra alapozza. De nem tenyezo)
Csak épp azt felejted ki a képletből, hogy prio1 az euro4-nek való megfelelés ami nem a high performance-ról szól, hanem a káros anyag kibocsátás managementről. Máskülönben csak csodálatos eladhatatlan prototípusokat gyártanának, mint pl. a MotoGP motorok.
Feri arra kérlek, hogy szakmai véleményt ilyen mélységben akkor írjál le tényként, és adj javaslatokat az ecu tervezőjének, ha azonos vagy magasabb szakmai képzettségi szinten vagy nála.
Amíg ez nincs meg addig inkább csak írd le hogy a tpi szerinted szar, neked nem kell ilyen.
Van némi közöm vezérlő/szabályzó rendszerek tervezéséhez programozásához. Egy ilyen rendszer elkészítéséhez, nem lehet kiragadott problémák megoldásával megtalálni a helyes utat. A másik, hogy tartos tesztet máshogy nem lehet mint eladni a motort, aztán figyelni a visszajelzéseket konkurenseket. Hasonló a helyzet mint az elektromos hajtású járművek fejlesztésénél.

Én még nem láttam olyan kereskedőt, aki a konkurenciáról ír véleményt. Inkább szóba se hozza. Te vagy az első akitől ezt látom. Szerintem ez nem profi.
Biztos tudnál a tpi-s írásodhoz hasonló terjedelmű Beta tippek & trükkök írást is készíteni, ami tőled akár hitelesen is hangozna.
Kivancsi leszek, hogy a kopott valto kapcsolokormok birni fogjak vagy sem. A hozaganyagon meg agyalok
Nagyon jó ez a lézeres okosság,egy spanom egyszer megcsinálta a vízpumpa tengelyemet.
Több helyen kellett varrni,de patika lett.
Azt az apro tenyt se felejtsuk el. A ktm toppon van az mx vb n.es a supercrossban.is. intenziven.jelen van a palyamotor vb ken is. Motogp. Peldaul. A tobbi feltorekvo.marka ettol.meg fenyevekre van. Egy jegyet nem.kapnak hogy beparkoljanak egy kamionnal a depoba. Az enduro csak egy szelet
.az mx et jegyzik inkabb szakmai korokben ahol az elert eredmenyt ertekelni lehet
. Kb az.mintha pistike tok jo tuningsimsonokat csinal a sufniba.... Ezt a faluban elismerik! Nagyrabecsulik pistiket. Még viheti valamire ...is.... De az mx gp.n nem biztos hogy fel tudja tolni a simot a rajtracsra mert elhajtjak.mint a legyet. .
Méé kellett már megvilágosítani?
A tpi-hez mar lehet tobbfele Cdi programot kapni..a gyarival akar euro 5 re is meg tudjak oldani,aztan a paraszt azt tesz ra amit neki szeretne..
En inkabb maradnek a szakmai resznel. Nem erdemes foglalkozni olyanokkal akiknek megkerdojelezheto a velemenye ill. Hozzaallasa. Idoveszteseg.
A szep a hegesztesben hogy amikor eloszor hegesztettem ezzel majdnem ilyen varratot huztam rozsdamentesen.
Egy ilyen tengely 70khuf. Csak ezert ki kellene dobni, nem javitja senki. Visszakoszorulom meretre es kesz.
Mertem nem huzodott el egy mikront sem
Az amcsik a tpi-t ugy fohgjak venni mindt a tyuk a taknyot...