Vegyük sorjába. "A régi nehéz tohonya motor" 105.4 kg volt, az új meg 105.4 kg. Sokkal könnyebb lett, tényleg. "A vázban a blok hátréb feljebb került". A gyár azt írja, hogy a lengővilla tengely forgáspontján előre, tehát lefelé billentették, plussz a hűtőket is lefelé vitték 12 mm-t. De lehet hogy rosszul tudják
. "uj xplore futomú, keményebb, légrugo hello. tekercs rugos lett a gép." A Ktm és Huski endúró modelljei sose voltak légrugósok, csak krossz (Sx, Tc) vagy amerikai modell endúrókrossz (Xc, Tx) modellek, így az "új xplore" nem újdonság, mivel 2017-től van
TEHÁT AKKOR ANNYI IGAZ FERENC TESTVÉRÜNK MONDANDÓJÁBÓL, HOGY KIJÖTT A 2020-AS HUSQVARNA. Gondolom akit érdekel az meg tudott róla a nettről.
Az oldalamon van a tobbi..nezzetek ha akarjatok,nem l8nkelgetem