Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet nem a terhelés a magyarázat, hanem a szoknya alján még van "elég" olaj, de a tetőhöz már nem jut el
Akik raknak bele..azok meg azt magyarázzák..hogy miért kell bele...Ök azt mondják..az inditásnál..nincs olajzás egy ideig...ha keresgélsz megtalálod...Ez olyan lesz...mint az együnk sót...vagy ne..mert nem tesz jót...Viszont..ha baleset van..nyomják az infúziót..amiben só van...
Hát...a szoknya alja az tényleg jól néz ki, de a dugó teteje felé akkora a kopás, hogy ez már rendesen kolompolhatott a hengerben, majdnem teljes kipufogó port szélességben le van kopva az esztergálás nyom. A hengerben (lehet csalóka a videó,) nem sok hónolás nyomot látok már. A leömlő is furán el van kokszosodva, felül jól látszik a vastag lerakódás.

Azt mondjuk nem igazán értem a szoknya alja hogy lehet ennyire tehermentes a kipuff oldalon, hogy szinte semmi kopás, míg a tető felé szarrá van kopva a dugó.

Egyébként a mért értékek adnának jobban támpontot, gyűrűhézag, dugó kopás, henger kopás.

Csak összehasonlítás kép, egy 5 órás állapot
http://youtu.be/RNCSL71aoH0
Az injektor több olajat is elbír. Ha kicsit keresgélsz még a neten, meg fogod találni azokat a vidiket is, ahol elmagyarázzák hogy miért nincs értelme az olajnak a benzinbe.
Látni nem sokat lehet...a gyár szerint 90-en óránál dugót kell cserélni...és ha az ember nem hazudik...az eredeti dugóval...200 + órát ment el...amt én biztosan nem mertem volna...de ez birta....Lehet használja a receptet...hogy minden tele tankhoz...1 dl olaj...azr még simán birja az injektor...
Mit kell latni
jól birta....a sokak által szarozott tpi....http://youtu.be/VQ1YIRIAT40
A betát nagyon sokat szereltem, ezen meg csak a futóművet tekergettem. Mostanra kibékültem vele, kb. 6 üzemóra után.
A sea to sky-on megfürdetett TPI-k, 15 másodperc alatt beindultak, és folytatták a versenyt. Ez egy előnyös dolog.
Nekem pedig fordítva volt a 2002-es rfs exc-n mindíg volt mit csinálni, a 15-ös 350, most pedig a 18-as sxf 250 hibátlan.
Nekem semmi gondja a gepnek. Haver 17 es gepen meg van minden
sx is horror áron volt. Barátom ideadta volna olcsón a nagykorú ktm exc400-at de nem akartam öreg motort. Ebben cseréltem olajat és megyek vele, öreg motorokat meg csak szereled.
Ja...elég jó áron lehet venni...https://www.autoscout24.hu/aja...
A full krossz gepek ara lenyegesen alacsonyabban van,mint az enduroke es nem csak idehaza. 525osoket kulfoldon sem kapsz nagyon 2500eur alatt. Ez nem a magyar piac,idiota eladokkal. Kereslet-kinalat
Amikor megvettem a 2017-es kawasakit 100 üzemórával ugyanannyiért 2004-es ktm-eket akartak eladni.
Igen, vannak érdekes dolgok.Én is láttam már sok mindent, de még mindig megtudnak lepni embertársaim.
Pontosan ez a lényeg. Nem a motor a draga! A bérek szarok!!! Masik tema. Egy ket elmebeteget latok motorjat hirdetni. 3 eves hasznàlt 4 t ext felrak 2.75 milioer.... Beszaras ! Uj koraba nem volt annyi. Vagy ugy van vele mint az oldtimerekkel? Ahogy oregszik ugy dragul? Aztan lapozol egyet ugyanazon a hirdetőn es talalsz ugyanannyiert egy 2020 as ugyan azt a modellt 5 óràval.... En nem.tudom az ilyen.mibe reménykedik??... Egyebkent a ktm egesz jol tartja az àrat. De inkàbb csak a 300 as. 1-2 eves koraig alig veszit az arabol. Utana ugrik kb 500000 ft. Latok ujszeru gasgasokat amiket 2 milio felett vettek. Azt latni hogy kuzd vele az eladoja. Bar most majd lehet jobban keresik ,hogy igazàbol mar hivatalosan is tehet ra egy ktm feliratot.
Nem lenne gond ha kapnánk egy osztrák eurós átlagbért forintban... Nekem jó a 2 éves motor a szalonos ár feléért.
Es 380as aron pedig kevesebbet. Na nekem is meg az okossag
Pár évvel ezelőtti 240-és euró áron szerintem sokkal többen kitolnának 3-5 évente egy egy újat a szalonból
Harmad árral olcsóbban szerintem az enyém is inkább újat vett volna mint evvel a 2014-essel szarakodni
Bocs szarul fogalmaztam .igen mi egy vélemenyen voltunk...... Sea to skyn. Regota a serkosoknak jol kiadja. Rovidek a tavok.nincs elég idő elromoljanak a kotlàk. You g pedig igyekezett . Verseny előtt megfürdette a lovàt. Tetőn kellett motorozni. Beesett egy medencebe. Apropo. Azon a pallón nagyon sokan beszédültek a cél előtt canyon napon.
Sorribro...this is it :)))
Néztem ezt a szítuszkájt es jo latni,hogy az ktmgasgashuski mogult a Sherko a gyari paripáival az első pozíciókba mozog...érdemes meg nézni Mario motorján a futomu hogy dolgozik
Semmi gond nem lenne ha tartós motorokat csinálna a ktm és nem 330 lenne az euro.