{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5578371] 2019. 12. 09. 12:24
drgonzo1
Valószínűleg igen, mert egyébként majdnem értelmét vesztené a berúgókar.
[#5578364] 2019. 12. 09. 11:30
pudvapappa17
Az illesztést majd megmérem !
[#5578363] 2019. 12. 09. 11:29
pudvapappa17
A hónolás valóban nem , de mivel kikopott ezért nőtt az átmérő !
“Tisztító hónolást kapott. A hátfalon lehetett látni kopást de nem volt “mérhető” !
[#5578362] 2019. 12. 09. 11:24
Sedu
hónolás nem növeli az átmérőt szerintem.
[#5578361] 2019. 12. 09. 10:49
DewEnduro
Egy új karbis 300-as KTM esetében (extrém nincs gáz stílus mellett) szerintem 200 óráig hozzá nem kell nyúlni a blokkhoz.
TPI-t szerintem csak 2020-tól szabad venni, ami már 2 főtengely szenzoros, ami előtte volt, azt még hívjuk úgy, hogy kísérleti stádium...

Miért hónoltátok? Csak érintő hónolásról beszélünk? Mekkora lett a henger hónolás után?

B elvileg csak 0.01-al nagyobb mint az A, 0.01-os henger kopást nem igen kell hónolni.
[#5578354] 2019. 12. 09. 10:10
pudvapappa17
167 óra 2 dugattyú A méret
Most jön a harmadik!
Oljpumpa cserével
A hengert már hónolni kellet B méretű dugót kapott
[#5578352] 2019. 12. 09. 10:03
Sedu
hamar szét kellett szedni.
[#5578350] 2019. 12. 09. 10:01
Sedu
Igen egy hónapig egyfolytában puhítottam rajta most már jó. Kisebb ugrásoknál jól viselkedik és már nem pattog, hátul attól javult meg a tapadásom hogy hátrébb tettem a kormányt, elöl végig mozog a 30-ból 28 centit. KLX lenne az ideális de ezzel is boldogulok ott ahol a többi endurós ismerős elmegy. Nem vagyok hisztis, az apriliával ugyanazzal a beállítással mentem sm pályán és föld úton különböző kerekekkel csak ott a motor gondoktól tartva inkább eladtam amíg működött. Nagyon visszasírom. Azzal olyan volt menni elsőre, mint ezzel 3 hónap gyakorlás után, pedig az 550 még erősebb is volt.
[#5578346] 2019. 12. 09. 9:24
DewEnduro
köszi az infót
[#5578341] 2019. 12. 09. 8:41
sanyiaeros
Utàna meg vissza rà a hengert.
[#5578339] 2019. 12. 09. 7:42
szalajtós
Elso lepes vedd ki azt a mocsok vastag semmiresejo legszurot.
[#5578322] 2019. 12. 08. 21:32
pudvapappa17
Nem indul ! Tapasztalat !
[#5578312] 2019. 12. 08. 20:00
DewEnduro
Megkezdődött a 2020 as superenduro, a Taddy gyerek még KTM el megy, nincs piros KTM debütálás, azt hittem átmatricáznak majd neki egy KTM-et GASGAS felirattal,
de kimaradt. A Lengyel futamon még KTM volt alatta.
Bár lehet félreértettem, csak extrémben fog új gasgas-al menni.



Billy nyerte
[#5578311] 2019. 12. 08. 19:56
DewEnduro
Most már kíváncsi lennék rá, hogy a TPI képes-e akksi nélkül/fullra lemerített akksival beindulni.
[#5578309] 2019. 12. 08. 19:54
DewEnduro
Jobbulást!

Új laptopról is benézhetsz ide, nem kell azért elővenni a régit

Nem járnak már ide az "öregek" eltüntetek!

Motort hajtod még azért néha? KTM 4T 4ever?
[#5578219] 2019. 12. 08. 10:14
-Petya520-
[#5578177] 2019. 12. 07. 12:46
drgonzo1
Tényleg. Van itt is a srácoknak injektoros 4t, és nincs benne akku.

Sikerült összebarátkozni a futóművel?
[#5578174] 2019. 12. 07. 12:03
GD
Szeva!
[#5578172] 2019. 12. 07. 11:04
ini
némely gépben szokott benne lenni egy nagyobb kondi aztán az tárol energiát
[#5578170] 2019. 12. 07. 10:49
Sedu
az enyém injektoros nincs benne akku.
[#5578169] 2019. 12. 07. 10:49
demzsolt
Helló Zoozee Mester...!!!
[#5578168] 2019. 12. 07. 10:48
Sedu
őskövület betáról átültem az új motorra és 1,5 hónapig ügyetlenebb voltam vele :-)
[#5578167] 2019. 12. 07. 10:45
Sedu
nem kell irkálni, adnak 3 kupakot hozzá. Amíg nem szoktál meg egy 450-es cross gépet addig jobb a kezesebb reakció, és a gyengébb teljesítmény. Mellesleg így nagyon kicsit fogyaszt.
[#5578164] 2019. 12. 07. 9:02
jtomas
[#5578161] 2019. 12. 07. 8:01
zoozee
mindennel is szerelünk
jó ez a betegállomány...