Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát.....OTT....
Nem tudom mert én debreceni vagyok!
De...... ez a gyertya csak a crononak meg a gfr-nek a gyárija az sp nek sem ez meg a többinek sem!
Bár nem számít csak nincsen értelme gyengébb teljesítményű motorba betenni, pazarlás! 3700 Ft
Boráros tér 7. fsz. 11
Sziasztok!
Hol lehet CHAMPION C55 gyertyát beszerezni (Budapesten)?
Köszi:
vik
probálgasd hogy sebességenként nyittatod a szelepet
szal
2 ben 3000
lövöd neki kinyit
aztán 3-4-5-6
mert a gyertya átlagban(legalábbis nállam) pover közelében dadogtatta a mocit de mikor kinyitott akkor már nem!
De ha a gyertya lenne akkor nemcsak egyesen csinálná sztem.Habár aztánn lehet.Rakok bele majd 10eset
Hát...szerintem próbálkozz a gyertyáddal!
A 8 as nem elég 10-t tegyé bele!
Tűelektródásat
vagy egyszerűbb ha megveszed a gyárit
az pedig a CHAMPION C55
nagyon ott van! titánium elektródás!
Csá! Mitől akadozhat a power egyesen?Ugy megtorpan de nemmindig csinálja csak néha.Tudom ennek millió oka lehet...A kipufogóm középett lyukas.Létezhet hogy attól? De kettesen már simánn húz mind vadbarom csak 1esen csinálja
nekem az indulással nincs gond, mert berúgós, de szal akkor ha a lámpa meghal akkor még jó kicsit az index meg a visszajelzők... mert attól félek h nemcsak az akksi rossz, de a lámpa is...
Ugyanígy jártam az ősszel,elmentem 30km.-t,aztán már épp a az utolsó kanyarban leállt az indexem,onnam még elment egy kicsit ,de kis idő múlva leállt a motor,a lámpák is elaludtak!Gyenge volt a töltésem,pihentettem egy kicsit majd megtoltam és parklámpával jöttem vissza!
Hali! Ha az indexem ég de nagyon halvány, a fordulatmérő meg a kilóméteróra se rendesen csak ugrál és a duda is csak nagyon halk akkor már nincs annyi enegia az akksiban h égjen a lámpa, ugye, szal ha egyáltalán nincs fény se a hátsó- se az első lámpának egy teljesen minimális se, akkor az új akkuval fog működni a lámpa rendesen? Mert egy vezetékről megy az index is és a lámpa is, de az égő 100 hogy jó benne.
Így visszaolvasva én se értem amit kérdeztem , de egyszerűbben nem tudom megfogalmazni...
A szabvány érték 13,8V, néha az autórádiók hátulján is feltüntetik,de a gázképződési határig 14,4V-ig el lehet menni.Főleg télen,és öregebb aksiknál érdemes emelni a feszült séget.
Azért ilyen magasra mert 14 volt a szabvány , minden ennyivel tölt, ami jó
Shepard!A gyári töltő 14,15V feszültségre tölt,valószínű azért ilyen magasra,mert a powerszelepnek nagy energia kell,és a powerszabályzón is esik egy kis veszteség.Ezért nem akart neked rendesen működni a gyenge akksival!
Jó estét mindenkinek!Végre elkészült a fesszabályzó replikám!A fejlesztés alatt előjött a gyári szabályzó gyenge pontja!!!HA a gyújtáskapcsolótól jövő vezeték(piros szinű)leszakad,vagy nem érintkezik rendesen,akkor megszűnik a szabályzás, és túltölti az aksit!!!Erre mindenki figyeljen,akinek négyvezetékes
szabályzója van!Én csinálok egy Ledes akkufeszültségmérőt,ezzel menet közben is ellenőrizhetem a töltést.
mi ez a síri csönd és hullaszag??
Bazz nagy szél , hideg , aszfalt , semmi tapadás...Utálom ezt az időt én nyarat akarok Ez igy nem igazi száguldás...
Ha valakit érdekel gilera kz-125 alkatrész az szojon nyugodtan mert van mindenből bőven . Van 2 komplett blokk meg egy 160as tuninng henger (de az hengerfejes)...
Sziasztok! Van egy 180-as runnerom, de pereceltem és elrepedt a blokkház úgy,hogy már nem heggeszthető. Ha tudtok ilyet eladót, vagy komplett motort 150 000-ig légyszi szoljatok, mert már elvonási tüneteim vannak. Fontos, hogy hátul is TÁRCSAFÉKES legyen. Előre is köszi: ATIS
hi!
az gyárilag van rajta az a két lyuk.
asszem, ha jól emlékszem akkor az olajozást és a hűtést segíti.
Köszi, majd jövő héten ha lesz időm megoldom, de valószínű elakadok, szal majd írok.
Na mindenkinek jó száguldozást... zsír idő van pont jó egy kis gyorshajtásra...
Hali all!
Lenne 1 olyan kérdésem hogy:
A dugattyúm oldalfalán van két juk, és nem tudom hogy azt odafúrták vagy gyárilag olyan-e!
Akinek volt már dugócsere és cronoja vagy sp vagy gfr je van az mondja már meg légyszives hogy neki volt e meg mien volt!
Előre is köszönöm!
Ma én vagyok az első aki a sportmotorba ír 9 percel éjfél után
Szép napot motorosok!
Hello!
Igaz nekem nem Gilerám van, de az Aprilia sem sokban különbözhet. A teleszkópot úgy tudod kivenni, hogy a villakiflikben( alsó és felsőben is) fellazítod a csavarokat(az enyémben 3 db imbus)Elötte bakold alá az elejét, mert összecsuklik, vagy a felső villakiflin keresztül kösd föl a plafonra(ha van rá lehetőség). Kihúzod a telókat. Nah most jön a legnehezebb dolog. Ha még nem volt cserélve szimmering akkor valószínüleg tartja a gyári ragasztás. A teleszkóp papucsokat(alját ahol a féknyeregfelfogató van) azt kell lecsavarni. Ez egy nagyon nehéz művelet, ha fogja a ragasztó, de lehet , hogy kézzel is le tudod tekerni. Akkor szerencséd van. Ha nincs, akkor spec szerszám kell, mert különben megsérül a csúszószár. Ha szétburítottad akkor jegyezd meg hogy mi hol volt. Teljesen ki kell belezni. A porvédőt kiszeded, alatta egy ilyen rugós drót tartja a szimmeringet. Kiütöd a régit és ovatósan(egyenletesen, nem megfeszítve, mert akkor sérül)behejezed az újjat, ősszerakod, atz gyííaaa!
Költségek? Szimmering kb. 2-3000 Ft, olaj márkafüggö,olyan 1000Ft/fél liter egy Repsol. De különben olaj nélkül is lehet használni, csak ésszel, óvatosan nem száguldozva.
Jó szerelést!
Ha elakadsz nyugodtan írj!
Valaki tudja hogy hogyan tom leszerlni gfr-ről az első teleszkópot? mert szimmeringeztetni kéne a bal oldalit, jah és hogy ez kb. mennyibe lesz nekem... Mert lábon már nem tudok elmenni a teleszkóposhoz mert annyira kifolyt az olaj.
Előre is köszi a gyors hozzászólásokat, mert sietnem kéne a szereléssel ha ilyen jó idő lesz.
Sziasztok!
Van valakinek RC 600-as gépe?