A power szelep ugy müködik h a henger fölött van egy kis gáztartály és azt még ha alapjáraton megy is a motor cseréli az ELEKTRONIKA a gázt benne,de csak akkor nyit ha elektronikus,a mechanikusnál pedig ott is működik ha húzod a gázt de a henger jobboldalán van egy fedő azt vedd le ott az a "bonyolult power "
Ha elektronika vezérli akkor is előfordul h a koromtól nem tud nyitni de ilyenkor előfordul elég gyakran h a viiszadolgozás miatt leég a vezérlője,de nézesd meg az elektronikáját ha olyan. ITT a tél úgyhogy ez pont erre van h bügykölgessük a sasokat!
r egy párszor leírtam ide a fórumba
Mindenük volt Sp-hez és nem basznak át még ajándék kipufdobot is kaptam.
aztán csodálkozok, hogy hatodikban teljes gázon esik vissza a fordulat.
Ha ez ilyen egyszerű lenne akkor nem mindenki ledes átalakított fordulatszámmérővel rohangálna?
De ha sikerül akkor elmondhatnád mert én amúgy sem értek az elektronyikához