Ezt a motor olaszországban versenyekre csinálták . Az enyimé 75 ccm-es Polini henger volt rajta, sportlégszűrő, nagyobb karbi, meg 1. fogaskerék volt 2-vagy 3-mal kisebb a gyárinál. Így 90-et ment . Ja meg fordított váltó is volt rajta
Hát...
Ma kipróbáltam élesben is
Idom le, vezetékek be.
Első pár próbát műszerrel végeztem. megnéztem a mutató szerinti fordulat alapján, hogy mikor megy rajta áram.
Utána elektromágneses servót rá és hagy szóljon.
Úgy működött ahogy kell.(állóhelyzetben)
Menetközben 6000nél egy pillanatra megugrott és 6500nél elkezdett pattogni .
Olyan mintha hidegen meglőném neki.(hidegen is 7000nél kezd el pattogni.)
De az nem lehet mert 2 fokos hidegben üzemi hőmérsékleten volt.
Álligattam a karbin, az sem segített.
Aztán már nem tudom, hanyadik próbálkozásra átugrott a 7000et és megindult ahogy kell.
Csak az a baj, hogy egyszer sikerült.
Nos ebből következtetés:
Feljebb kell tolnom a power nyitási idejét 7000-8000 re.
Hátha jobb lesz.
Addigis Kellemes Ünnepeket és Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
A crono nak ugyan az a rajza mint a CX-nek.
Onnan tudom, hogy a rajzot és a motort végigbogarászva minden stimmel, ezért merem ilyen bátran kilyelenteni.
Végre készen van a Power elektronika !!!
Nem volt több 2000 Ft-nál !!!
Képeket majd közlök.
Tapasztalatot nem nagyon tudok mert ilyenkor nem használom a motort.(Megfázik és megragad)
Pontosabban: 0 fok körüli levegőt szív a motor és nem olyan vastag olaj réteg képződik ahol kell,
és könnyen úgy járak mint az NSR-es kolléga. Megragadt a várostól 10 km-re.
Változott a progi!
Ha meg tudok szabadulni a hengeremtől akkor minél hamarabb meg akarok venni 1 160-as pollinit:D
Sajna szar a hengerem is de valószínűleg el tudom passzolni!
Ez az idom......ez honnan van vagy házi?vagy......?
olyan mint 1 sp02 de ez az idom!
Ma kipróbáltam élesben is
Idom le, vezetékek be.
Első pár próbát műszerrel végeztem. megnéztem a mutató szerinti fordulat alapján, hogy mikor megy rajta áram.
Utána elektromágneses servót rá és hagy szóljon.
Úgy működött ahogy kell.(állóhelyzetben)
Menetközben 6000nél egy pillanatra megugrott és 6500nél elkezdett pattogni
Olyan mintha hidegen meglőném neki.(hidegen is 7000nél kezd el pattogni.)
De az nem lehet mert 2 fokos hidegben üzemi hőmérsékleten volt.
Álligattam a karbin, az sem segített.
Aztán már nem tudom, hanyadik próbálkozásra átugrott a 7000et és megindult ahogy kell.
Csak az a baj, hogy egyszer sikerült.
Nos ebből következtetés:
Feljebb kell tolnom a power nyitási idejét 7000-8000 re.
Hátha jobb lesz.
Addigis Kellemes Ünnepeket és Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
4 számjegyeset találtam, de nekem 5ös kéne.
A ledes dolog nem igazán érdekel.
Remélem jól működik majd...
Az gyorsan tönkre teszi
Majd kerítek neki egy dobozt és kiöntöm méhviasszal, miután beállítottam rendesen
A kérdés már csak az hogy élettartalmileg hatásos lessz-e?
Még csupaszon.
nincs bedobozolva.
A ledek csak a beállítás miatt kellenek rá.
Onnan tudom, hogy a rajzot és a motort végigbogarászva minden stimmel, ezért merem ilyen bátran kilyelenteni.
Végre készen van a Power elektronika
Nem volt több 2000 Ft-nál
Képeket majd közlök.
Tapasztalatot nem nagyon tudok mert ilyenkor nem használom a motort.(Megfázik és megragad)
Pontosabban: 0 fok körüli levegőt szív a motor és nem olyan vastag olaj réteg képződik ahol kell,
és könnyen úgy járak mint az NSR-es kolléga. Megragadt a várostól 10 km-re.
De....még semmi sem biztos):
Ha meg tudok szabadulni a hengeremtől akkor minél hamarabb meg akarok venni 1 160-as pollinit:D
Sajna szar a hengerem is de valószínűleg el tudom passzolni!
De pl egy Rs hez Mito-hoz is 30ropi egy dugó megkérdezheted nyugodtan