Honda NSR

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Tudom NSR csoport, de esetleg van valaki akinek MBX 50 vagy 80 van ? Esetleg alkatrészek ?

Köszi előre is .
Nem látok itt sem 160-as hengerhez való tömítést. Illetve, ami van, annál nem írják, hogy mekkora, de feltehetőleg azért, mert a gyári hengerhez való. Ha 160-as lenne, azt csak jeleznék...
Igen minden oké.Néha motorra is ülök,nem sok időm van rá sajnos.Neked valami járgány?Kicsit érdeklik már a motorok?
Szia!

Vetélytársam nem lehet, maximum hasonló gondolkodású ember! :)
Remélem nem gyújtja fel a motort, fontos számomra, hogy ez a "sport" a privilégiumom legyen!
Minden rendben, jól Vagy Endre?
Szia!
Én annak idején innen rendeltem tömítés garnitúrát.Nem volt utána gondom a vízzel.
Endre
http://motoroswebaruhaz.hu/
Hoppá! Még egy tűzmester! KiCoFighter van egy versenytársad!
Üdv,

Hátha itt tud segíteni valaki, mielőtt felgyújtom a motort.
Van nekem egy NSR125 blokkom, rajta egy Polini 160-as henger. Jól is megy, de intenzív használat mellett 5-6 perc után kitolja a vizet a tágulási tartályból, további pár perc után túlmelegszik. OK, hengerfejtömítés. (Termosztát nincs benne.) Itt kezdődnek a gondok. Ami Polini (-nek mondott) hengerfejtömítést lehet hozzá venni, az méretpontatlan. (A leszorító csavarok helye jó, de a henger furata legalább 1mm-t) el van csúszva.) Athena-nál ugyanúgy. Szerintem ugyanaz a gyártmány, más zacskóban. Ráadásul ezek klingeritből vannak, fémkarika erősítéssel, míg a gyárí tömítés egy domborított acéllemez. Na, ilyen acéllemez tömítést nem találok égen-földön. Pedig létezik, mert amikor a motort vettem, ilyen volt benne.

Van itt valaki, aki már végigjátszotta ezt és talált beszerzési forrást? Én már próbáltam csináltatni méretpontos klingeritet, túl merev lett a fémkarika, hiába húztam le a hengerfejet, szivárgott alóla a víz indítás előtt is. Próbáltam kireszelni alumínium lemezből tömítést a gyári mintájára, ez pontos, de domborítani nem tudom, a melegedést nem oldotta meg. Ja, a hengerfej le van síkolva persze.

Szóval, valami okosság valakinél?
Kösz.
Sziasztok.
Regebbi evjaratu nsr 125 re keresek berugokart, meg egy par aprosagot.
Esetleg ha bont valaki ilyet kerem jelezze.
Udv Ervin.
Összeállt a gép, a 25 születésnapjára kap egy friss műszakit.
Lehetséges, hogy pár hónapon belül eladó lesz, bár 9 együtt töltött év után ez már majdnem szerelem.
Köszi. Vezeték volt a hiba :)))) pedig átnéztem párszor mégse szurtam ki. :)
Sziasztok!
JC22-es NSR-hez keresek önindítót, akinek lenne kérem keressen! :)
Sziasztok!Bontok egy macskalámpás NSR125R-t (JC22).Ha bármi kellene keress bátran!
Sziasztok! Bontom a Honda NS50F típusú motorom. Külön topikot nem találtam neki, de mivel sok alkatrész egyezik, így ide is írom. Frissen hónolt henger és felújított főtengely van benne. Sajnos összeszerelésnél a sebváltót rosszul rakták össze, és próbaúton törtek a fogaskerekek.
Sziasztok. Valaki pályázik nsr 125-el esetleg?
Szia!
Első gondolatra: kapcsoló és vezeték ellenőrzése.
Sziasztok. Kis segitségre lenne szükségem. Van valahol külön biztositék a világitásnak? Nem müködik a tompitott, helyzetjelzö és a refi igen. Izzot is cseréletem de a tompitott akkor se müködik. Esetleg valakinek ötlete mi lehet a hiba? Köszönöm.
Remélem Aisa is így fog nekem segíteni, ha nagyobb lesz! :)
De szép lány!!!
Aranyos kis segítség!
Nekem van segítségem...
Az izzófoglalatárusitóboltba...
Sziasztok. Keresek 98 as évjáratu nsr izzófoglalatot. Valaki tud segíteni, vagy ötlet hol kaphatok. Köszöntem.
Nem is mondtad, hogy van!
Nekem kellett kulcsolnom ma mert tegnap este melóból jövet, az utcánkba már csak araszolt a nyenyőce fulladt mint a marhadereka. Reggel lementem na mondom indítom indult is de nem pörög fel csak fulladozik mint büdös bogár. Tanksapi le hátha az nem. Gyertya igazi őz barna se nem dús, se nem szerény a keverék. Ezután a kiput néztem hátha nincs már lik amin kijöhet a 2T bűze. Ugye a végére hagytam a karbit ott volt a gebasz a főfúvókában. A gyújtás is kiváló szép erős szikrát szarik. Holnap még menek egy kört vele meg tankolok ha csak meg nem ellik addig.