Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én szétszedném,mert a főtengelycsapágyban maradhattak törmelék darabok.Amugy benzinnel nem valami szerencsés kimosni,mert kiszárad az egész.Brigéciol már jobb lett volna.Nem éri meg,hogy a törmelék összecsessze az új dugót...
Sziasztok! Ma hoztam el az újhengert, dugó, stb... Eredeti gyári (60e-ért) Kérdés: A régi dugó törmelékét a forgattyús házból kimostam benzinnel és kifújtam 6báros levegővel. A kereskedő azt mondta mindenféleképpen húzzam szét a blokkot és úgy takarítsam ki és szereljem össze az új alkatrészekkel. Szerintetek bontsam szét a blokkot? ha nem muszály nem szeretném.

Köszi előre is a segítségeteket. Mike
jó lenne ha készülne egy nsr es honlap!Nem ?
Minden cuccal sok képpel stb.
Nekem olyan 7sec. körül van
akkor meg most is gyartjak,mert a 125-ost meg 2006-os modell is van.

de van 250 ts is,az szerintem tiszta mas mint az rmx.

a TS az hardenduro,az RMX meg motocross vilanyokkal.
szégyenlem de nem, inkább a 4T ben vok otthun, azok felé húz a szivem , az 1henger 4 ütem.

viszont a tsr 200 at váltotta a rmx 250.
ugyanadig gyártották a 200 ast mint a 125-öst
csak az nem került be európába, mert amcsi piacra gyártották.
csak 125-sel vagy 250 RMX-el attol nincs jobb
a 200-ast asszem 86-ig gyartották.
a TS hengerfeje le van szedve 1,7 mm -el

nem ismerted fel a kawa hengerfejet?
aha ezt nem tudtam hogy 16 fokkal el van döntve, aszittem hogy a tsr-t csináltad, mert abba egyenes.

amúgy a tsr200 al mentél már?
hogy milyen mert nekem még nem volt szerncsém hozzá.
de 16 fokkal el van forditva a gyertya ugyhogy nem lehet,fenn áll az a veszély hogy meg akad a kés, és átt tépi a menetet.

az az én saját házi tuning titkom hogy mivel csinálom,de 101%-ra egyenes
és a csiszoló papirt azt mie teted hogy meglegyen a sík dolog is?
amúgy mivel egyenesen áll benne a gyertya ezért esztergán is le lehet szedni, én azzal szoktam.
igy megy eladásra+az elso mask,38000 Sk-ért átszámitva 230000Ft-ért
a tobbi
vettem 2 négyzet méter smirglit,durvább,kozepes finomabb végul vizessel tukorre és DAVAJ négy ora smirglizés,de megéri,a munka idejét orákban visszaadja loerokben.1,1mm lett leszedve eddig,de még nem végleges.
a SUZUKI-m ala motocross változatban
mivel sikoltad meg?
szeva az enyem (SUZUKI) 7,9 -et (kross gumival).a kawa 8,2 alatt megy szazra helybol,a te szekerednek meddig tart ?

mit szoltok a kawa hengerfejehez?tegnap hangoltam -meg kuuuuuuuuuuuuuuuuuuurva sokat csiszoltam
A tietek mennyi alatt van 100-on?
Szerintem a henger állapotát amit a hangjárol is meg tudod mondani hogy milyen ha nagyon csörög akkor az szar(egy kicsit amúgy is csörög) meg ha nem indul hidegben. Az enyém nem indult de lecseréltem a hengert és mostmár akármilyen hidegben beindul igaz mióta megvan max. -10C volt. Sok sikert a vásárláshoz. Ha meg van majd ragd fel.
Sziasztok régóta nézegetem ezt az oldalt de csak most regisztráltam. Most szeretnék beszerválni én is egy 125-ös Nsr-t nem tom h mire figyeljek majd oda a vásárlásnál meg ienek. Ha tudtok segíteni jó lenne. köcce
Nyarat akarok,de azonnal
Rakok már be pár képet!!
Kösz!Nem ide vágó téma,de nem tudom kihagyni,hogy le ne irjam,amikor beleszerelmesedtem leendő paripámba,nem volt elég lém rá .Aztán jött valaki,hogy van 1 meló:aratásnál kombájnszervizszolgálat a jászságban.Nem volt könnyű,főleg,hogy ilyen szörnyeket még közelről nem is láttam,de meglett a MOCIM!
Nekem mikor a Simsonsom volt azon én égettem ki a kipuffot 2x is!
Az NSR-nél nem tudom hogy kellene ,de azt csak szétszedtem annyira amenyire tudtam azt ilyen gázos lángszóróbiszbsszal elztem benne a dzsuvát égetni és egy idő itán az a retek magától kiégett belőle utánna a vastag kormot csak ki kellet belőle takarítani!
Szereztem 1 benzines forrasztólámpát ami állitólag alkalmas kipufogó kiégetésére,és b.ssza az agyam,hogy ki kéne égetni.Nincs bajom vele,csak tél van és kinlódok. k..ván félek is,hogy elb.szom,csináltatok ilyet,vagy láttátok már,hogy megy?Azt hiszem a robogón begyakorlom,őrá úgyis ráfér ez a kis műtét csak nem robban fel a cső!
NA hellosztok!!
megvettem a vertex dugót..21000Ft
a hengerem nem sérült amúgy csak nagyon kicsi karcok voltak bvenne de felpolírozták..az szinte semmi szóval megvettem bele a B-s túlméretet ami 0.01mm el nagyobb...véleményem még nincs a motoorról mert hideg van és ma mentem vele össz-vissz 8 km-t.De egy valamit elrontottam...kicseréltem a tömítéseket a dugót ,csapszeget....de a tűgörgőt nem:S és most ez idegesít hogy jó a motor de ciripel..nem csörög hanem olyan mintha csapszeges lenne pedig az új..szóval a tűgörgő lehet.nem?? vélemény??
Valaki nem tud valohol első indexra búrát? Én sehol se találok.
nagyobb lánckerék