egyébként szépen oldja a lerakódott fékbetét port is a dugattyúk vagy azok környezetéről is
a válasz ott van a 11487-es hsz-ban
hanem annak a terméknek a tisztító folyadéka. Az itthon ismert (kék dobozon sárga betűs, hajtógázos) WD-40 titkos összetevőkből áll de állítólag petróleum alapú kenőanyag ami rendelkezik még sok egyéb tulajdonsággal is (pl. vízkiszorító, rozsdaoldó...stb), de mivel főleg kenőanyag az összetevői a felületen maradnak, ezért is jó korrózió gátló, gondolom én.
A srác a videón ha a nálunk elterjedt hajtógázos WD-40-el fújná ilyen bőszen össze a motorját akkor megnézhetné a fékbetéteit utána...
Mi a cégnél a Main Systems termékeit használjuk amelyek között szintén van zsírzó, zsírtalanító, csavarlazító és még számtalan egyéb ipari felhasználású szer, de én azokat sem használom erre a célra
Leszedem a féknyerget, kiveszem a betéteket és csak annyira pumpálom ki a dugattyút amennyi a hasznos útja, átnézem nincs-e bemaródás, féktisztóval befújom és ruhával letisztítom majd vékonyan bezsírozom, ezután visszatolom a helyére egy befeszített csavarhúzóval óvatosan a minimumig, majd a betéteket is a helyükre teszem. Aztán felszerelem a féknyerget és néhányszor rápumpálok a fékkarral amíg az felkeményedik, vagyis amíg elérik a betétek a tárcsát. Eddig még nem volt fék problémám
Nem attól félek, hogy rámegy a betétre, hiszen a betéteket kiszedem a dugattyúk átkezelése és bezsírzása előtt... Zsírt használok és nagyon vékonyan kenem be a kitolt és letisztított dugattyúkat, éppen csak annyira, hogy fénylik tőle, vastagabban nincs értelme mert úgyis letolja a felesleget.
Aztán pár nap késéssel 1 nappal indulás előtt délelőtt megérkezett.. Gyorsak, de már nem nekik van a legjobb áruk
Nem tudjátok esetleg, hogy a CB500 S-hez való idomban a kis tárolórekeszt lehet valahol külön kapni, ha igen, hol?