Köszi a gyors választ, igazából én nem értek ahozzá. Tehát 3-5 éves gyerek szintjén... Izzóval keresgéljek áramot? Ha ég az izzó, akkor ott az áram, igaz? :D Sőt, ha ég, akkor ott már tűz is van.
Viccet félretéve nem akarok gányolni, ezért szerettem volna itt megkérdezni a teamtől, mert őszintén szólva ez az akkura rákötés ellenkezik az elveimmel, mert gagyi. :)
Hátha tud valaki okos megoldást?!
Mondjuk a lámpámra is rköthetném, de azt sem tudom hogyan kell? Mert az mindig felkapcsolom, ha elindulok - a jobb látszani, mint elvágódni elvet követve -, mert már megborult, óvatos motoros vagyok. :D
Ennek a dolognak nincs saját áramfogyasztása. Nyugodtan kösd rá direktben. Ha
valamiért neked ez a megoldás mégsem szimpatikus , akkor keress egy izzóval olyan pontot , ahol csak a gyújtás bekapcsolása után van feszültség! Csak jobb lenne , ha az akkuról kapna, mert a puffer-hatás miatt ott a legsimább az egyenáram. De autósboltban egy ilyen túlfeszültségvédő kétlábú rákötése is ajánlatos. Az elektronikák védelme miatt.
Rendeltem egy ilyen szivargyújtó és usb csatlakozó csodát, de még nem szereltem fel, mert gondoltam megkérdezem a szakértőket itt a fórumon.
A gyári leírás szerint akkura kell direktben rákötni, de ez nekem egyáltalán nem szimpatikus megoldás, mert szeretném, ha csak gyújtás alatt kapna naftát.
Küld meg az e-mail címedet ide: adorjani@proteo.hu
Bocsánatot kérek, hogy ilyen későn jelentkezem újra. Nagyon elfoglalt voltam és nem néztem a fórumot.
Sziasztok
feszültségszabályzó kimérésének /jó e vagy sem/ van valami egyszerű módja?
Kaptam egyet az előző tulajtól, de nem tudom, hogy jó-e.
nem akarom beszerelni, amíg nem tudom, hogy jó-e, nehogy tönkretegye azt is ami jó :/
98 as CB500 s ről van szó
előre is köszi
Szia!
Miben állt a felújítás? Én is gondoltam rá, hogy esetleg valahogy feljavíthatóak a szárak, de az is kérdés csinálnak e ilyet? Ha igen, ki és mennyiért?
Mert sokszor a teló felújításon azt értik, hogy új szimering+olaj és fel van újítva!
Természetesen nem tudok ennyit rákölteni a gépre, amennyiért a nagyvas adja.
a nagyvasnál kapható teleszkópszár link, nem egy olcsó dolog
Én 2009-ben vettem bontott teleszkópokat, mert egy balesetben elhajlottak a szárak, akkor 65E-ért vettem. Azok sem néztek ki túl jól első ránézésre, de felújítottam őket és azóta is hibátlanul működnek.
Koszi a segitseget. :-D
Meg egy kerdesem lenne.A ketnyelvu adasvetelit hogy ertelmezzem?van ilyen es ezt kell kitolteni,vagy az ott kitoltott nemet adasvetelit kell nekem itthon leforditattni es hitelesiteni?
Sok? Kérdezd meg a Hondat mennyi az új. Anno az Er 5 nél egy srác akart eredet Kawasaki gyártmányt venni, egy szár került újonnan potom 210 ezerbe!
Szerintem kurta gyorsan rabolj rá azokra a szárakra ha jó állapotban vannak!
Nyilván a lakóhely közelében érdemes keresni. Neten is találni több vállalkozást. pl ilyeneket http://www.biztoshely.hu/gepja...
Konkrét embert nem mondok, mert azért volt benne zsiványság és személy szerint aki nekem intézte, nem volt a legmegbízhatóbb. 2 nap helyett 2 hétbe telt neki..
Nagyjából gatyába ráztam (rázattam) a CB-m. Első teleszkópok ki voltak pukkanva, folyt az olaj, minden olajos volt az első kerék, féktárcsa fékbetét. Szóval igen gyilkos állapotban volt. Szimering csere után raktam rá egy MZ porvédő harmónikát, tökéletes lett!
300km megtétele után néztem a felnin van néhány csepp olaj. Hát ez meg honnan került oda?! Megmozgattam a porvédőt és fél deci kifolyt alóla. Azt hittem infarktust kapok!
Szóval most nagyon rosszul érzem magam :( Azt mondta a szerelő, hogy pikkelyes a króm szár és szétdörzsöli a szimeringet. Más is tapasztalt ilyet? Most azon vagyok, hogy kellene 2db króm szár, mert ez kuka ahogy nézem. Itthon nem találtam egy bolt kínálatában sem ilyen alkatrészt. Használtat találtam egy srácnál, de nem láttam a saját szememmel. 35E adja a párat. Nem sok ez egy kicsit? Ki tudja az meddig bírja... Hogy állapítom meg, hogy jó, vagy sem?
A CB-m 97-es 500V, amit kínál az 2002-es évjáraté. Van különbség szerintetek?
Helló!
Azt javasolnám, hogy az ügyintézést rá kell bízni egy arra szakosodott emberre! Sok időt, bosszankodást futkosást, idegeskedést meg lehet spórolni. Szerintem megér néhány ezer forintot.
Nekem Ausztriából jött a motor, amikor elmentem érte az ügyintézőhöz, minden papírja megvolt, rendszám, forgalmi. Később megkaptam a törzskönyvet is. Csak megbízást kellett aláírni, hogy a nevemben eljárjon. Kell az adásvételi szerződés, de mindenképpen 2 nyelvű a bonyodalom elkerülése miatt.
sziasztok
Nagy valószínűséggel meghalt a fesszabályzóm/bízom benne hogy ez és nem más szállt el./
Ki milyen típusút ajánl bele?
Nem akarám megvennia gyárit 162 euróért, ha nem muszáj.
Előre is köszi
Sziasztok.Tud nekem valaki abban segíteni, hogy ha Németországból hozatok egy CBF 500 at akkor mit és hol kell intézzek, hogy magyar rendszámot kapjon? Köszi.
Hmm...igen.
A jelenleginek az a baja hogy van egy sárga folt a közepén,gondolom a nem megfelelő izzótól,azon a részen picit meg is van repedve.
Egy képet tudnál küldeni a ricsike.toth@gmail.com ra?
Meg ide írd le,hogy mennyit is szeretnél érte kapni.^^
Plexid nincs? :D
koszi
Zolibá akkor át tudod küldeni azt a felhasználói könyvet amit beszkenneltél?
A többiektől kérdezem ti mivel védekeztek a tolvajok ellen?
Szeretnék egy jó minőségű láncot venni a motorhoz. Egy jóféle Abus láncra gondoltam. Valami edzett láncszemekkel amik ellenállnak az erővágónak és a fagyasztásnak. A flex ellen nem lehet védekezni.
A motor értékének hány % -át ésszerű még megelőzésre költeni? Kérdezem ezt úgy, hogy Pesten álltalában garázsban állna ,de ha úgy adódik egy-egy estére szeretném ponyva alatt valami mozdíthatatlan tereptárgyhoz láncolva hagyni (Buda III. ker). Lehetőleg úgy hogy még reggel is ott találjam, ahol hagytam.
Ha a választás szabadságát az anyagiak korlátozzák akkor ne legyen válogatós az ember. Nem az észt osztom, hanem tapasztalatból beszélek. A két Honda után meggyőződésem volt hogy a harmadik is az lesz, aztán érdekes módon belefutottam egy Suzukiba, sebaj majd eladom ha tényleg annyira gáz mint ahogy azt sokan mondják... gondoltam én akkor, azóta eltelt 6év.
Szóval inkább állapotot vegyél és ne típust, vagy kilométer állást.
Viccet félretéve nem akarok gányolni, ezért szerettem volna itt megkérdezni a teamtől, mert őszintén szólva ez az akkura rákötés ellenkezik az elveimmel, mert gagyi. :)
Hátha tud valaki okos megoldást?!
Mondjuk a lámpámra is rköthetném, de azt sem tudom hogyan kell? Mert az mindig felkapcsolom, ha elindulok - a jobb látszani, mint elvágódni elvet követve -, mert már megborult, óvatos motoros vagyok. :D
Köszi,
Norbi