Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Mit gondoltok egy ilyen lámpatestről? CBF500-on nekem még a "recés" van, ezzel jobban nézne ki, meg gondolom jobban is vilagítana. Lehet kompatibilitási vagy egyéb probléma?

http://www.ebay.co.uk/itm/Clea...
Ok. Széles utat!
Szia!
Köszönöm, közben szerencsére megoldódott a dolog.
A belinkelt bowdent én is megtaláltam, de nem voltam biztos benne hogy jó az enyémhez is, mert azt írják hogy 1994-96 közötti gépekhez jó, az enyém pedig 2002-tes gyártmány. Mondjuk szerintem ennek ellenére jó lett volna.
Sziasztok!

Nincs valakinek ötlete, honnét szerezhetnék be villámgyorsan kuplung bowdent? Péntek délután indulnék túrázni, de most vettem észre hogy a gyári bowden sajnos rosszabb állapotban van mint amire emlékeztem.
Elvileg az enyémet is csinálja, de még nem szólt, hogy készen lenne... :)
Szia.
Az enyémet Petya89 (petyaa89@freemail.hu) most csinálja Szegeden. Egyelőre nem kaptam meg, nem tudok róla véleményt mondani. Írj neki emilt.
Üdv.
Sziasztok!Kérdésem lenne.Mitől csinálhatja a kilométeróra mútatólya azt hogy 30 km/h és 60 km/h kőzőtti sebeségnél ugrál?Alatta és felette meg sem rezdűl.A bowden jo,be van bőven kenve.A kihalytás is rendben van szerintem.Őtletek?
Szia, Mérésem szerint 60-70V is kijön 2 fázis között mérve fordulaton, elvileg az jó. Beszereztem egy újabb szabályzót (minőségit, hatalmas hűtőbordával) de sajna ez is forrósodik pillanatok alatt szóval nem merek menni a géppel mert biztos hogy ez is tökre menne így hamar. Sajnos valami komolyabb problémával állok szemben. Esetleg valaki ráérős idejében ránézhetne kézrátétellel :) hogy az övé mennyire melegszik, de biztos vagyok benne hogy annyira nem hogy az ember keze nem állja, mint az én esetemben :(
Köszönöm a tanácsokat. A nyomásprobát majd elvegezzük az új tűszelepekkel. A benzincsapot ellenőriztük már, az jól működik. A gyertyák jól néznek ki, ezért azokat még nem akartuk cserélni.
Legközelebb, mikor kinn van a karbisor és cserélve lett a tűszelep meg tiszta a karbi is legyen egy 20perces-fél órás nyomáspróba a karbin! Semmi sem kell hozzá, csak egy kis benzin, vagy 2 méterrel magasabban mint ahogy a karbisor van. Rögtön kiderül, még beszerelés előtt, ha enged a tűszelepnél a karbi.
Én esetleg vetnék egy pillantást a tank benzincsapjára (ill. az abban lévő vákuumszelepre) is, ui. álló motornál annak elvileg zárnia kellene...
Bocs, nyilván nem a henger oldalán, hiszen az festett, hanem valamilyen közeli fémes felületen...
Szia!
Nem magas mégis a benzinszinted? Nem kellene bűzleni (bár szerintem a benzinnek igenis jó szaga van :) és a túlfolyón sem távozik üzemanyag ha a porlasztó rendben van. Persze ha szerelő (aki valóban hozzáértő) nézte át a karbikat, akkor azoknak már illene rendben lenni.
A leírt jelenséget produkálhatja még valamilyen alattomos gyújtáshiba is, ami esetleg csak huzamosabb üzemeltetés, melegedés hatására jön elő. Lehet probléma a gyújtás jeladónál, kábelezésnél, vezérlőnél, trafóknál, nagyfesz kábelnél, pipáknál és még a gyertyákkal is. Azt hiszem első körben gyertyákat cserélnék és átnézném az összes villamos csatlakozást. (Egyik ismerősöm vett egy svájci út előtt új NGK gyertyákat ami mint később kiderült hamisított volt és ugyanígy szívatta!
Aztán ha ismét megáll, pipák le, tartalék gyertya bele és a henger oldalán szikra ellenőrzés.
Sziasztok megint én lennék. Olvasom a fórumot az elejétől ,próbálom behozni a lemaradásomat, csak kicsit sok a 600 oldalnyi hozzászólás.

Lenne egy problémám, ami kezd elharapódzni, lévén nem tudjuk pontosan rámondani, hogy melyik alkatrész a hibás.
A karburátorommal van olyan probléma, hogy motorozás után (50-100Km) leállítom legalább 30 percre oldaltámaszra, és utána nem indul.
A karbi megtelik benzinnel, a túlfolyón távozik a többlet, bűzlik az egész az üzemanyagtól. Eddig kétszer produkálta, mindkétszer utánfutózás lett a vége.
Első körben tűszelepre , annak elkoszolódására, fennakadására gondoltunk. A szerelőm a karbit szétszedte még egyszer áttisztította, leellenőrizte a tűszelepet + megtisztította, úszót ellenőrizett , benzincsövet cserélt, összerakta.
Ezt még 2x kellett megismételnie, hogy újra jól zárjon, normális legyen a benzinszint.
A furcsa, hogy amikor jó akkor addig kimegy a világból amíg meg nem állsz min fél- egy órára.
Szerintetek mi lehet a probléma?
A két új tűszelep már be lett rendelve.
A generátor fordulatszámától függően kb. 8V-20V-ot ad ki magából ami ugye eléggé ártalmas az aksinak. Pláne, hogy váltóáramot ad ki magából! Ezt a fesz. szabályzó alakítja egyenfeszültséggé, és a 13,7-14,4V feletti teljesítményt meg hővé alakítja. Ezért van az, hogy a fesz.szab. igazándiból egy hatalmas hűtőborda kevés, de combos elektronikával. Sajnos nagyon sok a kókler utángyártott fesz.szab, kevés a minőségi, de ha találsz egy jó elektroműszerészt simán jobb fesz.szabod lesz mint a gyári!

http://www.sportmotor.hu/motor...
Helo!
sztem a 15 Volt eleve sok egy akksinak, tönkreteszi...
Helo!
Üdv mindenkinek! Ősz óta vok tulajdonosa egy CB500nak, azóta olvasom a fórumot. Ami érdekelne témában: leömlők cseréje savállóra, esetlegesen 2 a 2-be fajtára.
Sziasztok!

Én is új Cb tulaj lennék pár hónapja vettem a gépet. Sajnos a megvásárlás óta feszültségszabályozó problémákkal küzdök. Megvásárláskor baromi magas volt a töltés 19-20V körül úgyhogy cseréltem egy szabályót. vettem egy utángyártottat de sajnos az kb 1000km-t bírt és kipurcant, ami várható volt egyébként mert beszereléstől kezdve baromira melegedett. egyébként azzal jó volt a töltés közel 15V amíg töltött...
Segítségeteket kérném, más is küzdött e már ehez hasonló gondokkal, és hogy milyen szabályozót ajánlanátok.
Egyébként imádom a gépet nagyon jó a ketagóriájában, de sajnos így nem tudom használni egyenlőre :(
És egy kép Íme:
Új CB tulajdonosként kérnék tőletek egy kis segítséget.
Szeretnék beszerezni a motorhoz egy bukócsövet. A régebbi hozzászólásokban találtam róla nyomokat. Volt szó valami gyáriról amit 17e pénzért be lehetett szerezni.
Én kicsit túrtam a netet de nem találtam rá.
Ha valakinek lenne eladó, vagy tudja hol lehet beszerezni, érdekelne. (fekete 3 pontosat részesítem előnyben, lévén sok króm nincs a motoromon)
Ugyanitt keresek még gyári szerszámkészletet, az enyémből sajnos elveszett az évek során.
Az eddigiek alapján tudom, hogy Te is szereted a kreatív, egyedi megoldásokat, viszont a gagyi, "drótozott", összetákolt munkákat nem. Ezért is örülök, hogy az én ötletem tetszést aratott.
Tudom néha nyers vagyok, de ami jó, vagy tetszik (főleg ha egyedi gyártmány), azt elismerem.
Köszi Laci! Tőled különösen jól esik az elismerés.
Majd megnézem munkavédelmi boltban, hátha ott van jó árban.
A pontok mit jelentenek a "köszi" után? Fingom sincs mi volt az üzlet neve, Derecske főterén várakoztam a pirosnál egy 25tonnás teherautóval amikor tőlem balra kiszúrtam a mellényt, legtöbb gondot az okozta hogy hol parkoljak le azzal a döggel. Pontosabban nem tudom neked elmagyarázni, szerintem találsz te is ha akarsz, biztosan nem az utolsó két fellelhető darabot vettem meg az országban.