Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

S-es CB-re honnan tudnék plexit,valamint fényszóró burát szermányolni?
(Bontók eddig off)
Sajnos nálam jelenleg a "pénz beszél", a rendelkezésre álló mintegy 400-450 e Ft-ból CB-t csak nagyon lepukkantat tudnék venni, és nem volna keret a rendbe tételére sem. Az ER5 igazából nem tetszik, GS-ből viszont ennyiért már vannak egész tűrhető állapotúak. Persze mire a jogsi a kezemben lesz (még legalább egy hónap, ha nem több), addigra még alakulhatnak a dolgok. Vagy kivárom a szezon végét, és akkor szebbet kapok ugyanannyiért.
Kedves bogyo112!

Engedd meg, hogy tegezzelek. Egy percig se gondolkodj más motoron, mint a CB500-as. A három gép közül messze ez a legmegbízhatóbb, legminőségibb és mellesleg a legerősebb is. Ezt nem elfogultságból mondom, ez szimpla tény. Lehet, hogy drágább a társainál, de bőven kárpótol az élmény.

Üdv.: Laci
Köszi szépen, ez még nekem is jól jöhet. Most upgradelem a jogsimat A1-ről A-ra, és egyelőre vívódom a CB500 - GS500 - ER5 hármas öreg és olcsó tagjai között...
A Haynes féle megvan nekem is. A gyári motorhoz adott érdekel igazán.
Megtörtént a beszkennelés, de úgy látom, hogy az előbbi részletesebb, mint az én német változatom, amely 110 oldal.
Én az asszony motorjához ezt töltöttem le. Szerintem nincs jobb:
http://vk.com/doc229997541_361...
Köszönöm bármelyik jó lenne, de nem akarlak titeket több száz oldalnyi szkennelésre kárhoztatni ha esetleg valakinek már megvan. Mert azért nem két perc annyit sszkennelni.
Ha nem kaptál szerelési kézikönyvet, és tudsz várni, akkor holnap beszkenneltetem az enyémet, amelyet az én motorom igen rendes előbbi németországi tulajdonosa, egy hölgy a motorral együtt megküldött nekem. Tehát német nyelvű.
Nekem könyvben meg van. Angol, német, francia nyelvű, 100 oldal egyenként. Nekem sajnos nincs időm mostanában beszkennelni.
Valakinek nincs esetleg cb500 user manual-ja digitális formában? A szerelési megvan , de érdekelne a felhasználói is. Már csak az ilyen mindennapi beállítások, kezeloszervek és egyéb használata miatt. Angol vagy német nyelvű is jó.
A mail címem : cskbalzs@gmail.com
sziasztok! eladó egy motoros táska CB500F-re és CV500R-re is fel lehet szerelni, részletek itt: http://goo.gl/T1Y8vg
Nekem még friss a vásárlással kapcsolatos élményem.
Első körben vigyél magaddal valakit akinek már sok motorral volt tapasztalata, esetleg szerelő.
Totalcar/bike on pont mostanában került fel egy ilyen használtmotort vevős checklist http://totalbike.hu/technika/2015/06/05/igy_kell_hasznalt_motort_venni/
Nekem most az a tapasztalatom, hogy érdemes minnél makulátlanabb motort venni, mert annál több nyűgtől kíméled meg magad. Pár felújítani való meg így is úgy is lesz rajta.


Nem ide tartozik, de közben a saját gépsárkány átkerült egy másik szerelőhöz. Elméletileg hétfőre tud már majd valami okosat mondani. Nem volt elragadtatva, hogy a karbit "Lego" formájában kapta meg, viszont kárpótoltam egy 3 oldalas "mi történt eddig a motorral" leírással.
semmi extra szerintem. Azokra kell figyelni, mint minden motornál.
Hááát nem tom! Lelkesnek én is lelkes vagyok, de a motorszelesében 1lépés előre, és 1vissza az átlagom. A karbibeállítást is már 6 éve űzöm! Mindig az van, hogy na most már tuti, aztán mégis szétszedem még1x utoljára. Most is vár rám egy főfúvókatű állítás, és azután már csak szinkron kell, és kész!
Tavaly én ott mérettem kompressziót, meg szinkronizáltattam a karbijaim. A kompresszióm gyári volt, erre csak annyit mondott, hogy "honda", a karbim mókolására meg azt, hogy kicsit még piszkálnom kéne, mert egy kicsit keveset kap. És valóban...
Az általad ajánlott szerelőre rákerestem, uh most az időben való lefekvésből a videóinak a nézegetése lett.
Én nem akarok megbántani senkit, de szerintem ott gépátvételkor kb a Laci motorja menne át.
Fóton lakok lakcímkártya szerint. Most itt is van tárolva a motor. Dunakeszin van egy ajánlott szerelőnél. Én értékelem a lelkesedését ,de a bizalmam kezd megcsappanni. Amikor megvettem a motort akkor még ment. Volt egy kis falsch szívás baja akkor is. Akkor kicserélte a karburátort a hengerfejjel összekötő gumicsöveket, mert valóban elrepedezett , rossz darabok voltak már. Szezonra felkészítés volt folyadékcserék, szelephézag állítás, kormánycsapágy újrazsírzás , féknél főfékhenger felújítás és valami porvédő csere stb.
Utána kb 150-200 km el jelentkezett ez a hiba ami azóta is fennáll.
Csak már két hete, hogy először jelentkezett a hiba. A szezon meg csak múlik.
Egyébként ha jó a tűszelep akkor nem szabadna a mocinak beáznia! A pillangószelep holtjátéka ilyet tuti nem okoz! Bízol a szerelődben? Hol laksz? Én ha szerelőről van szó, Taschner Motors Service szerelőben 99%-an megbízom, és ez nagy szám! Bizalommal merem ajánlani!
Csereszabatos, csak! Elöször is a a karbin van egy vákumcső csonk, az le kell dugózni (CB-n nincs). Másik, hogy főfúvókát kell cserélni (128ról 124re CBF kontra CB), meg a főfúvókatűt, szívómembrán rugót. A többi sztm ugyan az. A CO azt hiszem CB esetében 2 fordulatnyi, CBF esetében 2.5 fordulatnyi, de ezzel a szerelő eljátszhat. Egyéb változás nincs. Tudtommal mindkettőn az alapjárati fúvóka az a 38as.
A tűszelep csere nem oldotta meg a problémámat sajnos.
Közben a karburátort tüzetesebben megvizsgálva talált még a szerelőm egy-két dolgot ami nincs igazán rendben.
1. Pillangószelep tömítései amik oldalt is látszanak a karburátoron, (mert a Honda nem dugózza le) elöregedtek, itt is tud egy kis Falsot szívni a motor.
2 Szétbontva komoly kopás látszik a pillangószelep bevonatolt tengelyén.
3. És a tengelynek van egy 0,1-0,2 es lógása.
Azt mondta ilyen széthasználódott karbit nem látott még 16 éves motoron.
Nézegetek most esetleg másik karbisort. Felbukkant egy 2008-as CBF500 as karbija. Mennyire csereszabatos ez az alkatrész a CBF- CB között?
Tudom, hogy az emissziós normáknak megfelelően belekerült a kipufogógázokhoz + levegő hozzákeverése dolog.
A felfogatása vajon azonos? Illetve a fúvókák és egyéb beállításos dolgok.
Van róla valakinek tapasztalata?
Ez a 2008-as karbisor lenne 25e , a Ricsibontósat ma délután akarom meglesni.
Szevasztok !

Júni 20.-án Ercsiben a kikötőben Honda találkozó lesz!
Belépő nincs.

Sátrazni lehet.
Sziasztok! Első motoromnak vennék cb500at. Mi az amire oda kell figyelni vásárláskor ennél a típusnál, illetve gyermekbetegsegek, gyakoribb meghibasodasokról kérnek tapasztalatokat? Sok cikket olvastam altalanossagokban a vásárlásról, de sikerült leszukitenem az érdeklődésem erre a típusra, és úgy remélem, hogy itt kapok választ. Köszönöm a segitsegeket előre is!
Szeretnék vmi pofásabb kipufogót is feltenni. Szeretném ha vmi duruzsolós hangja legyen, nem akarom hogy hangos legyen, hogy bőgjön egy húzásnál. Mit ajánlotok, milyet tegyek rá. Árban azért vhol 50ig gondolkozok.