Az én véleményem az, hogy valami "tárcsa barát" betétet tegyél előre. Olcsóbb és egyszerűbb cserélni, mint a tárcsát. Nekem a gyári betét után AP Racing organikus lett betéve, miután bekopott nem volt érezhető különbség az előzőhöz képest. Nyilván ez normál motorozási stílusra igaz, szélsőséges viszonyok között sose próbáltam. A hátsóról nem tudok mit mondani, 21 évesen és 50000 km-nél még kutyabaja nem volt a gyárinak, mikor eladásra került a motor.
Kedves fórumozók.Eladó lett a motorom.Ápolt,karbantartott,extrákkal felszerelt.Ha módotokban áll,segítsetek.Nem zsákba macska,jó motor.A hahun is hirdetem,ott van több fotó is.Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Most,hogy így nézegetem az előzőekben felrakott km óra képét,rájöttem hogy az enyémen nagyon csúnyák már a visszajelző lámpák feliratai!
Van erre valami bevett eljárás,hogy újra a régi legyen vagy esetleg lehet cserélni az óra keret részét?
Sziasztok! Eladó pár cucc, akár egyben is akciósan :)
Láncvédő: 2e
Lánckerékfedél, tükörre kopva: 1e
Első-hátsó féklámpa kapcsoló(dobfék): 2e
Fékpedál, nem görbe, nem hegesztett: 5e
Farokidom, pár karccal: 5e
Hátsó komplett sárvédőidom, rendszámtartóval, nem törött, nem vágott: 3e
Gyújtáskapcsoló gyári kulccsal, ülészárral: 10e
Kapaszkodó: 2e
Budapesten személyes átvétel, vagy postázom is.
Köszönöm a választ!