)
Ha nem tévedek, akkor ez egy 1000RR első futómű alsó-felső kiflivel+ sárvédő+radiális féknyergek a hozzájuk való tárcsákkal+radiális felső fékmunkahenger... de lehet hogy rosszul gondolom. Egyszerűen brutális az eleje, nagyon markáns, sokkal határozottabb megjelenést ad. Király!
nagyon királyul néz ki, a hasidomot mondjuk színre fujathatnád, vagy esetleg a motorra kéne valami piros, mert így egy kicsit elvonja a tekintetet a többi részről
első ránézésre azt hittem 600-as, a blokk is tök hasonló erről az oldalról, a hűtőborda-szerűségeket leszámítva
Meg az egydobos megoldás is fincsi, gondolom van bent pár plusz paci is
Mennyit lehet kihozni ezekből a 900-asokból, mert egyik havernek volt 900-as Hornetje(míg ki nem ütötte alóla egy figyelmetlen liba, és a váz kitört egy darabot a hengerből---T.K.
), másik havernek Z-750-e, és a Kawa gyorsulásra, végre, sőt nyomatékgyorsításra( 6.-ból, 100-ról) is ugyan úgy ment
. Igazából az a baj a használtmotorvásárlással, hogy nem tudjuk a motor előéletét. Először is próbálj a környékről venni motort, és kérdezz utána, deríts fényt a motor előéletére! A kilóméterek száma nem fontos, hanem az, hogyan bántak vele.25-30ezer km még reális a 2001 környéki gépekben, a Hornetnél akkor volt modellfrissítés, belekerült a 17-es felni, ami gumivásárlásnál had ne mondjam, mekkora előny! 2003-tól már digitális km óra+plussz idomok nem kerekdedek, hanem hegyesek, ill. szarabb színű fényezések
(enyém "tahiti blue" gyönyörű metálkék, amin 8 éves kora ellenére egy karcolás sincs) az a szerencse a hornetekkel, hogy sokan túrázásra használják, így kevés van legyilkolva, de azt látni a karcos idomokból, deknikről, csak sérülésmentest szabad venni, mert elég nagy a kínálat. az ár extráktól is függ. Sportkipuffal gyönyörű a hangja, ha neked kéne megvenni+70-80e, a tükröket,indexeket is cserélni szokták, elég pofás motort lehet belőle varázsolni. Sok lehetőség van bent: sportkipuff, sportlégszűrő, fuvókázás, máris 100 paci garantálva, előre kisebb lánckerék, és egyszerre adrenalinbomba a Hornet. a karburátor miatt 6 alá nem lehet vinni a fogyasztást, 200 fölött 8-at simán bevágja, de olyan sima a járása, mint egy injektorosnak sem: ha akarod, 30-nál 6. :1000-1200-as fordulat, és nem rángat! 2-3ezertől elkezd húzni, 6000-nél kis rezonancia, 10.000-től egykeró, és kilő
Éedemes a futóműre figyelni, ha estek vele, üthet a felni, de a tárcsa is, szimering sérülhet, de komoly tulajtól hibátlannak kell lennie! Havernek Z-750-e van, a HOrnet sokkal kényelmesebb, 30 kilóval könnyebb, és gyerekjáték vele motorozni, könnyebb, mint egy 125-ös MZ-vel! Igaz a Kawa gyorsulásra picit megveri, nyomatékra nagyon, de az összkép jobb a Horneten. 2 személynél viszont a hátsó rugóstag kevés, azt érdemes cserélni egy jobbra. 1.000.000 forint körül kaphatsz 650-es 2003-2004-es SV-t, amit úgy elver mindenben, régi Fazert, aminél megintcsak jobb, meg 1000-es VTR-t, ami jobb a Hornetnél, de 8-9 litert eszik, és drágább fenntartani.
Pl. Kawa Z-750, Gsr, új Hornet, Aprillia shiver, egyre merészebbek a tervezők, és kell egy kis igő, amíg az ember megszokja őket. viszont a Hornet motorikusan, futóműben, vázban, mindenben csak előnyére változott, biztos még kezesebb-közvetlenebb lesz!
. Modjuk az, hogy gyárilag nincs rajtuk sárvédő, picit hülyeség, de a rugóstagot kéthetente pucolva nem vészes, meg így legalább magasabbnak tűnik a hátulja! a kipufogót sajnálom, az volt a Hornet legszebb része, most a legcsúnyább
ha vennék egyet, egyszerre leflexelném a nagy gyűjtődobot, és akkor szép lenne, nem lenne felesleges 5 kiló, katalizátor hiánya meg hozna még pár pacit is
De nekem a régi Hornet marad a szivem csücske, a 98-00-ig gyártott, az újabb (2001-2006)már megkapta a "Honda-egységcsomag" tankot,farokidomot, lámpát, enyém még kerek és szexi,nem hegyes, arról nem is beszélve, hogy az újabbak szürke fényezése elintézi az egész látványt, sőt, még a váz,meg a felni is sima fekete, nekem meg még metál-fekete
Egyedül a fordított villa kéne belőle. a 2007-es meg nekem túl drága, meg pici lenne, akkora, mint egy 400-as bandit, valahogy nem az igazi.
Ha valami fejlemény van, azért este még benézek.
Pusza mindenkinek!