minél kevesebb anyagból kell csinálni de azt úgy, hogy statikailag jó teherhordó legyen. A CB 1 tartójánál az erősítésen gondolkoztam amikor beugrott, hogy az utasnak még "majrévas" is kell
így azzal a felszálló vasakat is meg tudtam erősíteni.
Én valami olyasmit hallottam Miklós, hogy néha a kezedet is le szoktad tenni!
De tudom ezt csak a rossz nyelvek terjesztik,hogy randa foltokat tegyenek, a tiszta motoros páncélodra!
Nem laknál olyan messze, már rohannék a törülközővel, hogy a vizes homlokodat megtörölhessem!
Szép reggelt motorostárs!
Mi ebből a tanulság?
Sokat használod a féket!
próbálj úgy menni, hogy több motorfék, kevesebb fékkarhoz kapkodás! Régi igazság, hogy a motorfék szinte ingyen van!
amikhez lehetne gyártani középső doboztartót. Az én középkonzolom Givi és a motorral kaptam, ha nem lett volna rajta gyári akkor csináltam volna hozzá, úgy mint ahogy a CB-1 hez is. A Givihez gyártottam az oldalsó konzolokat amit a videón láttál. A nyereg alsó részét fotózd le, ott ahol a segédváz van és keresünk megoldást a tartóra úgy, hogy a hátsó kapaszkodó is tehermentesítsen.
Kicsit közelebb laknál megoldanánk hamar, nem nagy dolog.
Szép jó estét kívánok türelmi zóna koptató motorostársak!
Hét vége van!
Én is nézegettem sok műanyagdobozt, hátha alkalmas lenne valamelyik oldaldoboznak is!
de eddig nem sikerült alkalmas formájút találnom! Kész vicc, hogy két műanyag fröccsöntött dobozt 40-60 000 Ft-ért akarnának adni! Bőven számolva sem ér többet, 8-15 000 forintnál. Nem értem a sok birkát, miért akarnak meggazdagodni két-három év alatt. vagy azt gondolják, hogy úgyis megveszik?!
Vagy nem tudom...