meg aztán volt hátsó gondolatom is mert azon spekuláltam, ha ma elkészül a mérő akkor az jó indok lesz a próbakörre
így aztán jó kedvvel kezdtem hozzá reggel a feladathoz.
le is álltunk pihenni. Aki motorozott ETZ-vel az tudja, hogy akármilyen jó volt a motor a nyári dögmelegben bizony nem mentek úgy az etkók mint máskor, viszont az Inazuma (bár tudom hülyeség összehasonlítani) ugyanúgy ment mint előtte, ezért úgy döntöttem kell nekem is hőfokmérő mert tudni akarom hanyadán állunk hőfokilag még akkor is ha nagyon ritka az ilyen extrém túra.
úgyhogy kis idő eltelt amíg rájöttem hogyan is kössem be az 5 vezetéket. Először a konzolt csináltam meg majd a vezetékelést a lámpafejben, gyújtáskapcsoló vezérli, kétvezetékes a szenzora és a világításra kötöttem be a háttérvilágítását. Már csak egy problémát kellet megoldani, bejutni a szenzorral az olajtérbe
A hengerfejen több csavar is van ami "O" gyűrűs, nincs funkciója de mindegyik vége az olajtérben van, ezek közül valamelyik lett volna a legjobb, de sajnos a közdarabok amik a készletben voltak nem illeszkedtek egyikbe sem. Végül eszembe jutott, hogy vannak olyanok amelyeket az olajbetöltő csavar helyére kell becsavarni...
ezen felbuzdulba átalakítottam az olajbetöltő csavart úgy, hogy beleépítettem a szenzort és tettem rá egy csatlakozót, így olajcserénél csak széthúzom és már könnyen ki is csavarom a csavart nem kell a vezetékre vigyáznom. Jól működik, nincs útban semminek és még jól is néz ki, ledes a világítása árnyékosabb helyen még nappal is jól látszik.
de a Hagyma a hibás
Ő kezdte!
) amit testre kell kötni, mert mikor nyílnak a fékdobok, belül testre zárja ezt a sarut egy pöcek. Szétszedtem, mert nem nagyon akart kontaktolni, és kiderült hogy egy alkatrész hiányzik, az a kis fül ami zárná a kört. Próbáltam dróttal megoldani, de nem jártam sikerrel, így ezt a megoldást választottam ami a képen látható, és egyenlőre tökéletesen működik. A saruról egy kábelen bevezettem a dekni alá, ahova bemegy a féklámpa, azokat összeforrasztottam, és fékbehúzáskor a képen látható kis fémnyelv zárja testre azt az anyát, ami fogja a sarut. Véletlenül pont úgy egyenesítettem ki a nyelvet, hogy folyamatosan meglegyen a kontakt, és ne másszon el. Remélem leesni nem fog :)
de nem ám kivinni a kinyúlt nyakú pólót amit már nem veszel fel... tessék venni törlőkendőt és azzal törölgetni, majd meglátod mekkora különbség van a kettő között!
Ha ez így lenne akkor a román hegyitúra után az én láncomnak nagyon jó lett volna... de persze ez nem így van
Azt aláírom, hogy a sűrű oldószeres mosás nem használ a gumigyűrűknek, viszont a lánckenő olaj egy idő után összegyüjti és beágyazza a finomszemcsés port ami igen ártalmas a fogaskerekeknek is nem csak a láncnak. Időnként le kell tisztítani és kiszárítani majd friss lánckenővel lekezelni. Nálam ez max 2alkalom évente
Ma gyönyörű idő volt.
Belefért minden!
Még egy négyórás biciklitúra is!
De nagyon meg sem izzadtunk!
Inen már "csak" a szóbelik és a felvételi van hátra
Egyszóval innentől gyakrabban kell engem is elviselni itt
Ha találkozunk, kifejtem.
Tehát csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy: hajrá!
sok volt a túlóra amit nehezített az időjárás, a motor "wellnes" is csak húzódott...
nem maradt rá energiám
a vég nélküli hajsza boldogság szigete ami erőt ad ahhoz, hogy feltöltődjünk a hétköznapi harcok folytatására... tudjátok amikor a kulcs elfordul, felgyulnak a fények a műszerfalon és megszólal az önindító...
Ha nekem annyi eszem lett volna előre, mint a feleségemnek utólag, már három Nobel-díjam lenne!
Most lecsendesedett, de lehet pár helyen fagyni fog.
itt is piszok idő volt, az előbb értem haza
Az a szerencse, hogy nem vagyok gyümölcsfa...
most nagyon csúnyán néznék ki.
viszont nem vagyok készenlétes úgyhogy némi alkohol most megengedett
Most értem haza, és alig tudtam a motort az úton tartani!
Megbolondult az idő! Még van pár gyümölcs a fán, addig bassza amíg mindet leveri!
Már nekem is mondták, hogy "jómadár" vagyok, velem mégsem foglalkozik a Madártani egyesület.
Nekem a kedvenc madaram a Gödény! És a varjú !
Én is néztem olajhőmérőt, viszont nekem ahhoz ez elég sok macera. Majd ha lesz felesleges pénz, lehet veszek olyat amit a nívópálca helyére lehet tenni, nekem az is elég. Néha lenézek nagymelegben, vagy piros lámpánál rá tudok pillantani. Nem kell nekem hogy folyamatosan lássam. Pedig nyilván ez az elegáns megoldás, amit Te is csináltál. Szép :)