Ide is jutott egy kis vihar és vele együtt kézenfogva a vezetékszakadás... aztán, hogy még kerekebb legyen az este, egy zetor kettétört egy betonoszlopot... most jöttem haza ázva fázva
Kevés az infó de vélhetően defekt történt hiszen a lánc folytonosnak tünik! Namármost Balassagyarmat még barátok közt is több mint 200km. Feltételezem, hogy a gumipókos betyárbútor nem tartalmazott keresztkulcsot és motoremelőt...
tehát vagy kértek valahonnan, vagy van arra rokonság aki a segítségükre sietett. Akárhogy is van egy ilyen dolog útközben cumi, nem kicsi, nagy!
Viszont úgy elindulni egy ilyen útra, hogy nincs defektjavító elég könnyelmű cselekedet. Egy spray 1200 Ft, ismeri is a kolléga mert az első kerekét már javítottuk meg azzal a módszerrel, de azt is leírtam ide 2011 július 3.-án az 5503-as hozzászólásban, hogy én mivel biztosítottam be magam az efféle kalandoktól. Tessék legközelebb szót fogadni és akkor nem történik ilyen, ha viszont más miatt volt a malőr akkor én kérek elnézést!
Tisztán léghűtéses.
Amíg elindultam, addig nem esett
Meg amikor hazaértem, akkor pár perc és elállt!
Szép estét Neked!
Egy kicsit!
Hát így még nem jártam mostanában. Elindultam semmi. Alig mentem a biciklivel vagy 300 métert, mikor leszakadt az ég!
De mintha öntenék!
Most már megszáradtam.
Azért sört ittam!
Ma többször eláztam!
Nem röhög, esőben történt!
Mikor elindultam, még nem esett,csakis addig amíg mozogtam!
És megvan a piros póló!
viszont adódhat olyan szituáció amikor nem a szokványos aszfalt úton poroszkál az ember és bizony jó tudni meddig "spanolható" a rendszer büntetlenül
az pedig gépet és embert is egyaránt próbára tesz.
A hagyományos (Edison) izzók hatásfoka elég rossz, ugyanis az energia nagy részét hővé alakítja, ha jól emlékszem Wattonként átlagosan 6-7 lument tud, míg a led ami amúgy egy fénykibocsájtó dióda akár 100 lument is tud, ráadásul többszörösen túléli élettartamilag, arról nem is beszélve, hogy még a kompakt fénycsöveknél is feleannyit fogyaszt
A hagyományos izzók szórt fényűek, mivel a led irányított így kevesebb lumen is jobb fényérzetet biztosít. Vannak már power ledek is ahol jó nagy áramok folynak, ezeknek hűtőbordákra is szükségük van, de ez már professzionális világítás nagyon nagy élettartammal. Olvass utána, érdekes.
Ez is igaz......
De szerintem ezt is gondos kis ferdeszemű mérnökök tervezték, így túlmelegedni nem fog....... Elméletileg.....
Pont ezt szeretem a motorban, nincs dugó, csak haladás
Egyébként én is ebből a megfontolásból, (nomeg plusz kiadás sem kellett) nem vettem a Sevenfiftyre , gondolva, hogy gondos mérnökök tervezték a nálunk délibb országokba is exportálva, tehát bírnia kell a meleget
A Bulldog hogy lesz a léghűtéssel azt még nem tudom, de szerintem annak is bírnia kell
végülis a három dobozba csak marad hely esőruhának is, ezen nem fog múlni!
A defektjavitóban igazad van, vehettünk volna, de itt nem segitett volna, mert olyan volt a sėrülés.