)
Majd megbeszéljük, tőlem mehet akár még idén is :)
sokkal lényegesebb viszont, hogy akár napi 6-700km is simán vállalható legyen a nyergében. Ha később cserére kerül a sor a jelleg akkor is marad és a lóerő sem lesz elsődleges szempont, inkább a nyomaték, azt meg már a ccm hozza magával
A kuplung inkább kigyorsításnál csúszik meg, gondolj bele ha folyamatos 100-as tempónál csúszna... fel se tudnál gyorsítani addig mert már a kigyorsítás fázisában elszaladna a fordulat, arról nem is beszélve hogy már régen szétégett volna a kuplung...
A levetett gumid ugyanolyan oldalprofilú volt mint a mostani? mert ez is okozhat eltérést, régebben a céges Mitsubishikre kaptunk extrém terepgumikat és ott is volt ilyen eltérés, sőt más szorzóval számolták a fogyasztást is. A másik, mint elektromos szakember tudod azt is hogy az áramköri elemek képesek az ellenállásukat változtatni a hőmérséklet hatására, ez az enyémnél is megfigyelhető, hidegebb időben egy picivel feljebb mér a fordulatszámmérő.