Ma szoptam mint a szopósmalac!
Ez a qrva motor, visszaértem megálltam de. 11-kor, ahogy szokásom, és amikor be akartam járni
mi az a búbánatos telelökött nagy lucskos lila-kékeres bárca és bitorló a "gépezet" nem indult!
Se indítómotor se gyújtás!
burkolat műszerek ülés tank le és szórakázás következett!
És most az előbb találtam meg, hogy a vezetékkötegben egy szétcsúszott csatlakozó volt a bűnös! No azt megpréseltem, remélem többet nem lesz ilyen "élmémyem"!.
No de legalább nem unatkoztam egy kicsit sem!
Biztos ami biztos!
Mi a fenét kerestél a kukoricaföldön?!
Mint Veszprémben a 20 emeletes, aztán el kell bontani!
Vagy már el is bontották!
emailcímem
A hidegben csakis cordura aláöltözővel kombinálva, több évtizedes téli motorozás a megmondhatója. Nekem igazából az ujjaim szoktak fázni a kesztyűben és a csizmában is.
-20-nál meg már mindegy mit húz föl az ember, hideg van a motoron. Szerencsére csak 15-20 perc a max. amíg leérek a munkahelyre, azt meg ki lehet bírni, esetleg egy kis indiántánc az öltözőben amikor a kesztyűt lehúzom és eléri a meleg a fagyott ujjakat.
Egészségedre a kacsasültet, meg a mindenféle sok jót.
Látom ez a hiba eléggé elterjedt a motoros körökben.