Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönjük, egyéb?
Arra motorra bármit tehetsz.....akkor se lenne jó amenyit ráköltesz, abból már lehetne MOTORT is venni ....pl. YAMAHA-t
Hmmm...nemtom. Biztos igazad van... ha szűrőt is cserélnek, persze akkor már tényleg más a helyzet, ez nem is jutott eszembe.
Egyébként beszéltem a Corsaro-val progresszív telórugó ügyben, és mondták, hogy a hátsóval együtt érdemes cserélni, úgy érezhető a javulás, úgy van összhangban. Együtt, progresszív telórugók, olaj (talán szimmeringek is, nemtom...?!), hátsó rugó, meg minden 70ezer pénz+munkadíj, ami nem elhanyagolható (kábé 30ezer....) Ütős... de ez nagyon tetszene... egy kis sportosítás a futóművön jó lenne! Kérdés, mennyire lenne érezhető.
Miért tünik soknak???
3liter olaj+szürö+ meg egykis munka dij.
Ennyi.....
Szeva!

A dobozt, tartóval mindennel együtt vágták hozzám (nem konkrétan!) a Maxxpower-ék, plusz volt még meglepibe" egy bukócső (szép és hatásos is, teszteltem sajna ), tankpad, és egy kb 25-30ezres sisak.
Ez alap volt náluk. Egyébként szerintem ők korrektek mindenhogy, határidőket tekintve meg nagyon nagyon komolyak!
Most kérdeztem meg, ha olajat is cserélnek a motorban, akkor a 6000-es szervíz 18ropi körül van ez viszont elég soknak tűnik bazeg... hát nemtom... szóval korrekt banda, csak mintha kicsit drága lenne. Bár gondolom mindenhol ennyi nagyjából!
Márkaszervíz RULEZ!
Hali!

MaxxPower, Takober akik a legjobbat ajánlották.
Bár érdemes lesz kinézni a kiállításra is, van egy olyan érzésem.
(csak oda pénz is kell...)
Egyébként érdemes egy pár kört megjátszani úgy is, hogy kérsz emilen ajánlatot az egyiktől, azt kinyomtatva elmész egy másikhoz, ott látva a konkurenciát alá fognak menni az eredeti ajánlatodnak, amivel vissza tudsz menni az első számú versenyzőhöz, hogy "most akkor hogy van ez itt olcsóbb"?!??
Így elég jó esélyel indúlsz, hogy megadják ők is a kedvezőbb ajánlatot+ valami ajándék lófüttyöt...
Sziasztok!

Chris!

A hátsó dobozodat a motorral együtt vetted (kaptad), vagy később került rá? Mennyi idő le- ill. felszerelni?

Tgyene!

Ha nem titok melyik az a 2 (3) kereskedő, aki versenyben van nálad? Gondolom alaposan körbejártad már őket. Bevallom babonából (míg meg nem lesz –legalább a KRESZ- vizsgám –hétfőn este megyek-) célirányosan még nem mentem be kereskedőkhöz. Csak ha útba esett. De az azért mégis más.

Előre is köszi a válaszokat.
Nos hát, Feleim!

Mi a pálya?
Hol vagytok? Motoroztok? Helyes!
Ha így áll a buli, akkor hamarosan összehozhatjuk az első CBF találkozót! Nincs mese, össze kell ismerkednie a bandának, elvégre nyáron jön a Nagy Összeurópai CBF Találkozó!!!
Na mi van,mi a pálya CBF-es kollegák?
Gondoltam benézek ide, elvégre szegről-végről rokonok volnánk: CBR-CBF

Nagyon megállt itt az élet, remélem azért mert mindenki motorozik.
Ez az olasz túra ötlet nagyon jó, mozduljatok rá szerintem, mert arrafelé nagyon cool részek vannak. Csodaszép vidékek.

Ha esetleg úgy alakul, lehet, hogy én is csatlakozom.
Kiváncsian várom a részleteket.
Szevasztok!

Beindult ám a kis CBF-em! Valószínű tényleg a gyertya volt! Köszöntem!
Gyerekek!!!!

Hír van!

Beszélgetek néha az olasz tesókkal is (az olasz CBF Club tagjaival fórumozok), és olyan képeket láttam, hogy egy nagyon határozott ötlet fészkelte be magát a fejembe.... Na most felkészülni.... nagy levegő.....

Nyáron menjünk el Olaszországba, nézzük meg az olasz tesókat, guruljunk velük nagyokat, és csináljunk marha sok közös képet!!!!!! Mit goindoltok, össz lehetne hozni? Azokta is kérdezem, akiknek még nincs meg a gép, de remélhetőleg meglesz a nyár közepére-végére.

Mit gondoltok, ha nem flancolnánk semmit, pénzben hogy jönne ki? Össze is kéne hozni egy időtartamot, ami mindenkinek jó. Talán júli-augusztus körül...
Ha ez összejönne, srácok, az kibaltázott nagy élmény lenne!!! Olaszország szerpentinjein döntögetni, kb 15 másik CBF-fel, a tengerparton krúzolni, a hegyeken át vonulni.....
Bazzzzzz, nem bírok magammal... De ha ezeket a képeket megnézitek, megértitek ti is!

Na ennek utánanézek még!
Hajrá, hajrá! Mindannyian drukkolunk neked!
ABS ügyben nem vagyok otthon, nekem nincs. Személy szerint feleslegesnek tartom, de nem akarlak lebeszélni!
Sziasztok!
Ha minden jól megy, hamarosan én is CBF tulaj leszek. A kiszemeltem a 600 S verzió, ebben az új meggy színben. A dologhoz viszont el kell adni a Suzuki GS 500-asomat, ha valaki tud olyanról, akit esetleg érdekel, akkor szóljon! Köszi!
Amúgy mik a tapasztalaitok az ABS-szel kapcsolatban, érdemes beruházni rá?
Bjutifúúúl!!!

Én valahol egy ilyen 600N-t láttam narancssárgában! Az volt még nagyon szép! ! !
Ezt láttátok már???


Messzemenőkig egyetértek! Autópályán főleg nagyon jól jön, és többet ér, mint egy valamilyen pótlólagos plexi!
Sziasztok!

Csak egy meglátás/javaslat: szerintem jobban jársz Te is és tgyene is az S-es változattal, mert hosszútávon vagy nagyobb sebességnél nagyon jól jön a fejidom.

Annak idején én is gondolkodtam a CBF 600S-en, szerintem is nagyon frankó gép! :)

Sok sikert, remélem mielőbb összejön a géped!
Sniper

Chris "ch"-val.
Bocs!
Hello Cris, szevasz Jim!

Köszönöm a fogadtatást.
Természetesen láttam a képeket a műmájer topikban. Ember ekkorát még nem sóhajtott.
Viszont azóta tudom mi szebb egy CBF 600S-nél: két kék Honda!

Na, sziasztok!
Sziasztok
Üdv karmi!
A Honda CBF600 egy nagggyon frankó motor. Csak ajánlani tudom
És ha esetleg még kétségeid vannak, akkor nézd meg a Műmájer Majrécsík-Killer Klub 8159-es hozzászólását! Hát nem gyönyörűek?!
Hajrá!
Jim
Szevasz!

Örülök, hogy benéztél, illetve hogy hozzászóltál a dolgokhoz! Biztosan senkinek nincs ellenére, ezt lefogadom! Ha olvasod a műmájer topikot, akkor tudod, hogy tgyene is ilyet szándéxik venni (600 N-t), szóval, ha van bármi kérdésed, hol érdemes, menniyért, egyebek, ő biztos megosztaná veled a felgyülemlett tudását motorvásárlás terén.
Remélem minél hamarabb összejön a motor! Nem bánod meg, ha ilyet veszel, kérdezd JimGardener-t, ő is nemrég vette, és ahogy tapasztaltam, nagyon meg van elégedve vele... mint ahogy mindenki más, köztük én is!
Ha érdekel, nemsokára tervezem, hogy írok a CBF-ről a motorosok.hu "tudásbázis"-ába, ahol motortípusokról lehet teszeket írni, persze teljesen objektív leszek!

Várunk a csapatban!

Üdv Mindenkinek!!

Sárga irigységgel olvasom a hozzászólásokat, mivel én még csak sóhajtozok, hogy:
„Hej! ha én is, én is köztetek mehetnék,
Szép magyar vitézek, aranyos leventék!"
Most járok tanfolyamra (sajnos a korom miatt –no nem kéményseprő vagyok- már a korlátozás nélküli „A”-t céloztam meg), tavaszra-nyárra szeretnék egy motort venni. A típusban még nem döntöttem, de szívemhez legközelebb a 600-as Honda CBF áll (bár még versenyben van a „kis” Fézer, a 750-es Kawa, illetve a kisbandit). Már egy éve elhatároztam, hogy nekem „nagy” motor kell, de se jogsim, se időm se pénzem nem volt rá (eddig Simót gyilkoltam). Úgyhogy maradt az újságok és a fórumok olvasása. Születésétől nyomon követem a „műmájereket” és köszönet Chris-nek ezért a topicért mert a többiekkel együtt sok tapasztalatot megosztottak a többiekkel és a hozzám hasonló nyálcsorgatókkal.
Remélem nem baj, hogy egy „kibic” is beleszól a nagyok társalgásába.
fékcsöben tudok olcsobbat.
sajnos a féked soha nem lesz olyan mint a CBR-é, azon alul 4dugattyus munkahenger van.

Csak hasonlo!