Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, ez jó hír! Amint meglesz a szervíz, és kellemes idő lesz, megyünk!!!! Remélem a többiek is aktívak lesznek!
Üdv!
Én tegnap is mentem egy Esztergom-kört.(délelőtt még nem esett a hó) A gépsárkány már kapálta a garázspadlót, úgyhogy meg kellett futattnom Amint jó idő lesz, viszem az ezres szervízre és felőlem kimehetünk a világból!
Remélem tavasszal nem lesztek ennyire inaktívak

Hé, emberek!

Mi a helyzet? Nagy a csend.
Ha a jövő héten, vagy utána beköszönt a jóidő, akkor kinek lenne kedve/ideje/alkalma egy CBF klubtalis közös gurulásra? Egyáltalán, jó lenne, ha írnátok, mi van veletek, hogy áll a motorozás mostanában (leszámítva azt amikor havazik, mint ma is )

Slin, hogy áll a gép összerakása?
Justance?
Csango?
Jim?

Tgyenének sincs már sok hátra, ha minden igaz....
Karmi, Te hogy haladsz? Kozmax mondta, hogy már vettél pár cuccot a motorozáshoz!

Ha elolvad ez a nyál, és egy picit kisüt a Nap, én nagyon benne leszek mindenben!

Szóval: Első CBF Klub - Közös Gurulás?
Tgyene! Írjál ide valami szívderítőt magadról és mociról! Várjuk nagyon!
Inkább ne tenné. Inkább jönne bulizni....
Na mi van???
1 YAMAHA-s tartja életbe a CBF klubbot??
köszi mindenkinek!

Már körülnéztem, van több ötletem is.

A hűtővédőre esetleg ötletetek?

slin
Igaz, arról is jókat olvastam, azt hiszem
A Road Attack-ra. Ez felel meg minöségben a gyárilag felszereltel. Tura-sport gumi.
Árban viszont nagyon kedvezö: 50rugo a pár.
A kiállitáson meg tudod nézni.
Igazán nem kéne ennyire konkrétnak lenned! Nem hagyod a fantáziánkat szárnyalni, ha ennyire megmondod pontosan, hogy mire gondolsz...
A Conti is gyárt egy-két fajta gumit. Tehát pontosan melyikre gondolsz?
Continental????????
Szevasz!
Ezt igazán jó hallani! Akkor tavaszra meglesz az egész?
Gumiügyben nem vagyok okos nagyon, mert nekem még gyári van, Michelin PilotRoad, de csak dícsérni tudom, és jókat is olvastam róla. Alapvetően könnyen bemelegszik, jól tapad túragumi mivoltához képest, és minden téren (vizes felület, kanyarvétel, tartósság) semleges és annál jobb tulajdonságokat írtak róla a németek tesztje alapján a tavalyi motorkatalógusban... Szóval, hacsak nem valami igazán puha, nagyon kopós sportpapucsot akarsz felpakolni rá, akkor ez szerintem megéri! Én még a Metzeler Roadtek (vagy hogy) M6-ot néztem, amiről szintén jókat írtak, kicsit sportosabb, de az jobban kopik.
Mivel pár idom kivételével kész a gépem , érdekelne, hogy valaki cserélt-e már gumit, és mit rakott fel? Vmi tapadósabbat keresnék a gyári Bridgestone helyett, habár még nem értek cserére. Érdekes, hogy a gyárból miért kétféle gumival (hol Bridgastone hol Michelin) jönnek ki...

Ötletek, tanácsok?
Köszi:
slin

Ja, és ha vki tud árat hűtővédő rácsra, érdekelne a gyári. (a Horneteken van műanyagból, a fém "rondaság" nem érdekel.)
Kösz Cris!


Húh, de nehéz kimondani. Még szerencs, hogx csak írnom kellett.
Szia!

Nem tudom, kint lesznek-e, de eddig mindig kint voltak, tehát valószínű...
A szervíz nagyon korrekt és pontos, meg minden jó. Másfél óra volt, helyben megvárható. Az átvizsgálás és a motorolajcsere 21.000 pénz volt... azon viszont meglepődtem, hogy igazából belenézni a gépbe csak a 24.000-es szervíznél fognak, addig inkább csak átvizsgálások lesznek Nemhiába, Honda!
Szia Chris!

Hallom (olvastam) kész lett a motorod.
Még mindig meg vagy elégedve s szervízzel?
Másik nem tudok Maxxpower-ék kint lesznek a kiállításon?

Jó motorozást!
Sziasztok!

Jim, töbiek!
Ha holnap jó idő lesz,és délutánra készen lesz a moci, mehetnénk egy kisebb kört! Mi a gondolat? Kivéve ha fagyni fog
Jim! Estig nem leszek gépnél, délelőtt meg suli, SMS-ben elérhető vagyok.
Milyen mögötted haladó
Amiket leírtál, tényleg láttam, de a tükrömbe a hátan mögött............méghogy 1 CBF előttem..........kacagnom kell

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,hogy nem ismeri-e valaki Szinessy Pétert? egy cbf600 van elötte egy GS500-a volt.Köszi
elöször a fékezési technjkádon is kellene csiszoni egy kicsit. Finoman és fokozatossan növeld a fékeröt.
Ettöl független pályán biztos jobban fogod érezni magad, ha lecsréled a rugokat.
Nos igen, sportos, durva használat esetén ugyan nem jellemző a felkoppanás, de erős fékezésnél pl pattog az eleje (Euroringen már a mögöttem haladó tomato is mondta, hogy finomabban, mert már ő látja, hogy pattog az eleje ), meg gyors, gyorsan váltó kanyarokban kicsit puhának érzem az elejét. Állítólag ha csak azt csináltatnám meg, akkor viszont nem érezném összhangban az elejét-hátulját...
Köszi a tanácsokat!

Na jó éjt!
A progressziv rugo lényege, hogy minnél nagyobb a terhelése annál keményebb lesz.
Pályán biztos éreszhetö. De eddig volt problémád vele. Felkoppant fékezéskor?? Ki gyorsitásnál pumpált, vagy pattogot?? Mi a baj!!