{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5629523] 2020. 07. 19. 20:53
SLaci93
Sziasztok

Tudtok esetleg nekem ajánlani megbízható CBF-et jól ismerő motor szerelőt Kiskunhalas +100 km-es körzetben?
Köszönöm előre is
[#5629453] 2020. 07. 19. 15:17
Vidom
Ja, azt nem néztem.

Engedd le a benzint. Tegyél bele 100-asat + injektor tisztító adalékot (esetleg piros spurit).

De ha korábban használtad és menetközben jó volt (tehát már többször tankoltál) akkor inkább szenzor problémák lesznek...)
[#5629423] 2020. 07. 19. 10:55
mongi61
Köszi a választ de nekem injektoros cbf 1000-em van,ha tudtok ehhez a típushoz tippet,megköszönném. +1 kérdés: mielőtt megvettem,állt a motor,egy darabig.Injektor tisztító adalék,segíthet? Kösz előre is,a válaszokat.
[#5629147] 2020. 07. 17. 8:35
Vidom
Sok minden lehet. Pl elfolyik/parolog a karbikbol a benzin.

Ha inditas elott lehizod a benzincsaprol a csovet es feltoltod benzinnel, ha ez megoldotta akkor a karburator kornyeken keresd a problemat.

Ha beindulas utan 3 hengerezik, skkor dugulas lehetva hideginditasi vagy alapjarati rendszerbrn

De az is lehet, hogy dus/szegeny az alapjarati keverek es ehhez merten rosszul hasznalod a szivatot es a gazt inditaskor.
[#5629136] 2020. 07. 16. 22:34
mongi61
Üdv! Hidegindítási problémáim vannak.1 -2 nap állás után,3-szorra,4-szerre indul be a motor.Tudna valaki tippet adni,hogy mi lehet a probléma?Előre is kösz a válaszokat. Üdv:Mongi
[#5627350] 2020. 07. 03. 18:50
Berger69
Sziasztok!
Honda CBF 1000 FA-hoz keresek gyári kipufogót. 2012 gyártási év.
Előre is köszi!
[#5626943] 2020. 06. 30. 17:34
rolikacsa
Szia! Mi a baja a hűtődnek? Ha kilukadt akkor van lehetőség a javítása.
[#5626836] 2020. 06. 30. 9:17
Fauw
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, Honda CBF 1000-hez keresek vízhűtőt. 2006-2011 évjárat.
Az új horror áron megy, elsősorban bontott érdekel.
Előre is köszi
[#5626607] 2020. 06. 28. 23:54
NLui
Köszi
[#5620044] 2020. 05. 21. 20:07
cblaci
Teljesen mindegy, a biztik se biztos hogy ugyanolyan sorrendben vannak, de a fedélen elvileg fel van tüntetve mi tartozik hozzájuk. Egy ilyen komplex hiba, amikor egyszerre sötétülnek el a felsorolt visszajelzők és nem működnek az órák, gyanítom hogy a közös biztosított kör valamelyik elemének szakadásából vagy lazulásából adódhat, de még az is lehet hogy csak a bizti ment el, de annak az okat is ebben a körben kell keresni.
[#5620031] 2020. 05. 21. 19:40
Vidom
Cbf-en az akksi elott van a bizti tabla.
[#5620009] 2020. 05. 21. 16:26
cblaci
Nagy valószínüséggel azon a körön kell keresgélni amit egy 10A-os bizti lát el a nyereg alatti biztosíték dobozban. Arról a biztiről ágaztam le egy kisebb biztivel a láncolajozóhoz, amikor ezt a 10A-os biztit kivettem, ugyenezek a jelenségek voltak nálam is, mint amit leírtál. Nekem nem CBF-em van, de nem hinném hogy nagy eltérés lenne a Honda típusok között. A képen látod melyik biztire mutatok, egy ellenörzést megér.
[#5620005] 2020. 05. 21. 16:15
Vidom
Service manual kell?
[#5620004] 2020. 05. 21. 16:15
Vidom
Idomos?

Az evjaratokban nincs valtozas az injektoros megjeleneseig. Ha ez inkabb test problema lesz.
[#5620003] 2020. 05. 21. 15:34
K.István.
Hello!

Sajnos hirtelen nem találok csak régebbi évjárat huzalozási diagramját...így sok okosat nem tudok az alapján mondani. Amit a helydben megnéznék, és kitakarítanék, az a kormány lévö kapcsolószektorok. àltalában egy két csavar fogja ( egy pici csap pozicionálja!!!). Szét kell nyitni és megnézni, hogy nincs -e benne oxidáció, eletrolitos-fehér kiválás, kosz. Szintén kinyitnám a biztisitékok dobozát, és ott is megmozgatnám a biztosítékokat, meg a 30A-peres biztositékot (az valahol a öninditó reléje körül szokott lenni.)
Az ábra mutat még egy testelési-földelési pontot a müszer környékén, azt is érdemes lenne megkeresni, és a jomodoruség jegyében megtakarítani.
(Valamelyik nap elég szép eredményeket értem el 20%-os ecettel egy lámpa érinkezöin amiben kifolyt a sav az elemböl. Csak utána vizzel alkohollal(féktisztitó) el kell távolítani az ecetet.)

Üdv
István
[#5619969] 2020. 05. 21. 10:19
Thora
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. CBF500/2007. Motor indul, világítás tökéletes, műszeregységen viszont csak a világítás (indexek+reflektor) visszajelzői világítanak.
Sebesség+fordulatszám mérő beállt 0-ra, üreset, olajnyomást, tartalékot nem jelzi. Csatik átnézve, minden átad. Találkozott már valaki bármi hasonlóval?
Egyszer egy egész napos esőben motorozás után már csinálta ezt, de utána kb 20 km után újra működött minden. Most viszont beázás kizárva.

Köszi előre is.
[#5619759] 2020. 05. 20. 12:52
Vidom
Sziasztok,

Valaki le tudna merni a 600-as karbis cbf-en, hogy a karburatorbol jovo, a vizpumpahoz csatlakozo csonel a vizpumpa feloli reszen a cso vegetol merve hol kezdodik a csore huzott fekete vedocso?

Tehat a vizpumpa feloli resztol szamitva.

Koszi.
[#5619720] 2020. 05. 20. 7:24
Zento1
Szia.Ez a kapaszkodógondolom már nincs meg?
[#5618831] 2020. 05. 13. 10:45
nagymaty
Sziasztok!

Lenne egy eladó CBF 600 bal faridomom,kisebb csúszásnyommal.Törve,repedve nincs.
Ára:10.000Ft
[#5617503] 2020. 05. 05. 10:43
ferke70
Helló márkatársak! Az után érdeklődnék, ha van tapasztalat valakinek Honda cbf 600 porlasztó javitásban, hogy mennyire érzékenyek az úszó {benzin) szintre? Service manuál.:13,7mm. Új tűszeleppel14-14,2 lett, állítási lehetőség nincs. Azt írja rossz érték esetén cserélni. Tűréshatárt nem ad meg! A szintérzékenységre abból következtetek, hogy tized pontossággal adták meg.
[#5612859] 2020. 04. 17. 0:03
PistaFR
Köszi, ez jól hangzik. Ha csak a generátor érzékeny, azt ki lehet bírni. Városban nem nagyon motorozok, a rövid "csapatásokra" meg marad a Ducati. A Hondát inkább utazósabb motornak szánnám. A munkahelyem 30 km-re van, szóval ez is inkább ez a kategória, meg sokszor megyünk 200+ km-es köröket (tengerpart oda-vissza 500+ inkább). Helyi motor lesz a hanyatló nyugaton, nem szeretnék magyar papírosat erre a célra.
[#5605614] 2020. 03. 26. 20:19
rolikacsa
Szia vidrocki!

Köszi, előbb el kell adni a mostanit addig csak a próbálgatások vannak.Trimuphot próbáltam már egy, kettőt, nem rossz.
[#5605606] 2020. 03. 26. 20:08
rolikacsa
PistaFR-nek ment volna az üzenet...
[#5605605] 2020. 03. 26. 20:07
rolikacsa
Szia!
Nem tudom aktuális e még a motorvásárlás?De mindenképp jó választás a motor, viszont készülj fel városi tötymörgést nem fogja bírni.Nagyon melegszik, és lesül a lábad.Genertáor hiba élő jelenség, de szinte mindegyik motornál csak ezeknél fokozottaban. Voltam a hondánál, beszéltem akik ebbe benne voltak, vannak, egy rendes javítás megoldja a problémát.Nem lehet tudni mennyit bír a gyári, van akinél 16000 nél kiment, van olyan aki 100000 felett jár és gyári.Nekem már tönkrement, de nem gáz veszel egy autoaksit az utas fogja a kezében és kiveszed a biztosítékokat, csak a létfontosságú dolgok maradjanak, és mehetsz tovább, haverom így jött haza Albániából.Viszont könnyebben kezelhető mint a 600-as tesója, fordulékonyabb, több erő van benne alul, de felül nem izgalmas annyira tényleg egy gőzhenger csak megy.Szóval ne félj tőle igazi mindenes motor.
[#5605576] 2020. 03. 26. 19:07
vidrocki
Szivesen olvasom az ilyen őszinte véleményeket! Sok sikert az új motorhoz!