{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5586441] 2020. 01. 19. 19:20
Vidom
Ugy zart ter, hogy a motor eleje a garazskapu alatt alt. Nem hallani ugy.
[#5586436] 2020. 01. 19. 19:02
mosön
Aha,távolabb nem hallatszik,de látom zárt térben készült a video.Szabadban is gyanúsnak találod a hangot?
[#5586433] 2020. 01. 19. 18:58
Vidom
Nincs, már eladták. Távolabról kezdtem az első pár másodpercben, kb 80 cm-1 m.
[#5586430] 2020. 01. 19. 18:55
mosön
A videoban valami kerepelést hallok /laptopon nézem/.
Távolabbról készíts felvételt hátha akkor jobban kivehető lesz.
De azért ha van közeledben CBF,akkor élőben hallgasd meg annak a hangját.
[#5586241] 2020. 01. 18. 22:25
Vidom
A motorszereles topikba irtad, hogy nem hallasz ilyen hangot. Marmint olyan csorgo hangot amit irtak, vagy olyan hangot ami a berakott videoban van.
[#5586231] 2020. 01. 18. 22:14
mosön
Külön kézi kapcsoló.Ha megy fel a hőfokmérő mutatója akkor én hamarabb kapcsolom a ventilátort kézzel mint a beépített kapcsolója.Minek felfőzni a vizet,olajat?
[#5585945] 2020. 01. 17. 23:35
PistaFR
Kapcsolja az elektronika, ha kell, nem?
[#5585815] 2020. 01. 17. 8:08
Lali3
Igen, azon még gondolkodom.
[#5585792] 2020. 01. 16. 19:55
mosön
Olajzó az alap,keréknyomásmérőn gondolkodom.Viszont van ventillátor kapcsolóm is.Felvonuláskor,lámpánál állva +40 fokban jól jön.
[#5585669] 2020. 01. 16. 12:08
Lali3
Tekercselés óta én is tettem fel feszültségmérőt. Na meg közben még víz, olajhőfok, olajnyomás, keréknyomás- mérőt, láncolajozót,........................
[#5585565] 2020. 01. 15. 21:41
PistaFR
USB aljzatom van feszültség kijelzéssel, relatív ritkán megyek gy, hogy a telefon nincs felakasztva a kormányra
[#5585564] 2020. 01. 15. 21:39
PistaFR
Köszi, ez jól hangzik.
[#5585557] 2020. 01. 15. 20:46
mosön
Ilyet szoktam felszerelni,nagyon hasznos:
https://www.wish.com/search/vo...
[#5585556] 2020. 01. 15. 20:15
Lali3
2006-os CBF1000A tip. motorom van. 70000 km alatt egyszer tekercseltettem a generátort. (30 000 Ft) A hátsó rugóstagot cseréltem, elfáradt . Minden más gyári! IMÁDOM!
[#5585550] 2020. 01. 15. 19:36
Vidom
Nem tudom.
[#5585383] 2020. 01. 15. 12:45
PistaFR
Köszi az infót. A fesszabályzóval nem szokott gond lenni? A halódó generátor nem viszi magával?
[#5585295] 2020. 01. 15. 7:03
Vidom
Igen, de az allitolag a generatortekercs javitas meg all 50 eft alatt. Kell ra egy usb-s toltes ellenorzo
[#5585293] 2020. 01. 14. 23:33
PistaFR
Köszi, utánanézek.
[#5585292] 2020. 01. 14. 23:31
PistaFR
Igazából költségvetési okai vannak elsősorban, amennyit szánok a projektre, abba az fér bele. Emellett a "butácska" dizájn is mellette szól, várhatóan "ridegtartott" gép lesz, kevésbé kelti fel a tolvajok figyelmét remélhetőleg, mint a modernebb új modell. Az egérmozit én se szeretem, a full analóg műszercsoport az a része a gépnek, ami érzelmi húrokat penget
[#5585273] 2020. 01. 14. 20:45
H&B
A Magyar Honda Egyesület fórumon az ezredesre többen generátor problémára (konkrétan túlmelegedésre) panaszkodtak.
Nem tudom ez mennyire általános és hogy nevezhető-e típushibának.
[#5585272] 2020. 01. 14. 20:42
H&B
A 107 lovas ezredes 1kipuffos mint a 600as.:D
[#5585270] 2020. 01. 14. 20:26
mosön
Én is is azt vennék.Sokkal férfiasabb a két kipufogó,az egérmozit sem szeretem.De én a haccázassal is nagyon megvagyok elégedve.
[#5585269] 2020. 01. 14. 20:17
PistaFR
Köszi. Korai modelleket nézek, 2006-2008-ig kb. 2011-ben volt valami fl? Láttam, hogy annak már más a műszeregysége.
[#5585268] 2020. 01. 14. 20:13
mosön
2011-nél állítólag valami hengerfej probléma előfordul. ECU hibát még nem hallottam.
[#5585267] 2020. 01. 14. 19:48
PistaFR
Sziasztok. Valószínűleg így a hibernációban végigolvasom majd a topicot, addig is feltenném a tipikus beugró kérdéssort.

CBF1000-rel szemezek, amolyan mindenesnek szánom, de a fősodor hobbimotorozás (100-500 km-es egynaposok jellemzően). Az alapkérdés az, hogy hogyan viseli a típus az éveket és a kilométereket? Emellett érdekel, hogy mik az évek alatt napvilágra került típushibák? Van valami, amire különösen figyelni kell (korrózió, fáradásos törés, kopás, stb), vagy egy sima átlag átnézés elég? Van-e nehezen beszerezhető kopó vagy tipikusan meghibásodó alkatrésze? Mi a helyzet az ECU-jával? Több nagyjából korabeli Hondának van vele problémája, úgy hallottam.

Köszi előre is