{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5567367] 2019. 10. 02. 19:05
Dani79
Sziasztok!
Valakinek nincs véletlenül rajza,vagy fényképe az O gyűrűs vezérműlánc feszítő átalakításról?Nagyon megköszönném ha valaki tudna ebben segíteni.
[#5566537] 2019. 09. 28. 8:58
tike1000f
Üdv!

Keress meg privátban.
[#5566469] 2019. 09. 27. 20:09
Dani79
Sziasztok!
Vásároltam egy CBR 1000 F -et,aminek sajnos csörög a vezérmű lánca.Kaptam hozzá alkatrészeket is,van köztúk láncfeszítő is.Az lenne a kérdésem,hogy lehet úgy átalakítani,hogy hosszú távon működjön a láncfeszítő?
[#5565625] 2019. 09. 21. 23:05
vr6
Sziasztok! Valaki tudna segíteni abban, hogy hol találok infót mi a különbség az SC21, és SC24 között? Valamint melyik évben hány lóerővel jöttek ki, mert sehol semmi infót nem találok ezzel kapcsolatban, és azt látom hogy van 98, 132, és 136 lóerős motor is 1987-től.
[#5565606] 2019. 09. 21. 20:46
tike1000f
Szia Józsi! Írtam mailt! ( ma is láttam az exmozdonyod Kmét előtt :)
[#5565535] 2019. 09. 21. 7:58
CBJózsi
Szia!
Nincs mit igazán, örülök, hogy összeáll a gép!
[#5565469] 2019. 09. 20. 11:52
cBr Zoli
Szia CBJózsi!
El is felejtettem megköszönni neked a feszítőt. Köszönöm szépen, sikerült tike-kal leboltolni. Jövő hétre szerelik be a motoromba, lesz karibi beállítás és szinkron is, szelephézag állítással egyetemben. Majd töltök fel képeket a motorról, meg videót a hangjáról.
[#5565446] 2019. 09. 20. 11:49
Kudamx
Sziasztok!
SC 24-re van eladó 3 doboz, Krauser konzollal ha valakit érdekel !
[#5565443] 2019. 09. 20. 11:44
Kudamx
Sziasztok!
SC 24 re valo 3 dobozos Krauser konzol, 3 dobozzal eladó.
Illetve vennék 1 hátsó indexet a konzol leszerelése miatt.
[#5565389] 2019. 09. 19. 21:59
CBJózsi
Szia!
Milyen színű?
Az új tulaj szeretne pár piros idomot...
[#5565348] 2019. 09. 19. 15:44
atix83
Sziasztok!

CBR 1000F sc24 (nem duálos) bontódik. Szép, törés mentes motor.
Duálos és sc 21 alkatrészek is akadnak.
70/6321-829
[#5563981] 2019. 09. 09. 20:30
cBr Zoli
Nagyon megköszönném, ha elő tudnád varázsolni. Mindenképpen érdekel, megvenném.
[#5563940] 2019. 09. 09. 11:07
basi22
Vagy 160000-ig km-ben
Mint nekem (mérföld Ben mér mert angol )
[#5563932] 2019. 09. 09. 9:56
CBJózsi
Nekem van? Valahol?
Elvileg van és ha van akkor eladó is. Tike tud többet az ügyről asszem.
[#5563710] 2019. 09. 07. 18:00
cBr Zoli
Szevasztok, nekem is van egy CBR 1000 F dual-om és a vezérműlánc csörgés engem is elért. Egy szerelő "megcsinálta" nekem úgy, hogy kitámasztotta mechanikusan, de sajnos 4000 km után eltört a feszítő. Végigolvasva a fórumot láttam, hogy többeteknek is van elfekvőben olyan vezérműlánc feszítője, amelyik meg van csinálva rendesen. Érdekelne egy, mert nem akarom megvenni aranyárban a gyári feszítőt, ami csak rövid ideig jó úgyis. Minden megoldás érdekel, hogy még tudjak motorozni a szezonban. Előre is köszi a segítséget.
[#5561245] 2019. 08. 19. 21:31
vivievi
Sziasztok márkatársak.

Sajnos volt egy balesetem, aminek során megsérült a jobb kipufogódobom. Mivel szeretném megint gyári formába hozni, szükségem lenne egy eredeti kékesszürke színű dobra..
Ha valakinek lenne, vagy tud eladót kérem segítsen. A bajai bontóban van egy ami színre is megfelelne, de sajnos nem gyári a dobja..

A segítséget előre is köszönöm..
[#5558778] 2019. 08. 02. 15:09
dokilh
A kora nem gáz, szép állapotút kell venni. Ez minden motorra igaz.
A feszítő az összes CBR -nél megszólal.
A 70 ezer nem sok, de csak 100 ezer-ig mér az óra... :)
[#5558269] 2019. 07. 30. 9:42
CBJózsi
Az enyém még eladó!
(bár este elvileg jön már valaki megnézni)

Nem csörög, viszont erős és takarékos.
A 135 ló jelentős nyomatékkal nagyon bőséges, alkatrész gondom soha nem volt.
Sőt! Mivel hosszú ideig gyártották és a láncfeszítőn kívül nincs igazán típushibája, mindent meg lehet kapni hozzá a bontóban is - ha valami törne, szakadna.
A kilométerektől nem félnék, ha rendbe volt tartva akkor nem 70 ezer, de még 170 se nagyon számít neki.

Nálam egyértelműen a méret a válóok. Rájöttem, hogy mivel kocsival járok motorozni, arra meg nagy és nehéz.
Sokáig győzködtem magam, hogy:
- hiába nagy nem fogyaszt többet,
meg:
- legalább a feleségemnek kényelmesebb (és valóban: a régi Deauville-t mellé állítottuk, a sziluettje ugyanaz!),
de a gyakorlat azt mutatta, hogy mindig inkább a 125-öst választottuk helyette. Minek a nagy hely, meg a végtelen erő (mint a Dzsin), ha csak a kempingből akarunk a városba beszaladni...
(na jó, most tavasszal csináltunk egy rövid túrát, de már tényleg csak azért, hogy kipróbáljuk)
[#5558231] 2019. 07. 30. 0:15
Szicsu128
Üdv nektek!
Motor vásárlás előtt állok és próbálok minél többet kideríteni illetve érdeklődni erről a fajta motorról.
Az érdekelne igazán hogy mostanság is megállja-e a helyét (2019) illetve öregsége hátrány ? Gondolok itt alkatrész utánpótlás és szerelés/szerelhetőség.
Nagyon sok helyen olvastam/hallottam hogy a láncfeszítő az Achilles sarka ettől mennyire kell tartani ? 70+e km soknak számít ennél a motornál (használt) ?
Terveim a motorral kisebb nagyobb túrák, napi használat, hétvégi motorozgatás.
Kérlek ne kövezzetek meg és válaszaitokat előre is nagyon köszönöm ! :)
[#5556941] 2019. 07. 22. 19:39
cblaci
Ahhoz is szerencse kell mint ahogy a jó vételhez! Amikor meghirdettem az Inazumát 500 és 750 környékén voltak az árak, mivel eladni akartam, nem csak árulni, ezért hiába volt jó állapotban -új gumikkal, friss vizsgával- olyan árat találtam ki amivel nem a legdrágábbak között volt. 690- re hirdettem, 660-ért vitték el. Jó helyte került, tudom hogy vigyáznak rá, így a lelki oldalát is könnyebb volt elviselni, mert nekem valahogy a tárgyak is a részemé tudnak válni.
[#5556925] 2019. 07. 22. 17:40
DonKornelOne
Ok
[#5556924] 2019. 07. 22. 17:39
DonKornelOne
Ok
[#5556911] 2019. 07. 22. 16:52
CBJózsi
Most az első gonom az eladás, az utódról csak azért beszélek, hogy legyen motivációm :)
A köztes időben a 125-ös látja majd el az igásló feladatát. (ha azt nézzük, mennyit ment az 1000F az elmúlt hét évben, akkor nem lesz sok plusz dolga ... ez kb. 2-300km/év, a többit úgyis ő teljesítette )
[#5556908] 2019. 07. 22. 16:28
cblaci
Inkább 800 az alja a nagy Hornetnek, de annyiért nem kell csodát várni, ez így volt másfél évvel ezelőtt is. Az árak alján kezdtem én is a nézelődést, de amikor milla felett is lukra futottam rá kellett jönnöm, hogy nagyon nagy szerencse kell hozzá. Végül bőven átléptem az erre szánt keretet, de legalább olyan lett amivel évekig nem lesz gond. Persze kompromisszumokkal hamarabb lett volna motorom, de ugyanúgy ráment volna a pénzem. Alig volt olyan amelyiknek mindkét kulcsa megvan, az se aprópénz, a gyári dobok lényegesek voltak és hogy ne legyen faragva... ilyen szinte nincs is már a kínálatban.
[#5556903] 2019. 07. 22. 15:42
CBJózsi
Ezért mondtam, hogy drága.
650 körül volt már korai modell - ami pont a nagy Hornet árának is az alja. De az Inazumáé is.
A Street triple egyébként is túl éles fegyver nekem. Akár az aktuális GSX-R 250 is elég lenne ... ugyanennyiért... újonnan.