{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5553119] 2019. 06. 24. 17:02
degab
A fékkaron lévő állító valamilyen úton-módon átfordult 1-ről 5-re.
[#5551798] 2019. 06. 16. 21:00
InSAMinator
Fékkel mi volt?
[#5551776] 2019. 06. 16. 20:07
degab
Hali! Köszi a motul 7100 10w40 megoldotta a problémát. A fék is megoldódott!
Köszi!
[#5551559] 2019. 06. 14. 20:58
degab
2 hete volt szerelőnél, elvileg minden olaj cserélve
[#5551424] 2019. 06. 13. 21:19
InSAMinator
Motul 7100 10W40 -ét használok évek óta a motoros csupasz változatában, nekem bejön. Fék elgyengülés: mikor cseréltél utoljára fékfolyadékot ?
[#5551420] 2019. 06. 13. 21:02
degab
Helló!
Érdeklődnék, h ki milyen olajat használ, most repsol 10w40-es full szintetikus olajat raktam bele, de ha hidegen berakom egyesbe... Senki nem akar ilyen hangot a motorjából!
Kinek mi jött be? Többektől a motul 7100-as 10w40-est hallom. Sose használtam. Kinek mi a véleménye? Valamint a fék egy kicsit elgyengült a 4.-5.-ik etap-ban az euro-n. Gondolom megmelegedett. Mivel tudnám orvosolni? Fém fékcső? Fékbetét? Főfékhenger?
Minden segítséget szívesen fogadok!
Köszi!
Degab
[#5548607] 2019. 05. 28. 16:54
daVeFR
Sosem próbáltam, de egy ezres sportmotorhoz én biztosan nem mennék szinter betét alá.
Egy másik nézőpont: nem tudom, mennyire drága most hozzá a gyári, de az biztos nagyon jól működik, nem bántja a tárcsát és sokáig tart.
[#5548599] 2019. 05. 28. 15:22
gotan
Értem, köszönöm. Akkor a Brembo SA-t felejtsem el?
[#5548582] 2019. 05. 28. 13:22
daVeFR
Gyári tárcsához főleg utcai használatra Brembo SC. Kíméletes a tárcsához, gyorsan bekpoik, finoman adagolható, jó visszajelzéseket ad, de baromi gyorsan kopik.
[#5548476] 2019. 05. 27. 20:42
VTR-R
Ha gyari a tàrcsàd akkor gyàri betèt. De pàlyàra ne menj vele mert azt nem bìrja.
[#5547836] 2019. 05. 25. 8:22
gotan
Helló!
Kinek milyen fékbetét vállt be, illetve melyiket ajánlanátok? Ha esetleg volt már feltéve ez a kérdés, akkor hol találom a válaszokat rá? Köszönöm.
[#5547120] 2019. 05. 22. 0:07
greksabarbara
Kedves Valcsika, szeretnék érdeklődni, hogy aktuális-e még a hirdetésed? Ha igen kérlek, hogy emailben keress meg a greksabarbara@gmail.com címen. Szeretnék egy pulóvert rendelni.
Nagyon köszönöm,
Barbara
[#5539844] 2019. 04. 26. 10:55
elektro-motor
A levegőszűrő alapos ellenőrzését javaslom még, először szemrevételezéssel a szívó oldalát hátha "érdekes" dolgokat fogsz találni benne??!
[#5539840] 2019. 04. 26. 10:34
Ebay.com
Jól tippelsz kuplung kosár.
[#5539562] 2019. 04. 25. 10:51
dollaklaci
Sziasztok, Nyáron szeretnék venni egy 2006-2007-es CBR1000RR-t. Sok tesztet elolvastam illetve az itteni felhasználói írásokat is elolvastam már. A kérdésem az lenne hogy mire figyeljek a vásárláskor? milyen típushibái vannak? Válaszokat előre is köszönöm.
[#5536949] 2019. 04. 11. 12:07
degab
Köszi! Időközben megoldódott, csak nem szabad tötyörögni vele. 50 km/h felett már hűt rendesen (85° körül marad)
[#5536921] 2019. 04. 11. 7:43
bigoneoszi
Szia,
Termosztát csere.
[#5536912] 2019. 04. 11. 3:21
SuhancCBR
Van egy 2011 es Sc59 em 2013óta 2200km ell vettem 2015óta pályázok vele forgatom nem eszi az olajat. A kuplungom visszont ciripel vagy nemtudom hogy mondjam búg az mi a fasz lehet? A kuplunk kosára tipeltem vagy csapágyra pasz 30E van benne. Olyan 20E km nel kezdhete ell ezt a buzi hangot..
[#5536909] 2019. 04. 10. 23:42
SuhancCBR
Sziasztok! Rendelt már valaki uttángyárot lámpát 2012es Fireblade be Aliexpress Ebay ?
[#5536444] 2019. 04. 08. 20:22
degab
Hali! Most vásároltam pályára egy 2004-es cbr 1000 rr-t. Azt vettem észre rajta hogy nagyon gyorsan ballag felfelé a hűtővíz hőmérséklet, pedig nem rángattam neki. Ez normális? Tudnátok esetleg írni róla hogy miféle problémákra lehet számítani?
[#5535988] 2019. 04. 07. 5:42
Chaparral_2j
Autoknal nem vagyok kepben a hengerfallal kapcsolatban, de ott mar regebben kezdodott a alusil henger, ami nem bevonat, mint ami az sc57 nel is van. a honolas melysege nem lesz hatassal a hengerbevonatra, azaz nem fog leesni a hengerfalrol, egy nem megfelelo honolas utan, mivel nem bevonat.

Amit irsz az teljesen kepbe vag: A honolas megtartja az olajat, de ettol ezt le kellene huznia a gyurunek. Ha a dugattyu miatt hibas, ahogy irod, akkor nem a honolassal van baj ott sem, hanem a dugattyuval. Masodik lehetoseg, hogy a gyuru be tud ragadni a dugattyuba.

Sc59 nel mindket tetel cikkszama megvaltozott, azaz modositott dugattyu es gyuruszett van, ezert inkabb hajlanek a dugattyu-gyuru paros hibara, es nem a honolasra, mint ok az olajevesnel. Az, hogy a nikaszil bevonat lejon, az viszont a rossz honolas miatt lehet.

Ezzel az olajevessel kapcsolatban nekem a bajom csak az, hogy egy 30e kmt futott, megkimelt peldanynal kb 35 liter olaj elfustolt az egesterben. Ennek nyoma van a dugattyuteton es a szelepen...
[#5535981] 2019. 04. 07. 1:58
VTR-R
Az első SC 59-em 2008-as volt 4000 km-rel. Hiba mentes volt de megcsináltattam meg garancia időn belül. Hengersort cseréltek dugattyúkkal a hónolásra hivatkozva és főtengelyt kuplungkosárral.6000 km nél elkezdett zörögni. Kiderült hogy a módosított alkatrészek új cikkszámon futnak a régit viszont nem törölte a Honda az került bele. Újra meg kellett csinálni. 50000 fölött van már benne az új tulajnál hibátlaul működik. Itt a baráti körtöl megkapom a szarozást főleg hogy egy haver is belenyúlt egy ilyen javításba. 1 hónappal futott ki a hosszabított garanciából amiről a Honda nem ertesített senkit. Méltányosságból fél áron (540 000 Ft-ért)megcsinálták neki.500km után hajtókar csapágyas lett. Az importőr és a szervíz 1 hónapig vitatkoztak hogy anyag hiba vagy szerelési hiba. Végül újra megcsinálták ezt már gariba. A cserélt főtengelyt megkapta. Kezembe fogtam nem találtam rajta hibát mint egy új. Pedig zörgött. A hengert nem láttam így csak a szerelök informacioira hivatkozhatok.A hónolási hiba azért hihető mert a Toyota vvt-i motorjai is a vastag olajfilm miatt zabálják az olajat csak ott a dugattyú a hibás mivel a benne lévő furatok kicsik ezért nem vezetik el az olajat.Én sem szeretnék vitatkozni csak leírtam a saját tapasztalataimat.
[#5535980] 2019. 04. 07. 0:42
Chaparral_2j
Najo. Nem kell anyazni. Meglett hamar.

Nemetorszagban a kuplung visszahivasi akcioban volt, a hutovizcsovek bilincseinek cserejevel egyutt.

A tobbi valoban csak 5 evre kiterjesztett garancia volt.

http://www.cbr1000rr.de/sc59/p...
[#5535975] 2019. 04. 06. 23:56
Chaparral_2j
a kuplung megint mas tortenet, nem szeretnek megegy pdf et belinkelni, mert meg kene keresni ugyanazon a forumon, de ha valaki esetleg szemelyeskedni kezd, vagy elkuld a kurvaanyamba, akkor biztos tobb kedvem lesz idezni :D
[#5535974] 2019. 04. 06. 23:52
Chaparral_2j
azert ebbol ne csinaljunk vallasi kerdest. en a mai napig akarok ilyen motort, tetszik. ezert elolvastam az internetet, tobb evnyi forumot, nemet markaforumokat, mindent, hogy megtudjam milyen hibai vannak.
nezzuk objektiven. ezek a hibak jelen vannak, es egyaltalan nem termeszetes, hogy valami 1.2 liter olajat eszik 1000 km en. Csupan a nikaszil bevonat honolasa miatt nem tudom elkepzelni, hogy litereket egyen egy motor. ha melyebbre honoljak, lejon a bevonat, de az olajfogyasztas altalaban gyuru miatt van, nem a honolas miatt. illetve az elobb emlitett retegvastagsag miatt nem igazan lehet tul melyre honolni, de most csak hangosan gondolkodok, ne tekintsd vitainditonak. fotengely hibat lathatod, erezheted a sajat szemeddel, fuleddel, es en biztos nem szeretnem ha benne maradna egy elso generacios motorban. nem mondta senki, hogy szar motor, de a gyerekbetegsegeket meg kell rajta javitani. en tovabbra is imadom.

https://www.racing4fun.de/foru...

itt pedig hogy miert kell cserelni. nincs megedzve a fogaskerek, ami azert megagaz.
http://www.fireblade-forum.de/...