{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5536949] 2019. 04. 11. 12:07
degab
Köszi! Időközben megoldódott, csak nem szabad tötyörögni vele. 50 km/h felett már hűt rendesen (85° körül marad)
[#5536921] 2019. 04. 11. 7:43
bigoneoszi
Szia,
Termosztát csere.
[#5536912] 2019. 04. 11. 3:21
SuhancCBR
Van egy 2011 es Sc59 em 2013óta 2200km ell vettem 2015óta pályázok vele forgatom nem eszi az olajat. A kuplungom visszont ciripel vagy nemtudom hogy mondjam búg az mi a fasz lehet? A kuplunk kosára tipeltem vagy csapágyra pasz 30E van benne. Olyan 20E km nel kezdhete ell ezt a buzi hangot..
[#5536909] 2019. 04. 10. 23:42
SuhancCBR
Sziasztok! Rendelt már valaki uttángyárot lámpát 2012es Fireblade be Aliexpress Ebay ?
[#5536444] 2019. 04. 08. 20:22
degab
Hali! Most vásároltam pályára egy 2004-es cbr 1000 rr-t. Azt vettem észre rajta hogy nagyon gyorsan ballag felfelé a hűtővíz hőmérséklet, pedig nem rángattam neki. Ez normális? Tudnátok esetleg írni róla hogy miféle problémákra lehet számítani?
[#5535988] 2019. 04. 07. 5:42
Chaparral_2j
Autoknal nem vagyok kepben a hengerfallal kapcsolatban, de ott mar regebben kezdodott a alusil henger, ami nem bevonat, mint ami az sc57 nel is van. a honolas melysege nem lesz hatassal a hengerbevonatra, azaz nem fog leesni a hengerfalrol, egy nem megfelelo honolas utan, mivel nem bevonat.

Amit irsz az teljesen kepbe vag: A honolas megtartja az olajat, de ettol ezt le kellene huznia a gyurunek. Ha a dugattyu miatt hibas, ahogy irod, akkor nem a honolassal van baj ott sem, hanem a dugattyuval. Masodik lehetoseg, hogy a gyuru be tud ragadni a dugattyuba.

Sc59 nel mindket tetel cikkszama megvaltozott, azaz modositott dugattyu es gyuruszett van, ezert inkabb hajlanek a dugattyu-gyuru paros hibara, es nem a honolasra, mint ok az olajevesnel. Az, hogy a nikaszil bevonat lejon, az viszont a rossz honolas miatt lehet.

Ezzel az olajevessel kapcsolatban nekem a bajom csak az, hogy egy 30e kmt futott, megkimelt peldanynal kb 35 liter olaj elfustolt az egesterben. Ennek nyoma van a dugattyuteton es a szelepen...
[#5535981] 2019. 04. 07. 1:58
VTR-R
Az első SC 59-em 2008-as volt 4000 km-rel. Hiba mentes volt de megcsináltattam meg garancia időn belül. Hengersort cseréltek dugattyúkkal a hónolásra hivatkozva és főtengelyt kuplungkosárral.6000 km nél elkezdett zörögni. Kiderült hogy a módosított alkatrészek új cikkszámon futnak a régit viszont nem törölte a Honda az került bele. Újra meg kellett csinálni. 50000 fölött van már benne az új tulajnál hibátlaul működik. Itt a baráti körtöl megkapom a szarozást főleg hogy egy haver is belenyúlt egy ilyen javításba. 1 hónappal futott ki a hosszabított garanciából amiről a Honda nem ertesített senkit. Méltányosságból fél áron (540 000 Ft-ért)megcsinálták neki.500km után hajtókar csapágyas lett. Az importőr és a szervíz 1 hónapig vitatkoztak hogy anyag hiba vagy szerelési hiba. Végül újra megcsinálták ezt már gariba. A cserélt főtengelyt megkapta. Kezembe fogtam nem találtam rajta hibát mint egy új. Pedig zörgött. A hengert nem láttam így csak a szerelök informacioira hivatkozhatok.A hónolási hiba azért hihető mert a Toyota vvt-i motorjai is a vastag olajfilm miatt zabálják az olajat csak ott a dugattyú a hibás mivel a benne lévő furatok kicsik ezért nem vezetik el az olajat.Én sem szeretnék vitatkozni csak leírtam a saját tapasztalataimat.
[#5535980] 2019. 04. 07. 0:42
Chaparral_2j
Najo. Nem kell anyazni. Meglett hamar.

Nemetorszagban a kuplung visszahivasi akcioban volt, a hutovizcsovek bilincseinek cserejevel egyutt.

A tobbi valoban csak 5 evre kiterjesztett garancia volt.

http://www.cbr1000rr.de/sc59/p...
[#5535975] 2019. 04. 06. 23:56
Chaparral_2j
a kuplung megint mas tortenet, nem szeretnek megegy pdf et belinkelni, mert meg kene keresni ugyanazon a forumon, de ha valaki esetleg szemelyeskedni kezd, vagy elkuld a kurvaanyamba, akkor biztos tobb kedvem lesz idezni :D
[#5535974] 2019. 04. 06. 23:52
Chaparral_2j
azert ebbol ne csinaljunk vallasi kerdest. en a mai napig akarok ilyen motort, tetszik. ezert elolvastam az internetet, tobb evnyi forumot, nemet markaforumokat, mindent, hogy megtudjam milyen hibai vannak.
nezzuk objektiven. ezek a hibak jelen vannak, es egyaltalan nem termeszetes, hogy valami 1.2 liter olajat eszik 1000 km en. Csupan a nikaszil bevonat honolasa miatt nem tudom elkepzelni, hogy litereket egyen egy motor. ha melyebbre honoljak, lejon a bevonat, de az olajfogyasztas altalaban gyuru miatt van, nem a honolas miatt. illetve az elobb emlitett retegvastagsag miatt nem igazan lehet tul melyre honolni, de most csak hangosan gondolkodok, ne tekintsd vitainditonak. fotengely hibat lathatod, erezheted a sajat szemeddel, fuleddel, es en biztos nem szeretnem ha benne maradna egy elso generacios motorban. nem mondta senki, hogy szar motor, de a gyerekbetegsegeket meg kell rajta javitani. en tovabbra is imadom.

https://www.racing4fun.de/foru...

itt pedig hogy miert kell cserelni. nincs megedzve a fogaskerek, ami azert megagaz.
http://www.fireblade-forum.de/...
[#5535964] 2019. 04. 06. 23:01
VTR-R
Nem volt visszahívás csak 5 évre hosszabított garancia. Csak annak csinálták meg aki olajfogyasztásra panaszkodott és bizonyítani is tudta vagy előjött a főtengely hiba. Az olajfogyasztás a túlságosan mély hónolásból adódik,a hengerfalon lévő vastag olajfilmet a gyűrűk nem tudják lehúzni ebből adódik az olajfogyasztás. 2010-től módosítva lett de nem szűnt meg csak csökkent az olajfogyasztás. 2015-ös is csipegeti.Az enyém 2011-es 3-4 decit eszik 6000 km-en. És zörejmentes.A másik hiba a motorféknél hallható fogaskerék hang. 10000 és 20000 km között jön elő. Ha 20-ig nem jön ki már nem is fog ugyanis nem konstrukciós hanem gyártási hibárol van szó.Eleinte kuplungkosarat cseréltek de nem oldotta meg. A főtengely közepén lévő és azzal egyben gyártott primer fogaskerék közepén keletkező hajszálrepedések miatti deformáció okozza a zajt amit csak röntgennel lehet kimutatni szabad szemmel nem látható. Egy hibas főtengelyt nézve semmi nem látható olyan mint egy új. Aki együtt tud élni a zajjal megnyugodhat,soha nem fog széthullani.2010-től már nem áll fenn a hiba(fekete blokk). 3 éve vadászok egy blokkhibásra de nem találok. Van egy tuti blokkom eladnám de nem állnak sorba érte. Ha annyira sz*r motor lenne mar biztos eladtam volna.
[#5535674] 2019. 04. 05. 16:41
f.feri69
Nem feltétlen ment tönkre, ha nem ment sokat, es csak túraztak vele max. 7-8000 es fordulaton!
[#5535659] 2019. 04. 05. 14:42
AtisDebrecen
Volt egy 2004- es anno,nem volt vele bajom. Sokan panaszkodtak a fesz szabájzóra meg generátorra...nekem oké volt.
Bár a feszszabájzót át szoktuk rakatni,mert melege van a gyári helyen. De nem csak a Hondának.
[#5535651] 2019. 04. 05. 14:30
Apám
Szerintem a ráncfelvarrott már okés.
[#5535649] 2019. 04. 05. 14:28
AtisDebrecen
Ismerek olyan srácot akinek megragadt menet közben. Visszavitte és kapott egy másik motort...nem cserélgettek semmi alkatrészt.
Kivillant az olajnyomás jelző és ennyi...vége volt.
A 2007- es széria még fasza...aztán meg nagyon mellé nyúltak. Az újjakról nincs infóm.
[#5535633] 2019. 04. 05. 14:02
ddt500
Én azt gondolom, hogy amit nem csináltattak meg annak mostanra már vége van. Vagy látható, hallható a baj. Azért 10-11 éves sportmotorról beszélünk.
[#5535631] 2019. 04. 05. 13:46
Chaparral_2j
Arra en is. Es hogy ebbol a fel blokknyi garancialis cserebol mennyit hajtottak vegre.
[#5535605] 2019. 04. 05. 12:45
f.feri69
Azért arra kiváncsi lennék, hogy az itthon eladott garanciában visszahivott motorokból, hányat vittek vissza garanciális javitásra?
[#5535589] 2019. 04. 05. 12:24
Chaparral_2j
Ha el van vegezve minden garancialis javitas, en siman bevallalnek egy 2008 as elso generaciost.
[#5535584] 2019. 04. 05. 12:17
f.feri69
Én nem gondolkodnék csak 2010 utániba! Egy barátomnak van 2011 es, csak pályán ment új kora óta, órájában 15-20000 körül van és semmi baja! Annyi hogy csipi az olajat!
[#5535571] 2019. 04. 05. 11:06
Gyuresz46
Jól mondja Chaparral_2j. 09-10 széria főtengely bajos.
[#5535515] 2019. 04. 05. 8:15
Chaparral_2j
Tuti buko
[#5535504] 2019. 04. 05. 7:51
gotan
Akkor, amelyiket nem vitték vissza garanciális javításra, azok megvétele eléggé lutri?
[#5535479] 2019. 04. 04. 23:40
Chaparral_2j
Ha nem forszirozza a tempot, nem fog fustolni. Amugy fordulaton nem ritka az 1.2 l es olajfogyasztas ezeknel.
[#5535478] 2019. 04. 04. 23:39
Chaparral_2j
Az elso szeria mind ilyen. Az arany blokkosok igazabol. Nemcsak a hengerfallal volt problema, illetve az olajzabalas valoszinuleg a mas gyuruelofeszitettseg miatt volt, nem a nikaszil problemak miatt. Ennel a szerianal a kuplungkosar is problemas volt, ezt is kellett volna cserelniuk gariban, es volt egy szeria, ahol nem edzettek meg a fotengelyen a primer fogaskereket. Ez kb 15-20 e km utan pittingesedett, es rettentoen bugott. Az egesz fotengelyt cserelni kellett ezeknel.
A garancialis alkatreszcsereket jelolniuk kell a vazon, illetve a kuplung kornyeken.