Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Írtam privátot.
Nem, mert az az Immó. Viszont a riasztó bekeverhet, amennyiben telepítve van benne.
Az esetleg lehet,hogy a HISS bekavar az indexek műkődésénél?
Megyek mindjárt dolgozni,munkahelyen megnézetem egy villanyossal a két relét.Lehet az újnak más lehet a lábkiosztása...Nem tudom.De idegesít,hogy amúgy frankó minden,mennék is vele és hajtanám bele a kilómétereket hogy bejáratódjon a motor erre meg ez.Ráadásul próbaúton jó volt minden.Meg lehet ha találok egy ráérős szerelőt elviszem hozzá a napokban.
Ez egyelőre nem hangzik valami jól.
Új relé,de a régi problémák .Ezzel az új relével semmit nem csinál,még egyet sem kattanik.Amúgy ezt rendeltem?

https://www.motorosboltroadrid...

Írja,hogy jó az SC 57-es CBR modellekhez,is.Visszatéve a régit,az is csak 5-6 másodpercenként kattanik egyet.Néztem másik akksival,a robogóméval (kicsit erősebb is),de azzal sem csinál semmitVagyis ugyan azt,mint a rendes akksijával.Az égőket már az elején megnéztem,azok elvileg mind jók,nem láttam olyant,ami ki lenne égve.De lehet azokat is ki kellene cserélnem,passz.Biztosítékot is kicseréltem másikra,hátha,de semmi.Vezetékek?Bár oda én már édes kevés vagyok...
Ez hihető is lehet.
Lehet csak én értelmezem rosszul,amit írtál de így alakultak a km-ek
2013.05.16. 11 405
2014.09.16. 15 031
2015.05.20. 17 900
2017.05.11. 41 432
2018.10.24. 50 111
2019.06.25. 50 275
2019.06.25. 50 275
2020.04.07. 50 410
2020.04.08. 50 410

Eddig 4 tulaj volt,én vagyok az ötödik.Az utolsó tulajnál volt szétszedve a blokk,javarészt csak állt amit az enyhén eresztő telószimeringek is alátámasztanak.Nekem hihetőnek tűnt a km alakulása,volt nekem is olyan év,amikor 2000-t mentem,meg volt amikor 11.000-t.
2007-től 2013-ig 11400km ment bele. 6 év alatt.
Ezután 2015-től 2020-ig 9000km. 4 év alatt.
Ezeket a számokat látva én ezt a motort nem vettem volna meg. Az meg, hogy a blokk ilyen kiméletes használat mellett elhasználódott elég gyanús (nekem).
Soha nem volt jellemző ezekre a kopás. Az enyém sem fogyasztott olajat soha.
Az nem vészes. Nekünk a GSXR-ben ami van, az sokkal drágább...75 dollár körül van külföldön...
Ne is mondd, ugy vagyok egy motorra vegre, hogy legyen egy :D
Na jolvan en kiszalltam, ne szemeteljuk ossze a topikot, a baratsagunk kezdetevel :D
Bocs mindenkitol!
Hagyjuk. Kezdem úgy érezni hogy a youtube videók lesegetésén kívül sok közös nincs a motorokhoz
Nagyon a lelkedbe tapostam azzal :D
Az enyémben meg 95 ezer van bontatlan blokkal és nem eszi az olajat. Akkor most hogy is van ez

Ja pont úgy mint hogy szerinted a kuplung nélküli váltás tönkreteszi a motort.
Gyárak se keréken adják meg.
Jan Stecher és társai .Jó videói vannak.Igen,erre én is felfigyeltem,mikor mondta az egyik videóban,hogy a literes sportgépek közül a Honda adja le a kevesebb lóerőt hátsó keréken.Én mondjuk ezt nem nagyon érzem .
Agó a főtengelyre számolt adatot teszi ki. Ami kint van azt osztani kell 1,15-el úgy jön ki a keréken mért adat.
http://youtu.be/QF43DnYjs68

32 000km. Nagy olajfogyasztas. 146 loero. Meg meg is emliti az ember, hogy ez ilyen szokott lenni...
Messze sajnos....pedig a motort ott vettem a környéken .Igen,az irányjelző reléje.Hol kattanik,hol nem.Hol gyorsan,hol szaggatottan.Hol semmit sem csinál.Talán ha kicserélem,megint jó lesz az index.
:D
Uriember legyel! :D
Igen, hatso kereken 180, az fotengelyen kb 200.
Gyarilag ennyivel jott ki :D

Linkeljek nehany 140 loeros merest? Hogy akkor most ki a fonok? :D
Az egyikben motorkar is van, a klasszikus alusil kopas.
Csak az aranyblokkost kell, a fekete blokkos elmeletileg jo.
Akkor nézd meg ago honlapján a méréseket.
Na, akkor elengedem ezt a modellt is, pedig esztétikára nagyon tetszene...